entäs miehen mielipide?

Anonyymi

Kyselläänkö sitä ihan hirveästi? Vai voiko olla naisen oikeus kun ns.kärsiikin raskauden? Tasaarvoista vai onko? Mitä jos mies haluaakin lapsen? Kertokaahan kiitos.

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Palsta on täynnä mielipiteen kyselyjä, mutta onneton se mies, joka tulee tänne kyselemään ja vastaamaan jotain miehen näkökulmasta. Vastauksia ja vihakommenttia saa silloin ja etuneässä on tietenkin kiivailijat, miesvihaajat eli feministit ja muuta lapsen elämän lopetusta edustavat ryhmät. Miesviha eli misandria on niin syvälle juurtunut feministiseen ja äärifeministiseen maailmaan, että he eivät pysty normaaliin keskusteluun.

      • Anonyymi

        Onko naisten oikeuksien puolustaja sinun maailmassasi todellakin "miesvihaaja"???

        Millä tavalla naisten oikeudet on miehiltä pois?

        Tuosta voisi pian päätellä että miesten oikeuksiin kuuluu naisten alistaminen ja alistussuhteesta vapautuminen rikkoo miehen alistamisoikeutta? Vai miten käsität nyt asian?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko naisten oikeuksien puolustaja sinun maailmassasi todellakin "miesvihaaja"???

        Millä tavalla naisten oikeudet on miehiltä pois?

        Tuosta voisi pian päätellä että miesten oikeuksiin kuuluu naisten alistaminen ja alistussuhteesta vapautuminen rikkoo miehen alistamisoikeutta? Vai miten käsität nyt asian?

        Et osaa edes selkeää tekstiä lukea: "Miesviha eli misandria on niin syvälle juurtunut feministiseen ja äärifeministiseen maailmaan, että he eivät pysty normaaliin keskusteluun." "Millä tavalla naisten oikeudet on miehiltä pois? " Miesviha, misandria ei ole mikään naisen oikeus, se on vihamielista, propagandista miesten alistamista ja halventamista.

        Naisten oikeudet taas ovat naisten oikeuksia, totta, mutta miesten vihaaminen ei ole mikään oikeus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko naisten oikeuksien puolustaja sinun maailmassasi todellakin "miesvihaaja"???

        Millä tavalla naisten oikeudet on miehiltä pois?

        Tuosta voisi pian päätellä että miesten oikeuksiin kuuluu naisten alistaminen ja alistussuhteesta vapautuminen rikkoo miehen alistamisoikeutta? Vai miten käsität nyt asian?

        Onko lasten elämän oikeuden puolustaminen todellakin "naisvihaa"? Kuuluuko naisen oikeuksiin lasten kuolemaan alistaminen, ja vastuun kantaminen ja elintärkeän avun antaminen rikkoo jotakin tärkeämpää oikeutta? Vai miten käsität nyt asian?


    • Anonyymi

      Ei kysytty eikä ollut sitten enää asiakaan. Eli väärä päätös terveeltä naiselta johti moneen huonoon asiaan. Se oli taas minun ratkaisu

    • Anonyymi

      Lapsen haluaminen on eri asia kuin lapsen hoitaminen. Minäkin haluan Lamborghinillä ajella mutta toiset saa sen mulle ostaa ja maksaa vielä verot ja bensat. Minä tykkään ajella ja muut hoitakoot ikävät jutut.

      • Anonyymi

        Lupasimpa aikoinaan vaikka ottaa lapsen kokonaan itselleni... Joten ei toiminut toi väsynyt vertaus! Kiitos kuitenkin.


    • Anonyymi

      Miehellä on oikeus aborttiin tai mitä tahansa päättääkin raskauden suhteen heti kun tulee itse raskaaksi.

      • Anonyymi

        Todella viisasta!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2743
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2330
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2090
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1847
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1721
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1715
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1696
    8. 100
      1646
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1477
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe