Joko Persut ootte...

Anonyymi

...huutaneet ja öyhöttäneet keuhkonne tyhjiksi Suomalaisen kahden naisen ja kuuden lapsen tänne tulosta?
Oletteko samalla muistaneet pitää mielessänne lasten edun, joka on kaikkien etujen yläpuolella?
Lasten etuihin kuuluu myös se, että heitä ei eroteta äideistään ilman lastensuojelusta vastaavien tahojen päätöstä.
Näitä etuja voidaan tarkastella vasta kun he ovat täällä. Tämä varmasti tullaan myös tekemään.
Sitä ennen kannattaa pitää öyhötykset mahassaan, paitsi jos haluaa leimatua vajaaälyiseksi.

115

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

täällä onkin jo alkanut jouluun hiljentyminen, hehe

• Anonyymi

"Noin siinä käy kun ei eväät riitä trollaamisessa muuhun kuin heikkotasoiseen provoamiseen ilman kykyä vasta-argumentointiin.
        Hirveä uho päällä ja kun kongi soi ensimmäisen erän alkamisen merkiksi tämä poika heittää heti pyyhkeen kehään ja juoksee pakoon. Sama kaava toistuu aina uudestaan ja uudestaan ja uudestaan.."

Hiljentymisen ja hiljentämisen ero on suuren suuri. Luotsi trollaa taas lukuisten avausten voimin sensuroiden vastaukset provoihinsa. Tiedä sitten miksi provoaa kun ei kykene vasta-argumentoiniin? Yhden "miehen" yksipuhelua taas koko palsta.

• Anonyymi

"hiljentyminen, hehe"

Hiljentäminen. Pohjoiskoreakin jää toiseksi sensuurin suhteen mitä tällä palstalla esiintyy.

• Anonyymi

Muista äänestää Lailaa.

• Anonyymi

Hyvä aloitus! Kuvottavaa kuunnella tuota persujen typerää mölinää. On jo vuosia ollut tiedossa, että kurdit haluavat kaikki ulkomaalaiset pois leiriltä. Onneksi Suomi vihdoin alkaa toimia. Olisi pitänyt tuoda heti. Silloin Sipilän hallituksen aikana.
      Luotan täydellisesti Suomen viranomaisten osaamiseen tässä asiassa, niin poliisiin kuin sosiaaliviranomaisiin.
      Kiitos ulkoministeriölle hyvästä työstä.

• Anonyymi

Kyllä, persuille ei vahingossakaan tule mieleen sellaista, että nämä naiset ovat huomanneet tehneensä elämänsä virheen ja haluavat nyt siitä irtisanoutua.
        Sellaistahan voi tapahtua normaalissa elämässä lähes kaikille erilaisissa yhteyksissä.

• Anonyymi

Jahas varis taas raakkuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, persuille ei vahingossakaan tule mieleen sellaista, että nämä naiset ovat huomanneet tehneensä elämänsä virheen ja haluavat nyt siitä irtisanoutua.
        Sellaistahan voi tapahtua normaalissa elämässä lähes kaikille erilaisissa yhteyksissä.

Pitää antaa mahdollisuus korjata virheensä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

niin, annammehan me persuillekin mahdollisuuden parantua vihastaan kaikkia kohtaan.

• Anonyymi

Aina kun sinä yrität kieltää jotain niin me tehdään sitä vielä viisi kertaa uudestaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

niin, annammehan me persuillekin mahdollisuuden parantua vihastaan kaikkia kohtaan.

ketkä te?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ketkä te?

Me suvaitsevaiset ja meitähän on suuri enemmistö.
        Liity sinäkin mukaan, päätäsi lakkaa kiristämästä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan samalla tavoin kuin voi eheytyä ulos perussuomalaisuudesta ihan tavalliseksi suomalaiseksi.

• Anonyymi kirjoitti:

Aina kun sinä yrität kieltää jotain niin me tehdään sitä vielä viisi kertaa uudestaan

Kuten kirkon sakastiin paskantaminen ja ulosteella sotkeminen.
        "Se on sulka HATTUUN NÄISSÄ PIIREISSSÄ..."

• Anonyymi
        Osmium76 kirjoitti:

Luuletko sinä jutti kommari että on oikeusvaltioperiaatteen mukaista tonkia jotain 40 vuotta vanhaa rikosta josta on tuomio annettu ja joka on soviettu? Tämä on se miina johon sinä astut joka kerta.

• Anonyymi
        Osmium76 kirjoitti:

Sinun ihmisoikeusloukkauksesi ovat tulleet yhteiskunnalle erittäin kalliiksi. Oikeusvaltiossa jokaisen pitää korvata aiheuttamansa vahingot itse

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan samalla tavoin kuin voi eheytyä ulos perussuomalaisuudesta ihan tavalliseksi suomalaiseksi.

Ai Vihervasuri uusi normaali suomalainen? Miks pitää olla normaali? Miks ei saa olla Persu Superstara politiikan pahapoika?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai Vihervasuri uusi normaali suomalainen? Miks pitää olla normaali? Miks ei saa olla Persu Superstara politiikan pahapoika?

Onko joku kieltänyt sinua olemasta tyhmä? Itseäsi se ei näyttäisi haittaavan.

• Anonyymi

Ei noiden persujen kanssa keskusteluun kannata aikaansa tuhlata, johan se on nähty ettei niillä polla oikein pelaa.

• Anonyymi

totta, pelkkää länkytystä tulee vastaukseksi.

• Anonyymi

Milloin rikollinen pekka haavisto eroaa?

• Anonyymi

Heti kun kaikki rikolliset persutkin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heti kun kaikki rikolliset persutkin

persut eivät ole ministereinä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

persut eivät ole ministereinä

rikä taida koskaan tullakaan

• Anonyymi

Vuonna 2023. Tuskin häntä on silloinkaan vielä tuomittu rikolliseksi.

• Anonyymi

Kyllä tämä Pekan syyttely alkaa jo tympimään hiljaistakin miestä kyllä nyt persujen äänestämisen saa unohtaa rajansa kaikella kun tietää että persujen kansanedustajilla on usealla rikosrekisteri ja Pekalla ei ole. Tämä syyttely kääntyy itseään vastaan ja luulenpa että vihreät lisää kannatusta seuraavassa mielipidetiedustelussa.

• Anonyymi

Olen TÄYSIN samaa mieltä!

• Emmehän ole päässeet edes vielä kunnolla aloittamaan keskustelua, kun te mölisijät olette huutaneet ja öyhöttäneet kaiken päälle palkeet pinkeinä persuhokemianne.

• Anonyymi

Milloin otan sen banaanin ja rauhotut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Milloin otan sen banaanin ja rauhotut?

Siis piti kirjoittaa:
        milloin OTAT sen banaanin ja rauhotut?

Mä syön banaania silloin tällöin ja olen hyvin rauhallinen.
        Miksi kuvittelet, että huudan ja öyhötän?

• Anonyymi kirjoitti:

Siis piti kirjoittaa:

Seli seli... kirjoitit, kuten sisimmässäsi tunnet ;) Kuten jo kerran sanoin, omien ongelmien myöntäminen on askel kohti parempaa, ja se onnistuu paremmin, kun ensin rauhottuu. Tuntuuko jo paremmalta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis piti kirjoittaa:

Persu eli äärioikeistolainen populisti öyhöttää hädän tullen jopa niin,
        että kiistää persujen öyhötyksen ja väittää että vain kaikki muut (siis
        "kommunistit" ja "viherpunikit") muka öyhöttävät.

Persun tunnistaa siitä, että hän ei kestä kritiikkiä, vaan
        ottaa kriitikoilta kaikki persukriittiset kommentit ja tekee niistä
        väärennöksen - uskoen että se muka toimii.
        Persut ovat perässähiihtäjiä ja asiakysymyksissä
        tahallisia nurinkääntäjiä.

Persuja odottaa SMP:n kohtalo.
        Persujen kohtalo on pölyinen vitriini puolueiden museossa.

• Anonyymi kirjoitti:

Persu eli äärioikeistolainen populisti öyhöttää hädän tullen jopa niin,
        että kiistää persujen öyhötyksen ja väittää että vain kaikki muut (siis
        "kommunistit" ja "viherpunikit") muka öyhöttävät.

Persun tunnistaa siitä, että hän ei kestä kritiikkiä, vaan
        ottaa kriitikoilta kaikki persukriittiset kommentit ja tekee niistä
        väärennöksen - uskoen että se muka toimii.
        Persut ovat perässähiihtäjiä ja asiakysymyksissä
        tahallisia nurinkääntäjiä.

Persuja odottaa SMP:n kohtalo.
        Persujen kohtalo on pölyinen vitriini puolueiden museossa.

Noin monta riviä kirjaimia osasit mättää ruudulle :O Nyt voitkin sitten yrittää selittää selkokieltä hyväksi käyttäen, että mitä asiaa sulla oli.

• Anonyymi
        OtaBanaaniJaRauhotu kirjoitti:

Seli seli... kirjoitit, kuten sisimmässäsi tunnet ;) Kuten jo kerran sanoin, omien ongelmien myöntäminen on askel kohti parempaa, ja se onnistuu paremmin, kun ensin rauhottuu. Tuntuuko jo paremmalta?

hehe, koira älähti kun kalikka kalahti

• Anonyymi

Ja sensuuri kehiin kun käry käy.

• Anonyymi kirjoitti:

hehe, koira älähti kun kalikka kalahti

Älä välitä Rekku. Otappa luu ja rauhotu :)

• OtaBanaaniJaRauhotu kirjoitti:

Noin monta riviä kirjaimia osasit mättää ruudulle :O Nyt voitkin sitten yrittää selittää selkokieltä hyväksi käyttäen, että mitä asiaa sulla oli.

Oletko tavannut Pankkomajuria vähään aikaan?

• Osmium76 kirjoitti:

Oletko tavannut Pankkomajuria vähään aikaan?

Minähän olen Pankkomajuri. Kuulemma.

• Anonyymi

Minähän olen Pankkomajuri. Kuulemma.

Heitäpä pieni näyte sitä pankkolängvitsiäsi.

• Anonyymi kirjoitti:

Heitäpä pieni näyte sitä pankkolängvitsiäsi.

emmää taija kehata... ujostuttaa.

• Anonyymi

Älä välitä Rekku. Otappa luu ja rauhotu :)

Kylläpä ne kalikat koiraan osuilevatkin , hehe

• Anonyymi

Mikä tyhmä kysymys taas? Eiköhän se huomaa sitten kun siitä on keskusteltu tarpeeksi?

• Anonyymi

OBJR, paljonko saat tuosta päivätyöstäsi (trollaamisesta)
      PS-puolueelta palkkaa? Oletko PS:n puoluetoimistossa
      vai onko puolue heittänyt sinut totuuden salaamiseksi
      jonnekin sivummalle, johonkin kellariin ken ties?

• Anonyymi

oisko antipersun faija

• Anonyymi

Voisiko tuo OBJR olla yhtä kuin puutarhatonttu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisiko tuo OBJR olla yhtä kuin puutarhatonttu?

Puoluetoimiston kellaritonttu?

• Anonyymi

Heh heh..harhat puskee vaihteeksi pintaan uutena asiana "palkkasotilaista somessa" se, että ne kohdistuu tällä kertaa omaan sivupersoonaan 😆🤣

• Kolmisen tonnia tunnilta. Vituttaako, köyhä! Niin olet syväkyykyssä, ettei polvet kestä.

• Anonyymi

Kolmisen tonnia tunnilta. Vituttaako, köyhä! Niin olet syväkyykyssä, ettei polvet kestä.

Kyllä tuo on itse OBJR. Sen tunnistaa valehtelusta.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä tuo on itse OBJR. Sen tunnistaa valehtelusta.

Otit sitten kommenttini tosissasi.

• Anonyymi

Otit sitten kommenttini tosissasi.

Kadutko jo sitä, että myönsit kaiken?

• Anonyymi kirjoitti:

Kadutko jo sitä, että myönsit kaiken?

Juurihan sanoit, että kommenttini oli valehtelua. Päätä nyt jo kumman tein... myönsin vai valehtelin.

• Anonyymi

Juurihan sanoit, että kommenttini oli valehtelua. Päätä nyt jo kumman tein... myönsin vai valehtelin.

Ainoastaan palkastasi valehtelit.

• Anonyymi kirjoitti:

Ainoastaan palkastasi valehtelit.

Myönnän. Lauseen loppuosa oli totta, kuten itsekin vahvistit.

• Anonyymi

Persut ja kokomus pitäisi julkisesti pyytää anteeksi Haavistolta.Kai ne ymmärtää jos haluaa ja jos he kuntelevat eilistä tiedonantoa tilanteesta. Luulen kuitenkin että he ei halua ymmärtää.

• Anonyymi

Olen samaa mieltä. Pitkä poliittinen ajojahti oikein toiminutta ulkoministeriämme kohtaan oli härski ja moraalisesti tuomittava. Sen allekirjoittajissa oli kokoomuslaisia, persuja ja yksi kd. Heidän kaikkien olisi korrektia pyytää Pekka Haavistolta anteeksi.

