Keikalle

James

Tietääkö kukaan millon lähtevät taas rundille?
Suomen viime kesänen keikka oli loistava. Harmi vaan kun ei saanut juotavaa samalla. Pakko vielä nähdä livenä.

16

1998

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pete

      nyt eka rupeaisivat tekemään seuraavaa levyä ja metallican tuntien siinä menee kauan niin oliskohan 2006 kesällä realistinen odotusaika...

    • pete

      mitä hyötyä siitä juomasta olis siel ollu..? seuraavana päivänä et olisi muistanu mitään keikasta tai ainakin hämärän peitossa olis kaikki ollu!!

    • metallicagirl

      Viime kesän keikka oli kerrassaan mahtava! Näin silloin Metallican vasta ekaa kertaa livenä, ja tunnelma oli tosi hyvä. Mut siit juotavasta, keikkahan on vaa parempi kun siitä tajuu kaiken, jos on selvin päin.

      • James

        No lähinnä tarkotin sellasta pientä nousuhumalaa.
        Mutta Metallica 4ever¤!


      • örvelö
        James kirjoitti:

        No lähinnä tarkotin sellasta pientä nousuhumalaa.
        Mutta Metallica 4ever¤!

        känni se olla pitää.


      • Tunari_

        Juu olen ihan hullu Metallica fani ja perkele en päässy sinne konserttiin ku liput meni niin prkln nopeesti! Olin kyllä ulkopuolella kattomassa ja hyvä meninki oli myös siellä... Ja siitä juomisesta.. Kyllä sitä voi juoda muuallaki ku jossain konsertissa. Eihän siitä konsertissa olemisesta tuu mitää jos siellä ollaan ihan päissään. Juoda voi melkein missä muuallakin.


      • Tunari_
        örvelö kirjoitti:

        känni se olla pitää.

        On se ny kivaa olla ihan päissään keikalla. Ja sit aamulla ihmettelee miks mä en muista mitää eilisestä keikasta. Se vaan ketuttaa. prkln siistii..


      • mySilence
        Tunari_ kirjoitti:

        On se ny kivaa olla ihan päissään keikalla. Ja sit aamulla ihmettelee miks mä en muista mitää eilisestä keikasta. Se vaan ketuttaa. prkln siistii..

        ainakin jotain mistä valittaa. keskustelunaiheita.


    • Nimetön

      Kuka sinulle on opettanut, että musiikkia pitää juovuksissa kuunnella? Vai kahviako tarkoitit?
      Ota termospullo mukaan.

      • Jaa

        Kyllä jos olisin konserttiin päässyt niin kyllä se kahvi olisi ollut se juoma jota olisin nauttinut silloin kun meinasi ruveta heikottamaan. Näin jostain tuon viimekesäisen helsingin keikan keikkasetin ja täytyy sanoa että oli loistavat biisivalinnat! Blackened oli loistava valinta keikan avaus biisiksi. Kyllä jos olisivat heittäneet jonkun Hero Of The Dayn olisi se ollut pientä plussaa... mutta hyvä näinkin.


    • Pikkumetallica

      Joku väittää et ne esiintyy 20.8.05 Raunarockissa Kurikas? Tota en usko, sil Raunarock on pikkufestari! Kurikka sijaisee Seinäjoelta itään

      • mySilence

        krhm.. no ei välttämättä esiinny .. :D ja sitäpaitsi rauna järjestetään 15.7


    • raanasjellona

      Toivottavasti lähtevät taas pian rundille ja pysähtyvät täällä Suomessakin.
      Ja eikö joku juttu ollu että Niinimaa on puhunu Metallican kanssa, et jos ne tulis sinne Niinimaan klubille Ouluun? Näin ainakin itse Jannemaa väitti.

      • Jaa

        Olisi se ainakin Niinimaalle suuri voitto, jos se Hetfieldin & kumppnit tänne Ouluun saisi. Mutta luulen että mahdollisuudet ovat yhtä pienet kuin se että Led Zeppelin heittäisi keikan! Mutta vaikka ne tänne tulisikin, niin luultavasti Hartwall tai Olympiastadion olisi se niiden keikkapaikka. Huokaus. Valitettavasti Suomi on niin tylsä paikka kun kaikki suuret ja mahtavat esiintyvät aina Helsingissä, oikeastaan kaikessa Suomeen liittyvästä otetaan esimerkit Helsingistä, esim. maantiedon kirjoihin otetaan ilmastotietoja ja kasvitiedot jostain alueelta Helsinki, Vantaa, Espoo. Muutenkin Suomi on niin Helsinkikeskeinen. Aiankin voidaan iloita kahdesta asiasta 1) Iron Maiden teki ensimmäisen Suomenkeikkansa Oulussa ja 2) Judas Priest sentään käväisi vetämässä hienon keikan täällä pohjoisenalueen edelläkävijäkaupungissa. No niin! Nyt tämä paisui mutta viesti tuli selväksi.


      • dixxxxer

        Kas kun ei Inariin :)

        De facto, pääkaupunkiseudulla asuu moninkertainen määrä kuulijakuntaa, niin ei ole mitään järkeä tuoda bändejä pohjoiseen.
        Toisekseen kamojen roudaus kauemmaksi suomeen on todella kallista lystiä.

        Oma mielipide on, että Helsinki on oikea ja ainoa paikka isommille bändeille.
        Metallica esim -99 Ruisrockissa oli hyvä mutta paikka ei.


      • Sabbathisti
        dixxxxer kirjoitti:

        Kas kun ei Inariin :)

        De facto, pääkaupunkiseudulla asuu moninkertainen määrä kuulijakuntaa, niin ei ole mitään järkeä tuoda bändejä pohjoiseen.
        Toisekseen kamojen roudaus kauemmaksi suomeen on todella kallista lystiä.

        Oma mielipide on, että Helsinki on oikea ja ainoa paikka isommille bändeille.
        Metallica esim -99 Ruisrockissa oli hyvä mutta paikka ei.

        Nykyään täytyy perkele muuttaa Helsinkiin jos haluaa huippubändin keikalle! Judas Priestille nostan hattua että tulivat tänne vähän pohjoisemmaksikin! Kiitos Robille & kumppaneille että edes he arvostavat muitakin Suomen keikkapaikkoja muualla Suomessa. Tuo on niin väärin että, tekisi mieli sanoa että "ei helevetti mitä järkee täällä on asua! Lähetään Helsinkiin niin pääsee joskus jonnekin kunnon keikalle! Sitten kerran kun Oulussa järjestettiin joku tapahtuma niin chatissa oltiin että "joo Ouluun Pyh! Mikei sitä tapahtumaa vois järjestään sadis? Miks joku Oulu?" Pikkuisen pistä mietityttämään että onkon enää järkee asua missään Oulussa tai Kuopiossa kun kumminkin kaiki tapahtuu jossain Helsingissä. Sinne on jo siskopuoli ja serkku muuttaneet. Pitää varmaan kymmenen vuoden sisällä ruveta harkitsemaan muuttoa tuonne etelään! Perkele olisivat Venäläiset tai ihan mitkä vaan valloittaneet Suomen tuonne Tampereelle saakka niin olisi tämäkin valtio jännittävempi paikka elää! Ehkä olisin syntynyt silloin jossain Tampereella jos historiaa muunnettais!
        VAI MUKA HELSINKI AINOA OIKEA PAIKKA METALLICAN KEIKKAPAIKAKSI! Joo Joo! Niin justiinsa! Kyllä sitä voisi tulla edes Turkun tai Tampereelle niin ei olisi niin pitkä matka minnekään! Noh! Ainakin Alice Cooper saapuu Ouluun ensi syksynä, niin sitten saa olla vähän paremmalla tuullella. MUTTA KUN SEKIN ON K-18 TAPAHTUMA SAATANA! KAIKKI HYVÄT PAIKAT JA TAPAHTUMAT ON K-18. MITÄ JÄRKEÄ! OULUN KAUPUNKI TAPPAA MINUN ILONI MUSIIKKIIN KUN TÄYTYY AINA OLLA 18 ETTÄ JONNEKIN PÄÄSEE! JA JOS PÄÄSEE KEIKKALISTA ON JOTAIN TYYLIIN INDX, JANE, UNIKLUBI... EI HELEVETTI! Musiikkia joka ei kiinnosta! Taidanpa tässä jossain vaiheessa harkita Helsinkiin muuttoa! Älkää ottako viestiä huumorilla vaikka se on huumorilla kirjoittu! Siinä on oma näkemykseni siitä miten "tasaväkistä" on viihdejakelu täällä Suomen maassa!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 125
      3196
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2926
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2258
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      24
      1795
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1529
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1494
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1407
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1335
    Aihe