S-marketin käsidesi

Anonyymi

Käsidesi automaatin annostelu tosi pieni, saa monta annosta ottaa ja sittenkin just riittää.

18

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei sillä desinfiointiaineella ole tarkoitus pestä ja huuhdella käsiä.
      Liikaa hölvättynä se on myrkkyä, joten pieni määrä riittää.

      • Anonyymi

        Sellaisen professorin mielipiteet sieltä


    • Anonyymi

      Sulla on vaan niin isot kourat.

    • Anonyymi

      Samalla voisit paljastaa, että pidättelet vessassakäyntiä kauppaan asti ettei kuluisi omaa vettä kotona ja kassalla tingit muovipussia kaupanpäälliseksi. Hävettää olla kiteeläinen, taas kerran 🤣🤣🤣

      • Anonyymi

        No kyllä, tuollaiset valittajat on oikein maanvaiva. Mikään ei riitä ja aina pitäs saaha ilmasiks.


    • Anonyymi

      Tosi on, yksi tippa tulee kerralla. No säästöä sekin, mutta tarkoitus ei toteudu, jos on tarkoitus suojautua vain sitä käsiin käyttäen.

      • Anonyymi

        Kyllähän tuota käsidesiä lotrataan silti pitkin lattioita! Siistijät ovat sanoneet, että sikailu meininkiä on ihmisissä kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän tuota käsidesiä lotrataan silti pitkin lattioita! Siistijät ovat sanoneet, että sikailu meininkiä on ihmisissä kyllä.

        Voipi olla vika annostelulaitteessakin, ei aina vaan tyhmissä ihmisissä? Itse olen saanut vaatteillekin suihkuja, osa käytetystä aineesta on tosi tahmeaa , osaa annosteltava omin käsin jne. Oma pullo paras.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän tuota käsidesiä lotrataan silti pitkin lattioita! Siistijät ovat sanoneet, että sikailu meininkiä on ihmisissä kyllä.

        Siivoojat, ei siistijät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voipi olla vika annostelulaitteessakin, ei aina vaan tyhmissä ihmisissä? Itse olen saanut vaatteillekin suihkuja, osa käytetystä aineesta on tosi tahmeaa , osaa annosteltava omin käsin jne. Oma pullo paras.

        Puhutko nyt käsidesistä vai kenties siemennesteestä kun noin vaatteita sotkee ja on tahmaistakin? 🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siivoojat, ei siistijät.

        Eikös ne nykyjään käytä siistijä nimitystä. ? Ainakin näin kuullut monesti puhuttavan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voipi olla vika annostelulaitteessakin, ei aina vaan tyhmissä ihmisissä? Itse olen saanut vaatteillekin suihkuja, osa käytetystä aineesta on tosi tahmeaa , osaa annosteltava omin käsin jne. Oma pullo paras.

        Käsidesiannostelija on liian lähellä ulko-ovea. Jatkuva lämmönvaihtelu muuttaa sen koostumusta ja siksi laite tiputtelee tai ruikkii.
        Lämmönvaihtelu vaikuttaa myös desinfioinnnnin tehoon heikentävästi.
        Lisäksi annostelija alapuolella pitäisi olla vati tai muu vastaava alusastia ettei ainetta pääsisi tippumaan lattialle.


    • Anonyymi

      Onkos kielletty pitämästä omaa pulloa mukana?

    • Anonyymi

      Miehän en ole vuosiin käyttänyt kodin vessaa vaan käyn S-marketilla vetämässä tortut posliinipönttöön. Hyvin kun osaa ajoittaa niin koko suolen saa tyhjänsi kerralla 👍

      • Anonyymi

        No hyvä kun et sentään kadulle tee!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hyvä kun et sentään kadulle tee!

        Kiteeläinen immeinen kehittyypi. 👍


      • Anonyymi

        Säästätkö vesikuluissa vai sopiiko marketin istuin paremmin takamukseesi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Säästätkö vesikuluissa vai sopiiko marketin istuin paremmin takamukseesi?

        Säästän vesikuluissa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6323
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4066
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2476
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1970
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      28
      1458
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1326
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1097
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1070
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1016
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      991
    Aihe