Tiedot koko ajojahdista on julkaistu. HS-kolumnisti Rautio kirjoitti 18.12. näin:
        "Valiokunnan kuulemien asiantuntijoiden enemmistö katsoi, ettei Haavisto ollut toiminut lainvastaisesti. Olen käynyt läpi asiantuntijoiden lausunnot, enkä voi niiden perusteella päätyä toisenlaiseen arvioon.
        Olen keskustellut tapauksesta kokeneen juristin kanssa, joka on hoitanut satoja työsuhdekiistoihin liittyneitä oikeustapauksia. Hänen näkemyksensä on yksiselitteinen: ”Hallinto-oikeus ei ottaisi tällaista asiaa edes käsittelyynsä. Siinähän ei edes siirretty ketään tehtävästä toiseen, vaan vain valmisteltiin siirtoa ja sitten luovuttiin siitäkin.”

Perussuomalaiset ovat mm. täällä Suomi24:ssä jatkaneet "valehtelun politiikkaansa"
        hokemalla, että Haavisto on muka "aivan hirveä suurrikollinen". Todellisuudessahan on niin, että useilla perussuomalaisilla on rikosrekisteri mutta Pekka Haavistolla ei ole.
        Perussuomalaiset ovat yrittäneet vuoden ajan projisoida omia rikoksiaan Haavistoon.

Suomen kansa onneksi on sivistynyttä ja näkökykyistä - eräitä persujen valheisiin hurahtaneita poloisia lukuunottamatta.

Valhe tarvitsee valehtelijan, totuus voittaa omalla painollaan.

• Miksi pitäisi pyytää anteeksi lainrikkojalta, joka luistelee vastuustaan, eikä edes tajua erota, kuten ne, joilla on vielä tolkkua vähintään hippunen jäljellä... Kulmuni, Rinne, Sipilä yms.??? Samalla logiikalla viherpunavainoajien pitää pyytää anteeksi mm. Tynkkyseltä ja Mäenpäältä.

• Anonyymi

Miksi pitäisi pyytää anteeksi lainrikkojalta, joka luistelee vastuustaan, eikä edes tajua erota, kuten ne, joilla on vielä tolkkua vähintään hippunen jäljellä... Kulmuni, Rinne, Sipilä yms.??? Samalla logiikalla viherpunavainoajien pitää pyytää anteeksi mm. Tynkkyseltä ja Mäenpäältä.

OBJR, yrität rimpuilla irti valheistasi mutta ulkopuolisena näen selvästi,
        että yhä pahemmin niihin valheisiisi sotkeudut. Persukuplassa olet ja
        todella syvällä. Saatko todella persukuplalta palkkaa? Joku kertoi,
        että olet myöntänyt asian.

• Anonyymi kirjoitti:

OBJR, yrität rimpuilla irti valheistasi mutta ulkopuolisena näen selvästi,
        että yhä pahemmin niihin valheisiisi sotkeudut. Persukuplassa olet ja
        todella syvällä. Saatko todella persukuplalta palkkaa? Joku kertoi,
        että olet myöntänyt asian.

Mistä valheista? Listaa esimerkit.

• Anonyymi

Vihreiden arvopohja näkyy aloituksessa...

• Anonyymi

Vihreä rikkoo lakia.... PS edustajat huolestuneita LAIILLISUUDEN tilasta maassamme aletaanko kaikkia rikoksia katsoa läpi sormien millaista esimerkkiä se antaa nuorisollemme

• Anonyymi

99,9% täällä on rakkikoiria jotka öyhöttävät vain valheitaan, pari palkattua saa aikaan paljon päätöntä tekstiä persuista.
      Ei auta kuitenkaan persujen kannatuksennousun pysäyttämiseen, jos sitä ajatte takaa

• Anonyymi

Yksi sekopää vastaa 98% kaikista avauksista viesteineen siinä. Muiden viestit sensuroi hyvin korkealla prosentilla sekopääsedän salliessa vain itsensä olla äänessä. Valmista kauraa suljetulle ollut jo vuosia.

• Anonyymi

Kirjoitat aivan kuin OBJR. Projisoit aivan kuin OBJR. Valehtelet aivan kuin OBJR.

• Anonyymi

Pitäisikön sinun tenho antaa banaanille potkut kun ei uskalla enää rähistä tietäessään jäävänsä toiseksi debateissa ja keksiä uusi persua esittävä sivupersoona nimimerkkeineen hänen tilalleen?

• Anonyymi

Muista äänestää Lailaa.

Sitä persua.

• Niinpä. Kenen kirjoittamat räksytykset täällä on yliedustettuna? Vinkki: antipersuaktivisti.

