Älä ole huolissasi, selviän tästä kyllä

Anonyymi

Niin kuin kaikesta muustakin. Tilanne on tasan niin paha kuin ajattelitkin

Jotain sellaista, mitä ei toivoisi ikinä kenellekään.

Romahtamispisteessä, mutta älä ole huolissasi. Pärjään kyllä. Olen aina pärjännyt.

26

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuka nyt romahtaa..

    • Anonyymi

      Kuka sä sitten oot?

    • Anonyymi

      Hän tietää kyllä ja osaa yhdistellä asioita

      • Anonyymi

        Ei tiedä


    • Anonyymi

      Nainen olen . Hiukan iäkkäämpi

      • Anonyymi

        Kaisani😍


      • Anonyymi

        Ole Marjatta huoletta, talonmies on jo tulossa, hänellä on avain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ole Marjatta huoletta, talonmies on jo tulossa, hänellä on avain.

        Eellä munan puute vaan.


      • Anonyymi

        Moinen piste kyseessä ?
        Yhdistelen asioita jos yhdistyäkseen.

        sivusta iäkäs myös


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eellä munan puute vaan.

        Kuka on Ee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka on Ee?

        Täällä palstalla varmaan on enemmänkin kuin yksi joka kaipaa e kirjaimella alkavaa henkilöä. Aakkosia on liian vähän että se voisi tarkoittaa jotain tiettyä.


    • Anonyymi

      I just call to say...

      • Anonyymi

        Regei okei....


      • Anonyymi

        Soittaisit ihan oikeasti, mutten tiedä olenko kyseessä edes minä, hävettää jos tunkeilen sinun ja toisen väliin, mutten pääse tunteista eroon, anteeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Soittaisit ihan oikeasti, mutten tiedä olenko kyseessä edes minä, hävettää jos tunkeilen sinun ja toisen väliin, mutten pääse tunteista eroon, anteeksi.

        Et ole mitään tunkeillut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Soittaisit ihan oikeasti, mutten tiedä olenko kyseessä edes minä, hävettää jos tunkeilen sinun ja toisen väliin, mutten pääse tunteista eroon, anteeksi.

        Et pääse siihen väliin että ole huoletta vaan


    • Anonyymi

      Kovasti voimia ja tsemppiä.

    • Anonyymi

      Romahtamispistetasoja on monenlaisia, jatkuvaa ahdistumista, kioua, huolta ja murhetta.

    • Anonyymi

      Kaikkein pahimpia ovat asiat, joille ei pysty tekemään mitään. Ei vaikka haluaisi

      ap

      • Anonyymi

        Mille asialle haluaisit jotain muutosta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mille asialle haluaisit jotain muutosta?

        Vaikka sille asialle että luopuisin tästä palstailusta ja trollaamisesta ensivuonna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka sille asialle että luopuisin tästä palstailusta ja trollaamisesta ensivuonna.

        Miehen teko👍 Ei pidä paikkaansa, mutta liputetaan silti🏆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka sille asialle että luopuisin tästä palstailusta ja trollaamisesta ensivuonna.

        Mun on pakko luopua....


    • Anonyymi

      Voi kun soittaisit minulle. Numerohan sinulla on

    • Anonyymi

      Tsemppiä ja voimia. Ihminen selviää monestakin asiasta kun on pakko, taistelee, pitää kiinni elämänlangasta, uskoo ja toivookin viimeseen asti. Romahdus voi tulla jälkeenpäinkin, saatat olla loppuunpalanut, väsyttää vaikka nukkuisit kellon ympäri. Toivottavasti ympäriltäsi löytyy läheisiä, jotka tukee ja auttaa sua oli sitten kyse mistä tahansa asiasta. Jaksamisia.

      • Anonyymi

        Kyllä se elämänhalukin sammuu lopulta, kun ei vuosiin ole ollut enää mitään toivoa normaaliin elämään, tulevaisuudesta puhumattakaan. Ei kukaan halua kuolla, se on se viimeinen vaihtoehto kun toivoa ei yksinkertaisesti enää ole. Tässä maassa ei laiteta pakkohoitoon edes useammasta vakavasti otettavasta itsemurhayrityksestä. Tietenkään kukaan ei sinne halua vaikka tietää tarvitsevansa sitä, vaan sinne on laitettava, siksi sitä kutsutaan pakkohoidoksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      3744
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2274
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2005
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1287
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    Aihe