Perinteistä troijalaista a'la vihreät. Viimeistään 50 vuoden kuluttua sateenkaarilippua heilutetaan korkeitaan jossain kellarissa luotettavien tuttujen kesken.
Vastaukset 11
- Anonyymi
Eihän ne voi enää edes puolue toimistolla heilutella sateenkaari lippua, kun ovat samassa osoitteessa islamistien kanssa.
- Anonyymi
Sateenkaari-lippua heilutetaan yhä enemmän julkisesti tulevaisuudessa.
minulla on sateenkaari-lippu joka kerta Pridessä.
saan osallistua Prideen aina kun imen toisen miehen sukupuoli-elintä.
olen ollut jo monessa Pridessä. - Anonyymi
Vihreät on anaalipuolue.
- Anonyymi
Sateenkaarilippu tullaan kieltämään häveliäänä ja moraalittomuutta mainostavana. Islam sen kieltää. Islam vihaa vihreää arvomaailmaa.
- Anonyymi
En tule IKINÄ äänestämään sateenkaaripuolueita !
- Anonyymi
äänestän AINA sateenkaaripuolueita !
Vasemmistoliitto ja vihreät on parhaat. - Anonyymi
Ei oo paljon sateenkaaria näkyny tänä vuonna.
- Anonyymi
Sateenkaaria näkyy sateen jälkeen.
Prideä ei järjestetty koronan vuoksi.
saan osallistua Prideen aina kun imen toisen miehen sukupuoli-elintä.
olen ollut jo monessa Pridessä.
Ilman Prideä imin kuitenkin niin tuntuma pysyy mielessä. - Anonyymi
Sateenkaaren jäänteitä myydään DDR-museoissa ja kirppareilla
- Anonyymi
Sateenkaarilippu loukkaa muslimeja joten se vaihdetaan isislippuun,koska emme ole rasisteja muslimeita kohtaan.
- Anonyymi
vihreät on epärehellisisten lahko
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va601691Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3661179- 138963
Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu15811Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63632- 41608
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa90568- 55567
- 45508
- 47495