• Anonyymi kirjoitti:

Pitäisikön sinun tenho antaa banaanille potkut kun ei uskalla enää rähistä tietäessään jäävänsä toiseksi debateissa ja keksiä uusi persua esittävä sivupersoona nimimerkkeineen hänen tilalleen?

Meinaatko siis haastaa mut debattiin? Otan mielelläni haasteen vastaan :D

• Anonyymi

Raukka mikä raukka..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raukka mikä raukka..

Mitä luulet, joko pikkuprinsessalla on herne taas niin syvällä nenässä että on vuoro banneille kohteena provoosi vastannut eli minä joka sinut debateissa voittaa 100-0? Eihän tuo olisi vasta kuin viides kerta vai ajattelitko sen sijaan taas uhkailla tutkintapyynnöillä viranomaisineen kun sinun trollaamista uskalletaan häiritä?

• Anonyymi

Meinaatko siis haastaa mut debattiin? Otan mielelläni haasteen vastaan :D

Siinä ne sinun haasteesi taas nähtiin (30 poistetua viestiä). Tule sitten takaisin kun alkaa amisviikset kasvamaan siihen asti pysy äitisi hameen alla turvassa.

Omin sanoin, miltä se tuntuu uhota kuin lapsi hiekkalaatikolla lopputuloksella missä juokset itkun kanssa äidin helmoihin kun isot pojat syötti hiekkalaatikolla kissanpaskaa vttuunnuttuaan turpasi repimiseen? Ei yhtä ensimmäistä debattia jota olisit voittanut eikä tule.

Häpeä

• Anonyymi

Heti kimposi esiin vvv

• Anonyymi

Vittu mitä paskaa avauksesta alkaen .

• Anonyymi

Niinhän se menee että palsta on aina luotsinsa näköinen.

• Anonyymi

Joka viestiketju yhtä ja samaa harhaisen matseja sivupersooniensa kanssa. Yksi niistä käy ylistämässä avausta toisen haukkuessa sen pystyyn ja sitten rähinä päälle. Sama kaava jokaikisessä avauksessa joita nousee taas kuin sieniä sateella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joka viestiketju yhtä ja samaa harhaisen matseja sivupersooniensa kanssa. Yksi niistä käy ylistämässä avausta toisen haukkuessa sen pystyyn ja sitten rähinä päälle. Sama kaava jokaikisessä avauksessa joita nousee taas kuin sieniä sateella.

Näetkö tosiaan täällä vain joitain outoja "sivupersoonia"?
        Elätkö harhoissa? Ainakin viestiesi sanomat ovat hämärtyneet.
        Oletko ollut täällä jo liian kauan?

Käy välillä ulkomaailmassa.

• Anonyymi

Poistetuista kommenteista (tällä hetkellä 19) päätellen tämän ketjun
      poikkeuksellisen hyvä aloitus on todella osunut persuihin.

• Anonyymi

Kyllä! Aloitus on tosi hyvä! Lukekaa se!

Ja nyt, persut, väittäkää taas, että muka minä
        olen aloittaja!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä! Aloitus on tosi hyvä! Lukekaa se!

Ja nyt, persut, väittäkää taas, että muka minä
        olen aloittaja!

Miksi pitäisi väittää, kun kerrat olet???

• Mikäs hätä antipersuilla oikein on? Ollaan kuin tulisilla hiilillä.

• Anonyymi

Aloituspostaus ansaitsee kehut! Onnittelut!
      Lukekaa aloitus uudelleen!
      Täällä ei kovin usein noin asiallista ja hyvää
      aloitusta näe.

Ja nyt, persut, väittäkää taas, että muka minä olen aloittaja!

• No mutta sinähän olet. Sama IP.

• Anonyymi

No mutta sinähän olet. Sama IP.

Huonosti keksitty ankka, OBJR!
        Nyt minä TIEDÄN, että valehtelu on kirjoittelusi päätarkoitus.

• Anonyymi kirjoitti:

No se todellakin on huonosti keksitty, kun pelle väittää minun olevan luotsi joka poistaa kommentteja.

• Anonyymi kirjoitti:

Valehtelu on tälle tuhannen nimimerkin "kansalaiselle" ainoa toimintatapa.
        Ikää on tullut vuosien varrella, mutta ei tietoa, taitoa, järkeä eikä rehellisyyttä ei yhtään,
        ei tosiaankaan edes himpun vertaa..

