Suomessa vain kahta eri ryhmää??

Anonyymi

Onko tosiaankin niin, että maassamme on vain Perussuomalaisten kannattajia ja vihervasemmistoa?

Joistakin jutuista päätellen näin on, koska jos kritisoi Perussuomalaisia, on vihervasemmistoa, kommari jne.

Vastatkaapa nyt ihan suoraan, te nerot, jotka näitä väitteitä täällä esitätte!

39

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jeesuksenkin mukaan on vain lampaita ja vuohia. Lampaat ja vuohet pitää erottaa toisistaan

    • Anonyymi

      Persujen mukaan näin on.

      • Anonyymi

        Itsekkö näät jonkun valtavan aatteiden kirjon?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsekkö näät jonkun valtavan aatteiden kirjon?

        Mitä ihmeen aatteiden kirjoa näkisin kun persujen mukaan ihmiset jaotellaan persuihin tai sitteen kommunisteihin. Persut näkevät aatteen kirjoa kun joku vastustaa natsismia.


    • Anonyymi

      Islamistissakin on vain islamin uskonto ja väärä uskonto

      • Anonyymi

        Eli persut ovat islamismin peilikuva?

        Samanlaista yksipuolista vouhotusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli persut ovat islamismin peilikuva?

        Samanlaista yksipuolista vouhotusta.

        Niin kuvittele että joillakin on selkeä aate


      • Niin kuin myös kristinuskossa; "Minä olen jumalasi. Älä pidä muita jumalia."


    • Anonyymi

      Populismiin kuuluu vahva ”me vastaan muut” -asetelma.

      Perussuomalaisilla tuo näkyy erityisen selvästi. He ovat isänmaallisia, kaikki muut ovat maanpettureita ja kommareita.

      • Anonyymi

        Vai onko se juurikin toisinpäin kun miettii tätä.


      • Anonyymi

        Populismi onkin lähtöisin vasemmistosta. "Me proletariaatti vastaan nuo muut"


      • Anonyymi

        Jossain määrin käsittämätöntä kuinka yksi ja sama ihminen saa vapaasti häiriköidä tätäkin palstaa aamusta iltaan vuoden jokaisena päivänä?

        Taas tappelee sivupersooniensa kanssa jokaisessa viestiketjussa estäen sensuurillaan kaikilta muilta osallistumisen keskusteluihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jossain määrin käsittämätöntä kuinka yksi ja sama ihminen saa vapaasti häiriköidä tätäkin palstaa aamusta iltaan vuoden jokaisena päivänä?

        Taas tappelee sivupersooniensa kanssa jokaisessa viestiketjussa estäen sensuurillaan kaikilta muilta osallistumisen keskusteluihin.

        hauska setähän tuo. Tehtailee valtavia määriä provoja vetäen herneet nenään ja sensuroi kun niihin joku vastaa.

        Ihan loogista.

        Tai sitten ei.


      • Anonyymi

        sensuuri kehiin kun käry käy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jossain määrin käsittämätöntä kuinka yksi ja sama ihminen saa vapaasti häiriköidä tätäkin palstaa aamusta iltaan vuoden jokaisena päivänä?

        Taas tappelee sivupersooniensa kanssa jokaisessa viestiketjussa estäen sensuurillaan kaikilta muilta osallistumisen keskusteluihin.

        Mitä? Minäkö olen nyt se mystinen yksi ja sama ihminen, joka tänne siis palstaa yksin täyttää?

        Mistä SINÄ muuten mahdat sen tietää, ellet itse täällä jatkuvasti pyöri?

        Eipä täällä kannata hirveästi kenenkään omilla teksteillään kehua. Täyttä roskaa tänne syöttää muutama luupää ja ainakaan kukaan ei Perussuomalaisten mainetta nosta!


    • Anonyymi

      Tässäpä taas tyyppiesimerkki siitä, mikä on todellisuus tällä palstalla: kun palstalla ilmeisesti asuvan parin tyhmän trollin jutut esiin nostaa, koittaa suuri hiljaisuuuuuuus.

      Ihmeen munatonta väkeä te muut olette, modeista puhumattakaan.

    • Anonyymi

      Yksinkertaiset ihmiset haluaa yksinkertaisia totuuksia mistä sitten voi kuplansa rakentaa.

      • Anonyymi

        Sieltähän tuo alkaa vaikuttaa. Rotu on totisesti Suomessakin heikentynyt.

        Suuri osa kansasta ei näytä ymmärtävän oikein mistään mitään. Surullisimpia ovat nämä ääripäiden fanaatikot, olivatpa kyseessä sitten Persut tai Vihreät.

