Taas bemari jätti keskelle korpea, Onneksi hinausauto tuli kolmen tunnin odottelun jälkeen!
Hinausauto tarvittiin
6
189
Vastaukset
- Anonyymi
Kohtalotoweri:
Tähän jätti johto_____...- kävellen jätkä tästä lähti
- ostaisitko vokaalin?
Ps. BMW:ssä ei ole vokaaleja. - Anonyymi
Pidemmälle matkalle lähtö Bemarilla on tietoinen riski ja sen tuomiin ongelmiin pitäisi osata varautua, mutta eihän Bemarikuski osaa ennakoida muutenkaan.
Olen joskus kirjoittanut, että n. kymmenen vuotta sitten minulla oli muutamia E60 ja E61 2.0 autoja sekä bensoja että dieseleitä.
Muistan ne kuitenkin sähkövikaisina autoina.
Uutuusmalleja esiteltiin Kalastajatorpalla ja muistan kun minäkin vaimoineni olin kutsuvieraslistalla. Autojen esittelypaikan valinnasta voinee päätellä, ettei maahantuoja selvästikään keskity aivan keskituloisiin ostajiin.
En tiedä, miksi nimemme ylipäätänsä oli osunut listalle, mutta meillä oli toki hyvä osoite Etelä-Espoossa.
Se varmasti riitti.
Leivokset olivat hyviä.- Anonyymi
BMW on paras, köyhät ajelee toitsuilla ja skodilla apeana!😄😃
- Anonyymi
Trollin tuubaa. .tällainen on laitoshoidokin tyypillinen provo,spammannyt tuhansia kaikista merkeistä. Miksi ruokitte trollia. .
- Anonyymi
Onko BMW edelleen Jamaikan suosituin auto. Sehän tarkoittaa Bob Marley and the Wailers...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1822707- 1642529
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1182217Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee612073Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."31739"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591444Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu2051440Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2261173Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää931138Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.3701073