Vihreät ajaa uskonnon- ja et-opetusta pois kouluista

Anonyymi

13

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Koronan takia suljetaan koulut niin eipä opeteta uskontoakan. Helppoa.

    • Vihreät onkin tonttuja, kun eivät ymmärrä sitä, että uskontojen opetus on paras lääke niitä vastaan. Miten muuten lapset ja nuoret ymmärtäisivät olla uskomatta vanhempiensa valheita ellei niitä paljasteta heille koulussa opetuksen kautta?

      Uskontojen opetusta ei siis pidä poistaa vaan ainoastaan muuttaa opetuksen sisältöä. Uskontojen tuputtamisen sijasta pitää opettaa tieteellistä Raamatun ja Koraanin tutkimusta (jälkimmäistä ei tosin harjoiteta Suomessa, mutta siitäkin satukokoelmasta ja epileptikon harhoista on riittävästi historiallista näyttöä, jotta voidaan todeta mielisairaudesta ja raivohulluudesta kummunneeksi - sadistin ja tappajan ajatuksia).

      • Anonyymi

        No hyvä puoli että kristinuskon ja muiden maailman uskontojen pakkotuputus loppuu kun vuosia jatkuneelle lasten aivopesulle laitetaan stoppi. Itse onneksi pääsin aikoinaan koulun et-ryhmään niin ei tarvinnut kuulla uskonnoista mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hyvä puoli että kristinuskon ja muiden maailman uskontojen pakkotuputus loppuu kun vuosia jatkuneelle lasten aivopesulle laitetaan stoppi. Itse onneksi pääsin aikoinaan koulun et-ryhmään niin ei tarvinnut kuulla uskonnoista mitään.

        No hyvä puoli että kristinuskon ja muiden maailman uskontojen pakkotuputus loppuu kun vuosia jatkuneelle lasten aivopesulle laitetaan stoppi. Itse onneksi pääsin aikoinaan koulun et-ryhmään niin ei tarvinnut kuulla uskonnoista mitään.

        Et ryhmä:)) kuljetan näitä apina pentuja et opetukseen..Ovat muuten ihan tolloja pentuja!
        No ,oma valinta on rotta ottaa vastaa,kuin Rakkaus.
        Et opetus on sairaan opetusta.
        Halveksin näitä lapsia tai heidän vanhempiaan mutta olen toki hiljaa,miten heidän vanhempansa ovat tyhmiä ja sairaita ihmisiä. Hyi hitto mitä roskaa!


      • Anonyymi

        ” Vihreät onkin tonttuja, kun eivät ymmärrä sitä, että uskontojen opetus on paras lääke niitä vastaan.”

        Höpsistä, totuus on paras lääke uskontoja vastaan. Ei saunatonttuihin uskominen lähtenyt pois saunatonttuopetuksella vaan tiedon lisääntymisellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Vihreät onkin tonttuja, kun eivät ymmärrä sitä, että uskontojen opetus on paras lääke niitä vastaan.”

        Höpsistä, totuus on paras lääke uskontoja vastaan. Ei saunatonttuihin uskominen lähtenyt pois saunatonttuopetuksella vaan tiedon lisääntymisellä.

        Sinulla on tavattoman paljon vaikeuksia ymmärtää lukemaasi. Olitko tukiopetuksessa tai erityisluokalla tuon ongelmasi vuoksi peruskouluiässä?

        Paras lääke uskontoja vastaan on opettaa niistä totuudellisesti ja kertoa, mitä ne pitävät sisällään ja millaisia ihmisiä uskovaiset ovat eri aikoina olleet: mitä heidän jumalansa on käskenyt tehdä, on tarujen mukaan itse tehnyt ja mikä on pyhinä pidettyjen kirjoitusten syntyhistoria ja tausta.

        Olemme siis samaa mieltä, mutta sinun piti kaunaisuutesi vuoksi vääntää tämäkin asia vinoon, ikään kuin olisin ollut eri mieltä kanssasi, tollo. Miksi aina näin?


    • Anonyymi

      Vihreä syöpä on kuin korona.

    • Anonyymi

      Vihreät kompostiin ja koulu etänä .

    • Anonyymi

      Vihreät on Jumalaton puolue. He kannattavat saatanaa ja kuten Haavisto haluaa kaikki Isis terroristit tänne. He tulevat saamaan osansa,kun kuolevat ja eivät usko Rakkauteen. Todella vihamielinen puolue uskoon nähden ja omasta mielestäni todella saastainen.

    • Anonyymi

      On Vihreillä rasva uskonto. Pekan mukaan. Vihreät ovat lähes muslimeja joten oksettaa koko paskapuolue!

    • Anonyymi

      Ala-asteilta uskonnon opetuksen voisi kyllä kokonaan poistaa.

      9. luokalla voisi olla joku kurssi liittyen erilaisiin elämänkatsomuksiin, uskonnot mukaanlukien, ja filosofioihin.

    • Anonyymi

      Voisi olla kaikille, myös maahanmuuttajille pakollinen elämänfilosofia kurssi. Esiteltäisiin länsimaista tieteellistä maailmankuvaa ja sitten erilaisia taikauskoisia käsityksiä, ts. uskontoja.

    • Anonyymi

      Alle teini-ikäisellä ei ole riittävää aivokapasiteettia uskonnollisten monimutkaisuuksien ymmärtämiseen. Siksi häntä ei pitäisi sellaisella rasittaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe