Voisiko joku yrittäjä värkätä pipon jossa lukisi: minulla on astma, tämä yskiminen EI ole koronaa!
Maskin pito AHDISTAA, siis ihan sanan varsinaisessa merkityksessä,, mutta ilmankaan ei kehtaa olla!
Korona ja yskä
3
719
Vastaukset
- Anonyymi
Sellaista takuuta ei ole olemassa, etteikö astmapotilaalla voisi olla korona, jota ei ole vielä todettu. Jokainen, joka pärskii suojautumatta ja toisia suojaamatta, on potentiaalinen uhka.
Onko hoitosi tasapainossa? Olen itsekin astmadiagnoosin saanut lapsena, enkä silti yski koko ajan. Itse asiassa yskin tuskin koskaan. Käytän myös maskia. Myös sisäilman vuoksi oireileva astmaatikkoäitini käyttää maskia.
Joko lääkityksesi ei ole tasapainossa tai sitten altistut jollekin allergeenille tai vastaavalle kotona, työssä tai vapaa-aikana. Astmasi hoitoa on tehostettava. Jatkuva yskiminen ei ole normaalia nykyajan astmapotilaalla. - Anonyymi
Joo, kyllä saa astmaatikkona koko ajan jännittää saako jossain julkisella paikalla yskänpuuskan. Ja maski ku on tottakai aina päällä siellä missä muita ihmisiä, niin minua ainakin se maski alkaa yskittää jos pidemmän aikaa joutuu pitämään kerrallaan vaikka astma olisikin tasapainossa. Maski kuivattaa muutenkin kurkkua ja hengitysteitä niin saa helpommin yskänärsytyksen aikaiseksi. Kyllä maskia olen silti pitänyt. Parempi yskiä vaikka sitten siihen maskiin kyynärtaive eessä, kuin ilman maskia pärskiä menemään ihmisten lähettyvillä.
- Anonyymi
Yskimisessä yleisellä paikalla on just se hyvä ja hauska puoli kun saa nähdä toisten ihmisten reaktioita ja joskus huvittaviakin ilmeitä, näkee kyllä niin monenkirjavaa, että.
Ei edes uskoisi miten erilailla ihmiset suhtautuvat jonkun yskimiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113475MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681878Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801188Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768