        Ja sitten nämä ressukat vielä antavat ymmärtää, että muita vaihtoehtoja ei ole!


      • Yksinkertaiset ihmiset haluaa yksinkertaisia totuuksia = persut.


    • Ei tietenkään ole. Siksi ainakin itse käytän nimeä 'antipersuaktivisti' kaikista kiihkomielisistä mölisijöistä. Mutta toisaalta kyllä vihervasemmistolainen, ja erityisesti anarkisti ja anttifantti erottuu joukosta. Heidän käytöksensä on sitä kaikkein ala-arvoisinta ja mielivaltaisinta.

      • Anonyymi

        antipersufantti keksi sanan öyhöttäminen ja alkoi syöttää sitä joka viestissä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        antipersufantti keksi sanan öyhöttäminen ja alkoi syöttää sitä joka viestissä.

        höpö höpö. Öyhöttäjät sen keksi öyhöttäessään 24/7 kummallisista fantasioistaan ja sinä olet ihan samassa junttien yhteisössä jatkamassa perinnettä.


      • Anonyymi

        Juuri sinun tyyppisesi kirjoittajat ovat niitä, joiden ansiosta Suomi24 on sitä mitä se on: matalatasoinen ällötys, josta suurin osa kansasta onneksi pysyy kaukana.

        Sinun pieneen maailmaasi ei siis todellakaan mahdu muuta kuin ne kaksi ääripäätä. Sinä kuvittelet, että todellisuus on pelkistettävissä kahdeksi toisistaan kaukana olevaksi vaihtoehdoksi ja muuta ei ole. Sinä edustat niitä oikeamielisyyden huipentumia eli Persuja ja kaikki vähänkin eri mieltä olevat ovat kommunisteja ja asioista mitään ymmärtämättömiä vihervasemmiston edustajia?

        Oikeastaan minua hävettää puolestasi. En oikein osaa sanoa, onko säälittävämpää se, jos oikeasti ajattelet noin vaiko se, jos luulet tyhmänä esiintymisen olevan jotenkin älykästä. Mitäs itse arvelet?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juuri sinun tyyppisesi kirjoittajat ovat niitä, joiden ansiosta Suomi24 on sitä mitä se on: matalatasoinen ällötys, josta suurin osa kansasta onneksi pysyy kaukana.

        Sinun pieneen maailmaasi ei siis todellakaan mahdu muuta kuin ne kaksi ääripäätä. Sinä kuvittelet, että todellisuus on pelkistettävissä kahdeksi toisistaan kaukana olevaksi vaihtoehdoksi ja muuta ei ole. Sinä edustat niitä oikeamielisyyden huipentumia eli Persuja ja kaikki vähänkin eri mieltä olevat ovat kommunisteja ja asioista mitään ymmärtämättömiä vihervasemmiston edustajia?

        Oikeastaan minua hävettää puolestasi. En oikein osaa sanoa, onko säälittävämpää se, jos oikeasti ajattelet noin vaiko se, jos luulet tyhmänä esiintymisen olevan jotenkin älykästä. Mitäs itse arvelet?

        Olet asian ytimessä. Tai tarkemmin sanottuna kuplasi ytimessä. Elät kummallisessa somen keinotodellisuudessa, jossa on ihan omanlaisensa "totuudet". Kun sitten muut kirjoittelee täällä reaalielmän asioista, niin teillä lyö hetki tyhjää ja sitten alkaa aggressiivinen mölinä. Tää on niin tätä....


      • Anonyymi
        OtaBanaaniJaRauhotu kirjoitti:

        Olet asian ytimessä. Tai tarkemmin sanottuna kuplasi ytimessä. Elät kummallisessa somen keinotodellisuudessa, jossa on ihan omanlaisensa "totuudet". Kun sitten muut kirjoittelee täällä reaalielmän asioista, niin teillä lyö hetki tyhjää ja sitten alkaa aggressiivinen mölinä. Tää on niin tätä....

        Paskan marjat.

        Jos täällä joku elää kuplassa niin se olet sinä. Sinä olet kuvitelmiesi luomassa maailmassa, jossa sinä edustaa jotakin kansan suurta enemmistöä. Sinä oikeasti kai luulet, että maamme väestön arvot ovat loputtomasti samat kuin vaikkapa 50-luvulla.

        Kyllä tosiasia on se, että Perussuomalaisilla puolueena ei ole riveissään mitään kansan kärkikaartia ja huippuosaajia. On kammottavaa, jos tämän kansan matalintasoinen osa äänestää Persut vastuuseen kunnallisvaaleissa.


    • Anonyymi

      Keskustelu on vilkkainta persujen sivuilla. Ongelma on että sinut leimataan joko kommunistiksi tai persuksi mielipiteesi mukaan. Eikä kummankaan ääriryhmän oikeiston tai vasemmiston kannattajat ole edukseen.

    • Äärimmäisen mustavalkoisille ihmisille ei ole olemassa kuin mustaa ja valkoista. Äärivalkoisten mielestä jo haaleankeltainen on mustaa.

      • Ja sitten tuli paikalle rasmus-opiston hyperaktiivinen opiskelija, joka ei kykene pitämään tolkkua mölinöissään.


      • OtaBanaaniJaRauhotu kirjoitti:

        Ja sitten tuli paikalle rasmus-opiston hyperaktiivinen opiskelija, joka ei kykene pitämään tolkkua mölinöissään.

        entä jos sittenkin "paikalle osui Uppo-nalle, huusi väkijoukolle vellovalle: "olette vaarassa jäädä alle"?


    • Anonyymi

      Siltä näyttää. Välissä ei oikein ole mitään puoluetta kun kaikki muut ovat linnottautuneet vihervassuihin paitsi persut ja kd.

      • Anonyymi

        Tämä sama poliittinen jaottuminen on näkyvissä maailmallakin muunmuassa Yhdysvalloissa. Siellä entinen isänmaallinen puolue edustaa nyt demareita eli punikkeja. Demokraatit siis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä sama poliittinen jaottuminen on näkyvissä maailmallakin muunmuassa Yhdysvalloissa. Siellä entinen isänmaallinen puolue edustaa nyt demareita eli punikkeja. Demokraatit siis.

        Siitä syystä kun demokraattien politiikka ja aate on samaa kuin meidän punikeillla, siitä syystä meidän punikit tykkää näistä pideeneistä. Ei he huvikseen jotain demoraatteja kannata elleivät olisi hengenheimolaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä syystä kun demokraattien politiikka ja aate on samaa kuin meidän punikeillla, siitä syystä meidän punikit tykkää näistä pideeneistä. Ei he huvikseen jotain demoraatteja kannata elleivät olisi hengenheimolaisia.

        Kyllä. Tää rupusakki ei arvosta perustuslakia ja yksilönvapautta vaan haluaa vaan valtaa jotta pääsee kyykyttää ihmisiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Tää rupusakki ei arvosta perustuslakia ja yksilönvapautta vaan haluaa vaan valtaa jotta pääsee kyykyttää ihmisiä

        Kornia puhetta persulta, joka itse osallistui kansankyykytykseen PersKeKo-hallituksessa.


    • Anonyymi

      Ääripääthän täällä äänessä ovat. Tosin on niinkin, että kun oikoo persujen trollauksia leimautuu helposti vihervasemmistoksi. Minulle konservatiiville on käynyt näin näillä sivuilla, vaikka olen kaukana vihreistä ja äärivasemmistosta.

      • Anonyymi

        Me eletään ääripäiden aikaa. Tylsät sovittelijamummot jää jaloihin eikä kukaan edes muista sellaisten nimiä


    • Mielestäni Suomessa on vain persut ja ei-persut. Ei-persut ovat sitten persujen mielestä noita otsikossa mainittuja.

      • Anonyymi

        Ei perut on Vihervasurirupusakkia


    • Anonyymi

      Onneksi persut ovat polttaneet sillat joka suuntaan. Joten emme näe, emmekä koe mitään persuvetoista hallitusta koskaan, koska se on mahdoton yhtälö.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      264
      3680
    2. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      120
      2434
    3. Olen päättänyt saada sinut

      Minua ei estot pidättele. Otan vaikka väkisin.
      Ikävä
      31
      1763
    4. Onko vinkkejä ikävän lopettamiseen?

      Onko hyviä vinkkejä, miten pääsisi ikävästä eroon? Järkeviä pliis!
      Ikävä
      48
      1678
    5. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      99
      1654
    6. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      196
      1510
    7. En mä mies tiedä

      Missä mennään, mitä me toisillemme ollaan. Pyörit mielessä, mutta kuitenkin pelkään jotain. Pelkään myös sitä, että olin
      Ikävä
      34
      1384
    8. Jokos olet nainen

      Päässyt sinuiksi tämän palstan kanssa ja huomannut miten turhaa tänne on mitään kirjoitella. Yhteys meillä kyllä löytyy
      Ikävä
      113
      1284
    9. Menikö sulla

      Jutut liian pitkälle?
      Ikävä
      49
      1204
    10. Huomenna taitaa

      Päästä selvittelee ja kyselee vähän asiota. Sun verisukulaisten kanssa🤣 naiselle
      Ikävä
      18
      1163
    Aihe