• Anonyymi

Aloituksessa sanotaan:

"Oletteko ... muistaneet pitää mielessänne lasten edun, joka on kaikkien etujen yläpuolella?
      Lasten etuihin kuuluu myös se, että heitä ei eroteta äideistään ilman lastensuojelusta vastaavien tahojen päätöstä.
      Näitä etuja voidaan tarkastella vasta kun he ovat täällä. Tämä varmasti tullaan myös tekemään.
      Sitä ennen kannattaa pitää öyhötykset mahassaan, paitsi jos haluaa leimatua vajaaälyiseksi."

Persut eivät ole kyenneet tässäkään ketjussa pitämään
      öyhötyksiä (eli totuutta vastustavaa selittelyä) mahassaan.
      Ovatko he suorastaan halunneet leimautua vajaaälyisiksi?

Kun tulee kuntavaalin äänestyspäivä (su 18.4.2021) niin
      kuinka moni on silloin niin tollo, että haluaa oman kotikuntansa
      päättäjiksi totuutta vastustavia selittelijöitä!

• Anonyymi

Kyllä tämä Pekan syyttely alkaa jo tympimään hiljaistakin miestä, kyllä nyt persujen äänestämisen saa unohtaa, rajansa kaikella kun tietää että PERSUJEN KANSANEDUSTAJILLA ON USEALLA RIKOSREKISTERI JA PEKALLA EI OLE. Tämä syyttely kääntyy itseään vastaan ja luulenpa että vihreät lisää kannatusta seuraavassa mielipidetiedustelussa.

• Anonyymi

Persut huutavat hysteerisesti, että "isis-jihadisti-terroristeja tuodaan Suomeen".
        Tarkoittavat niitä kahta äitiä ja kuutta lasta.

Onko persujen tarkoitus peittää se tosiasia, että tutkijoiden mukaan todellinen terrorismin ja väkivallan uhka ei enää ole niinkään jihadistien suunnalla vaan lisääntyvässä määrin nimenomaan äärioikeiston (eli persujen) suunnalla?

Haavistoon kohdistettu pitkä härski poliittinen ajojahti oli lakiasiantuntijoiden enemmistön mielestä aiheeton. Oliko persujen tarkoitus peittää se tosiasia, että hyvin moni persujen kansanedustaja on saanut syytteen ja tuomion? Pekka Haaviston pätevyydestä, kriisinkestävyydestä ja luotettavuudesta kertoo se, että pitkien tutkimusten ja koko härskin ajojahdin jälkeenkin hän on edelleen syytön, siis vailla syytettä, vailla tuomiota ja vailla rikosrekisteriä.

Pekka Haavisto on Suomen Biden. Persut ovat Suomen Trump.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persut huutavat hysteerisesti, että "isis-jihadisti-terroristeja tuodaan Suomeen".

Onko persujen tarkoitus peittää se tosiasia, että tutkijoiden mukaan todellinen terrorismin ja väkivallan uhka ei enää ole niinkään jihadistien suunnalla vaan lisääntyvässä määrin nimenomaan äärioikeiston (eli persujen) suunnalla?

Haavistoon kohdistettu pitkä härski poliittinen ajojahti oli lakiasiantuntijoiden enemmistön mielestä aiheeton. Oliko persujen tarkoitus peittää se tosiasia, että hyvin moni persujen kansanedustaja on saanut syytteen ja tuomion? Pekka Haaviston pätevyydestä, kriisinkestävyydestä ja luotettavuudesta kertoo se, että pitkien tutkimusten ja koko härskin ajojahdin jälkeenkin hän on edelleen syytön, siis vailla syytettä, vailla tuomiota ja vailla rikosrekisteriä.

Ihan sama mitä vihervassulle yrittää selittää, ei mene tajuntaan kuitenkaan...

• Anonyymi

Olisi ilman ministerin korkeampaa syytesuojaa.

Kulmuni erosi avustajan kämmätessä ilman rikosta tai epäilyä siitä. Haavisto senkun porskuttaa vaikka Pevi lausui hänen rikkoneen lakeja.

Vihreiden ja siinä samalla hallituksen tarina alkaa olemaan taputeltu. Ei suomalaiset hyväksy kaulankatkojiin kuuluvien kotouttamista mutta..jatka sinä huutamista somessa aamusta iltaan. Parasta viihdettä että näet persuja joka puolella kuten juopot pikku ukkoja.

