Voisiko joku yrittäjä värkätä pipon jossa lukisi: minulla on astma, tämä yskiminen EI ole koronaa!
Maskin pito AHDISTAA, siis ihan sanan varsinaisessa merkityksessä,, mutta ilmankaan ei kehtaa olla!
Korona ja yskä
3
752
Vastaukset
- Anonyymi
Sellaista takuuta ei ole olemassa, etteikö astmapotilaalla voisi olla korona, jota ei ole vielä todettu. Jokainen, joka pärskii suojautumatta ja toisia suojaamatta, on potentiaalinen uhka.
Onko hoitosi tasapainossa? Olen itsekin astmadiagnoosin saanut lapsena, enkä silti yski koko ajan. Itse asiassa yskin tuskin koskaan. Käytän myös maskia. Myös sisäilman vuoksi oireileva astmaatikkoäitini käyttää maskia.
Joko lääkityksesi ei ole tasapainossa tai sitten altistut jollekin allergeenille tai vastaavalle kotona, työssä tai vapaa-aikana. Astmasi hoitoa on tehostettava. Jatkuva yskiminen ei ole normaalia nykyajan astmapotilaalla. - Anonyymi
Joo, kyllä saa astmaatikkona koko ajan jännittää saako jossain julkisella paikalla yskänpuuskan. Ja maski ku on tottakai aina päällä siellä missä muita ihmisiä, niin minua ainakin se maski alkaa yskittää jos pidemmän aikaa joutuu pitämään kerrallaan vaikka astma olisikin tasapainossa. Maski kuivattaa muutenkin kurkkua ja hengitysteitä niin saa helpommin yskänärsytyksen aikaiseksi. Kyllä maskia olen silti pitänyt. Parempi yskiä vaikka sitten siihen maskiin kyynärtaive eessä, kuin ilman maskia pärskiä menemään ihmisten lähettyvillä.
- Anonyymi
Yskimisessä yleisellä paikalla on just se hyvä ja hauska puoli kun saa nähdä toisten ihmisten reaktioita ja joskus huvittaviakin ilmeitä, näkee kyllä niin monenkirjavaa, että.
Ei edes uskoisi miten erilailla ihmiset suhtautuvat jonkun yskimiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.575499- 934347
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3752594Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s721121Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3301038- 61853
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46826- 28823
Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja102799Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52789