Taksikuski naapurina

Anonyymi

Möykkää yleensä koko yön aamuviiteen asti. Äänet alkaa yleensä kun hiljaisuuden pitäisi alkaa kello 23.00. Taksiauto fiman väreissä paikoitusalueella. Ei hyvää mainosta yrityksellenne. Itse ainakin valitsen toisen värisen taksin.

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kerran vuokrasin Helsingin keskustassa sijaitsevan sijoitusasuntoni suharille mutta toista kertaa en vuokraa. Jo ensimmäinen vuokra oli viikon myöhässä ja muut asukkaat valittivat hänestä jatkuvasti. Annoin hänelle varoituksen mutta se ei tehonnut joten lopulta hankin hänelle hymyssä suin häädön. Onneksi hän ei ollut tuhonnut asuntoa millään lailla ja siivouksenkin oli hoitanut, toisin kuin yleensä tällaisissa tapauksissa. Tosin keittiön lattialla oli avattu munkkipussi ja vessassa haisi vahvasti ulosteelle, joka onneksi hävisi tuulettamalla.

      • Anonyymi

        Mikä tuossakin oli väärin ? Itse vuokraisi mielellään asunnon suharille. Kyseessähän on yhteiskunnan tukipilari, jonka rekisterissä ei suuria rötöksiä voi olla. Ammatin tuomalla kokemuksella sormi ei mene suuhun missään tilanteessa. Työssäkin joutuu viettämään niin paljon aikaa, ettei aikaa pahantekoon juuri jää. Vapaalla täytyy vähän laukaista paineita viinan avulla, naapuritkin nykyään itkee turhan helposti, on varmaan jotain salavihreitä. Munkit voit hävittää jätepisteelle ja vessan ilmanvaihtoa kannattaisi parantaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä tuossakin oli väärin ? Itse vuokraisi mielellään asunnon suharille. Kyseessähän on yhteiskunnan tukipilari, jonka rekisterissä ei suuria rötöksiä voi olla. Ammatin tuomalla kokemuksella sormi ei mene suuhun missään tilanteessa. Työssäkin joutuu viettämään niin paljon aikaa, ettei aikaa pahantekoon juuri jää. Vapaalla täytyy vähän laukaista paineita viinan avulla, naapuritkin nykyään itkee turhan helposti, on varmaan jotain salavihreitä. Munkit voit hävittää jätepisteelle ja vessan ilmanvaihtoa kannattaisi parantaa.

        Katkerasta vastauksestasi päätellen olet se sama suhari jonka heitin pellolle.
        Haluan oikoa väittämiäsi:

        - Monella suharilla on rikosrekisteri.
        - Ammatin tuoma "varmuus" vie sormen yleensä anukseen.
        - Suhari saattaa joskus olla paljonkin poissa asunnoltaan mutta se aika kuluu baareissa tai huoltoasemilla roikkuessa.
        - Suharit juovat joka päivä. Ei viinaa vaan kiljua.


      • Anonyymi

        Suhari mainittu, ja Jakomäessä kaikki hyvin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katkerasta vastauksestasi päätellen olet se sama suhari jonka heitin pellolle.
        Haluan oikoa väittämiäsi:

        - Monella suharilla on rikosrekisteri.
        - Ammatin tuoma "varmuus" vie sormen yleensä anukseen.
        - Suhari saattaa joskus olla paljonkin poissa asunnoltaan mutta se aika kuluu baareissa tai huoltoasemilla roikkuessa.
        - Suharit juovat joka päivä. Ei viinaa vaan kiljua.

        No niin, nopeasti toit tuon anus-asian taas "esille".
        Jos vaikka etsisit poikaystävän niin ehkä jäisi tää fantasiointi netissä vähemmälle, jookos ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin, nopeasti toit tuon anus-asian taas "esille".
        Jos vaikka etsisit poikaystävän niin ehkä jäisi tää fantasiointi netissä vähemmälle, jookos ?

        Vaikka sinä oletkin miehistä kiinnostunut niin se ei tarkoita sitä, että minä olisin. Olen onnellisesti naimisissa naisen kanssa. Elämäni on tasapainossa toisin kuin sinulla :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka sinä oletkin miehistä kiinnostunut niin se ei tarkoita sitä, että minä olisin. Olen onnellisesti naimisissa naisen kanssa. Elämäni on tasapainossa toisin kuin sinulla :)

        Sulla ei kyllä ole kaikki asiat kunnossa. Oletko käynyt juttelemassa lääkärille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla ei kyllä ole kaikki asiat kunnossa. Oletko käynyt juttelemassa lääkärille?

        Olen, kehoitti ottamaan lääkkeitä. En ottanut. Kirjoitan tänne päivittäin suhareista. Se on minulle terapiaa. Asiani eivät ole kunnossa. Kiitos huolenpidosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla ei kyllä ole kaikki asiat kunnossa. Oletko käynyt juttelemassa lääkärille?

        Mitä asiaa minulla lääkärille olisi? Minä olen terve kuin pukki, ja pukki olen monellakin tapaa ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä asiaa minulla lääkärille olisi? Minä olen terve kuin pukki, ja pukki olen monellakin tapaa ;)

        Harvemmin jakomielitautinen henkilö huomaa omaa sairauttaan. Olet oiva todiste siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harvemmin jakomielitautinen henkilö huomaa omaa sairauttaan. Olet oiva todiste siitä.