• Anonyymi

Tuo naurettava hokemisesi persujen kansanedustajien rikosrekistereistä tekee Haaviston touhuista jotenkin hyväksytympää. Tuo kertoo vain omasta arveluttavasta moraalistasi, ei mistään muusta.
        Tosiasiahan on, että Haavisto toimin lakien vastaisesti - näin on perustuslakivaliokunta todennut. Fiksu ministeri olisi eronnut - mutta ri vihreä ministeri, joten vihreät tulevat kantamaan otivottavasti poliittisen vastuun, kannatuksen laskun muodossa, ja mahdollisesti Keskusta tulee pakon edessä löytämään jonkinlaisen selkärangan ja hajoittavat hallituksen Haaviston toimien ja Vihreiden siihen ylioikeisesti suhtautumisen vuoksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä Haaviston/Suomen toiminta kertoo terroristeille, nyt ja tulevaisuutta ajetellen. Käykää vaan tappohommissa ulkomailla, täällä otetaan aina avosylin vastaan, takaisin kotiin ja huolehditaan taloudellisesti, myös mahdollisesti jälkipolvista.

• Anonyymi

Ihan sama mitä persulle yrittää selittää, ei mene tajuntaan kuitenkaan.

• Anonyymi

Ihan sama mitä vihervassulle yrittää selittää, ei mene tajuntaan kuitenkaan.

• Anonyymi

Isis alueelta on palanut omin abuin kaksi kertaa enemmän naisia Suomeen kuin Al Holista on haettu. Kuka on tä kantasuomalainen, joka on alunperin houkutellut naiset ISIS-alueille?

• Anonyymi

Tämä kotiuttamisohjelma on tehty jo vuonna 2016 Soinin aikana ja persujen hyväksymä ja Suomessa on 390 henkilöä suojelupoliisin tarkkailussa jotka ovat tulleet Halla-Ahon maahanmuutto suunnitelman mukaan vuonna2015 joten turha persujen on näiden 8 nyt tulleen takia itkeä joten lopettakaa sumutus. Seuratkaa tässä asiassa Trumpia hän on kotiuttanut kaikki amerikkalaiset ja syyttää eurooppaa vitkastelusta.

• Anonyymi

Suurin osa näistä Supon tarkkailun alla olevista 390 on Persujen ääriryhmistä.

• Anonyymi

Näinhän se on persut yrittää kääntää asiaa pois omien äärioikeistolaisten toiminnasta syyttämällä muita aiheettomasti.

• Anonyymi

Juuri noin persut toimivat! Projisoivat omat vikansa "vihervasureihin" kuvitellen että
        sillä tavalla persujen viat häviävät! Ja yrittävät tehdä al-Holista palanneista suomalaisnaisista "maailman vaarallisimpia jihadistiterroristeja", jotta suponkin varoittama lisääntynyt äärioikeistoterrorismin uhka lakaistaisiin maton alle.

• Anonyymi

Näitä 390:ää muslimia kyttää kaksinkertainen määrä poliiseja joilla olisi oikeatakin työtä, joten matut ulos maasta

• Anonyymi

"Kannattaa pitää öyhötykset mahassaan, paitsi jos haluaa
      leimautua vajaaälyiseksi", toteaa aloittaja ja on oikeassa.

Persujen omin ja ainoa paikka hallituksessa olisi "öyhötysministeriö".
      Mutta koska sellaista ei ole, persujen hallitushaaveet ovat
      ikuista utopiaa. Persuja äänestävät heittävät arvokkaan äänensä
      hukkaan niin kauan kuin äänestävät hallituskelvotonta PS:ä.

Kuntavaalien lähestyessä persut kiihdyttävät epätoivoissaan
      venäjämallista trollaamistaan eli keskustelujen tahallista häirintää.
      Persut eivät siedä kritiikkiä, vaan herjaavat kriittisiä "antipersuja".
      Mutta - kuten tämän Suomi24:n lukijatkin ovat huomanneet -
      "antipersut" ovat olleet oikeassa.

"Antipersut" ovat nähneet hyvin selvästi sen, että persujen kannatus
      todella on valheellisella räksytyksellä aikaansaatua, sanalla
      sanoen KUPLAKANNATUSTA.
      SDP on nyt painellut kannatuksessa persujen ohi.

Persujen putoaminen ykköspaikalta johtuu paljolti siitä, että
      persujen hölmö, härski ja valheellinen poliittinen ajojahti,
      joka kohdistui poikkeuksellisen osaavaa, kokenutta ja asiat
      hallitsevaa ulkoministeriämme kohtaan, lopulta kaikkien
      asiantuntijoiden mielestä epäonnistui.

