Aihe

Isis äidit

Anonyymi

Kertokaa minulle miksi Suomessa erotetaan lapsi vanhemmistaan tukkapöllyn vuoksi ja miksi lapsen suojelun perusteet ei täyty tässä isis äiti keississä?
Nuo naiset ovat itse suuntansa valinneet. Lapsilta ei ole kysytty, eikä tuo ole terve ympäristö lapsen kasvaa ja heidät täytyy pelastaa.
Nuo shariamöröt puolestaan tuodaan tänne ihan puhtaasti ideologisin perustein. Tämä maa ei enää palvele minun oikeustajuani.

4

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tukkapöllyä ei huomioida ulkomailla. Siinä se syy on.

• Anonyymi

Mutta manipuloivan ideologian sumentama äiti voi raahata vastuuttomasti lapsia sotaa käyvään maahan, missä teossa ei ole järjen häivääkään.
      Kun kaikki Syyriasta löytyneet ISIS lapset on saatu Suomeen, niin alkaako taas se "perheiden yhdistäminen" , millä varsinaiset terroristit saadaan myös tänne.
      Nämä palkkasoturit eivät sovellu enää mihinkään sivistyneeseen yhteiskuntaan , joten odotettavissa on turhautuneiden taistelijoiden terroritekoja , räjäytyksiä ampumisia ja auton polttoja ihan samaan malliin kuin Göteborgissa ja Malmössä.
      Tämäkö on se vihreiden eldorado ?

• Anonyymi

Asian käsittely on vasta alkuvaiheessa. On ihan selvää, että äidit eivät ole toimineet lastensa edun mukaisesti joten perusteet huostaanotolle löytyvät helposti. Odotetaan ja katsotaan mitä tulee tapahtumaan.

• Anonyymi

Saako Isis äidit psykoterapiaa Suomessa?.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Viime vuonna syntyi vain 46 425 lasta Suomessa

Eläkkeelle siirtyy nyt vuosittain vähintään 74 000 ihmistä. Koska kuolleet (yli 52 000) lähes kaikki kantasuomalaisia mutta syntyneistä tuskin enempää
      Maailman menoa
      195
      2218