        Onko sinulla ammatillinen pätevyys diagnosoida minut skitsofreenikoksi? Koska olet suhari niin epäilen erittäin vahvasti. Se herättääkin epäilyksen, että oletkohan itse ihan terve mieleltäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla ammatillinen pätevyys diagnosoida minut skitsofreenikoksi? Koska olet suhari niin epäilen erittäin vahvasti. Se herättääkin epäilyksen, että oletkohan itse ihan terve mieleltäsi.

        Tapauksesihan on harvinaisen selvä. Kello 01 yöllä normaalit ihmiset tekevät jotain ihan muuta kun kirjoittavat tänne kuten sinä. Kärsit pahasta pakko-oireisesta häiriöstä joka on psykiatrinen sairaus. Kenelläkään normaalilla ihmisellä ei ole tarvetta kirjoittaa tänne päivittäin lukuisia kommenteja ja aloituksia kuten sinulla on. Jopa keskellä yötä.

        Pakko-oireinen häiriö on tarkasti rajattu ja määritelty psykiatrinen sairaus.

        Kun tavallisesta päivästä menee tunti tai yli siihen, että pitää kirjoitaa useita kertoja Suomi24 taksipalstalle, tarkistella keskusteluja niin, että muu elämä kärsii, niin silloin se ilman muuta on sairaus. Kuten sinulla.

        Oireesi ovat niin pahoja, että ne aiheuttavat sinulle voimakasta tuskaa tai ahdistusta. Hae apua. Olet todellakin sen tarpeessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tapauksesihan on harvinaisen selvä. Kello 01 yöllä normaalit ihmiset tekevät jotain ihan muuta kun kirjoittavat tänne kuten sinä. Kärsit pahasta pakko-oireisesta häiriöstä joka on psykiatrinen sairaus. Kenelläkään normaalilla ihmisellä ei ole tarvetta kirjoittaa tänne päivittäin lukuisia kommenteja ja aloituksia kuten sinulla on. Jopa keskellä yötä.

        Pakko-oireinen häiriö on tarkasti rajattu ja määritelty psykiatrinen sairaus.

        Kun tavallisesta päivästä menee tunti tai yli siihen, että pitää kirjoitaa useita kertoja Suomi24 taksipalstalle, tarkistella keskusteluja niin, että muu elämä kärsii, niin silloin se ilman muuta on sairaus. Kuten sinulla.

        Oireesi ovat niin pahoja, että ne aiheuttavat sinulle voimakasta tuskaa tai ahdistusta. Hae apua. Olet todellakin sen tarpeessa.

        Mistä sinä tiedät paljonko kello on täällä ollut missä tällä hetkellä majailen? Katsos, minun ja monen muun koulutus ja älykkyys riittävät muuhunkin kuin erittäin helppoon ja surkeasti palkattuun taksityöhön. Minä olen päässyt niin pitkälle, että saan viettää osan vuodesta ulkomailla, työn merkeissä tietenkin.

        Ilman minua sinunkin asiakasmäärät vähenisivät entisestään joten rauhoituppas poika hiukan jos haluat jatkaa suharina :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sinä tiedät paljonko kello on täällä ollut missä tällä hetkellä majailen? Katsos, minun ja monen muun koulutus ja älykkyys riittävät muuhunkin kuin erittäin helppoon ja surkeasti palkattuun taksityöhön. Minä olen päässyt niin pitkälle, että saan viettää osan vuodesta ulkomailla, työn merkeissä tietenkin.

        Ilman minua sinunkin asiakasmäärät vähenisivät entisestään joten rauhoituppas poika hiukan jos haluat jatkaa suharina :)

        Pakonomainen tarpeesi jatkuu edelleen kommentointiin. . Pyydäppä nyt äidiltäsi että tilaa sinulle apua ja samalla voi tunkea noi lapselliset hymiösi lempipaikkaasi mistä olet niin kovin kiinnostunut.

        Olet todella harhainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakonomainen tarpeesi jatkuu edelleen kommentointiin. . Pyydäppä nyt äidiltäsi että tilaa sinulle apua ja samalla voi tunkea noi lapselliset hymiösi lempipaikkaasi mistä olet niin kovin kiinnostunut.

        Olet todella harhainen.

        Minun ei tarvitse pyytää äidiltäni neuvoja tuollaisissa asioissa. Miksi kuvittelet niin? Oletko itse niin uusavuton, että äitisi auttaa sinua perusasioissakin? Sinun muuten kannattaa lopettaa tämän palstan lukeminen jos se ahdistaa sinua noin kovasti :D


      • Anonyymi

        Tyypillistä suharin sekavaa mielenjuoksua.


    • Anonyymi

      Uneton yövuoro alkaa silloin, vaikka ei ole keikkaa?

    • Anonyymi

      Möykkää yleensä koko yön aamuviiteen asti. Äänet alkaa yleensä kun hiljaisuuden pitäisi alkaa kello 23.00. Taksiauto fiman väreissä paikoitusalueella. Ei hyvää mainosta yrityksellenne. Itse ainakin valitsen toisen värisen taksin.

      Ali Baban taksi:)) Eivät osaa ajaa ilman lentävää mattoa..

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6293
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4036
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2446
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1970
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1433
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1006
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      981
    Aihe