Suomen fiksu sivistyskansa ei ole persujen valheellisesta
      älämölö-rummutuksesta huolimatta unohtanut sitä kiistatonta
      totuutta, että PS:n puoluejohtaja on saanut rikostuomion
      Korkeimmasta oikeudesta mutta Pekka Haavisto ei ole saanut
      edes syytettä saati tuomiota edes alimmasta oikeusasteesta.

• Anonyymi

Niinpä! Öyhötyspuolue hihkuu kuin sumusireeni, jos gallup
        näyttää ykköstilaa.
        Mutta nyt kun öyhötyspuolue on tipahtanut kakkoseksi niin
        persuaddikti uikuttaa "paskagallupista".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

näyttää ykköstilaa.

Samaa mieltähän tuo on ollut noista gallupeista, tuloksesta riippumatta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

näyttää ykköstilaa.

Tipahtanut missä PS:llehän oli 0.7 % -yksikköä nousua!

• Anonyymi

Persut haluavat estää suomalaisten pääsyn maahan

• Anonyymi

Suomen perustuslaki ei kata ulkomaita.

• Anonyymi

Jos Somali terroristi on mielestäsi Suomalainen niin silloin olet heidän puolellaan
      Sisällissodan aikaan tapettiin vähemmästäkin .

• Anonyymi

Aluksi totean, että aloittaja kirjoittaa osuvasti: "Kannattaa pitää öyhötykset mahassaan, paitsi jos haluaa leimautua vajaaälyiseksi." Vajaaälyiseksi leimautuu, jos persujen lailla huutaa ja öyhöttää keuhkonsa tyhjiksi tyyliin "Haavisto on aivan valtava suurrikollinen", sillä todellisuudessahan Haavisto ei ole rikollinen ollenkaan.

Toiseksi muistutan suomalaisia siitä, että persuille annettu ääni on hukkaan heitetty, sillä hallituskelvoton poppoo ei koskaan pysty "panemaan Suomen asioita kuntoon".

Kolmanneksi muistutan siitä, että Halla-aho on johtanut PS-puoluetta erittäin kyseenalaisilla blogikirjoituksillaan.
      Myös nuoriso tuntuu sätkivän Halla-ahon blogien koukussa. Kantaako Halla-aho vastuunsa?
      Näyte Halla-ahon blogeista:
      "Väkivalta on nykyään aliarvostettu ongelmanratkaisukeino."

Neljänneksi muistutan siitä, että Halla-ahon PS-puolue valittiin viime vuoden kesäkuun kyselyssä ylivoimaisesti Suomen inhotuimmaksi puolueeksi. Sen jälkeen PS on syyllistynyt mm. härskiin poliittiseen ajojahtiin ja kokeneet poliitikkomme kuvaavat puolueen politiikkaa "valehtelun politiikaksi". Kuvittelevatko persut olevansa nyt "Suomen rakastetuin puolue"?

Lopuksi totean, että persut on faktisesti Suomen tekopyhin poppoo. Persujen mielestä sen ministerin, jolla ei ole edes syytettä eikä tuomiota edes alimmasta oikeusasteesta, pitäisi muka erota ja Suomen pääministeriksi pitäisi muka nostaa persujen oma pj, jolla on rikostuomio jopa Korkeimmasta oikeudesta! Haloo!

• Anonyymi

Joko persut ootte huomanneet että tuossa teidät juuri JAUHOTETTIIN!

t. huomaavainen joulupukki

• Anonyymi

En ole persuilia enkä iki päivänä sellaiseksi tule. Itse asia on niin että suomen kansalaiset mikäli he eivät omin avuin tänne pääse,tässä tapauksessa lapset kuuluu hakea Suomeen. Mitä tulee heidän äitiensä tekemisiin valintoihin lapset eivät ole siitä vastuussa.Mikäli lasten äidit ovat syyllistyneet Syyriassa tai missä he sitten ovatkin olleet rikoksiin sitä varten meillä täällä Suomessa on poliisit sekä oikeuslaitos.Poliisi tutkii ja mikäli näyttöä rikoksista löytyy menee asia oikeuslaitokselle.He taas päätävät saamansa tiedon perusteella onko näyttö riitävä tuomioon. Näin menetellään oikeusvaltiossa. Näin kuuluu ollakkin,siinä ei persuleiden möykkäämiset auta yhtään!

Ketjusta on poistettu 37 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      620
      2364
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      28
      1182
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      109
      1138
    4. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      10
      1016
    5. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      92
      916
    6. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      875
    7. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      91
      787
    8. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      759
    9. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      64
      741
    10. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      29
      623
    Aihe