Taas bemari jätti keskelle korpea, Onneksi hinausauto tuli kolmen tunnin odottelun jälkeen!
Hinausauto tarvittiin
6
193
Vastaukset
- Anonyymi
Kohtalotoweri:
Tähän jätti johto_____...- kävellen jätkä tästä lähti
- ostaisitko vokaalin?
Ps. BMW:ssä ei ole vokaaleja. - Anonyymi
Pidemmälle matkalle lähtö Bemarilla on tietoinen riski ja sen tuomiin ongelmiin pitäisi osata varautua, mutta eihän Bemarikuski osaa ennakoida muutenkaan.
Olen joskus kirjoittanut, että n. kymmenen vuotta sitten minulla oli muutamia E60 ja E61 2.0 autoja sekä bensoja että dieseleitä.
Muistan ne kuitenkin sähkövikaisina autoina.
Uutuusmalleja esiteltiin Kalastajatorpalla ja muistan kun minäkin vaimoineni olin kutsuvieraslistalla. Autojen esittelypaikan valinnasta voinee päätellä, ettei maahantuoja selvästikään keskity aivan keskituloisiin ostajiin.
En tiedä, miksi nimemme ylipäätänsä oli osunut listalle, mutta meillä oli toki hyvä osoite Etelä-Espoossa.
Se varmasti riitti.
Leivokset olivat hyviä.- Anonyymi
BMW on paras, köyhät ajelee toitsuilla ja skodilla apeana!😄😃
- Anonyymi
Trollin tuubaa. .tällainen on laitoshoidokin tyypillinen provo,spammannyt tuhansia kaikista merkeistä. Miksi ruokitte trollia. .
- Anonyymi
Onko BMW edelleen Jamaikan suosituin auto. Sehän tarkoittaa Bob Marley and the Wailers...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5591888Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18917- 90912
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101816Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50739Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2737- 63715
- 68705
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?74658- 65543