Kerro minulle, uskotko Sinä kohtaloon, ja jos niin miksi?
Uskotko kohtaloon?
8
57
Vastaukset
- Anonyymi
Jos ihminen luopuu vapaasta tahdostaan, kohtalo hoitaa loput. Asia on paradoksaalinen ja konseptien tasolla koko totuus ei koskaan selviä vaan aina vain rajallisia värittyneitä tulkintoja... En ole viisas. Mutta sanoimpa vain.
- Anonyymi
Uskon kohtaloon. Sinut on tarkoitettu kohtaamaan tietyt ihmiset elämässäsi ja olet oppimassa ja kokemassa asioita. Löydät tilanteeseesi symbolisia merkityksiä eri yhteyksissä.
- Anonyymi
Ennen uskoin mutten enää. Millään ei ole merkitystä. Ei ole mitään tuonpuoleista. Kaikki mitä teet on turhaa.
- Anonyymi
En usko mihinkään nimelliseen kohtaloon
- Anonyymi
Uskon. Ajatellaan esim. natsien keskitysleirin uhreja. Eivät he mahtaneet mitään vaikka olisivat kuinka halunneet. Vapaa tahto on muutenkin illuusio. Meistä vain tuntuu että valintoja on ja monella on paljonkin mistä valita. Silti elämä voi mennä pahastikin pieleen.
- Anonyymi
Aika kauhea tapa ajatella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika kauhea tapa ajatella.
Totuus on kamala
- Anonyymi
Kristillisestä näkökulmastahan se on näin, että kohtalo on olemassa, kaikki ovat kutsuttu, harvat on valittu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1125825Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323927- 823332
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182946Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2501997Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?871963- 1411758
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui391685Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881529