Yleinen valtakunnallinen ohje on, että käytetyt kertakäyttöiset hengityssuojaimet, kertakäyttökäsineet ja desinfiointipyyhkeet laitetaan sekajätteeseen eli poltettavaan jätteeseen. Niitä ei saa missään tapauksessa heittää vessanpönttöön, ne tukkivat tehokkaasti putket. Kinkun paistosta tai muusta kokkaamisesta syntyviä paistorasvoja ei myöskään saa hävittää kaatamalla viemäriin tai vessanpönttöön.
Ei maskeja eikä kinkkurasvoja wc-pönttöön
Anonyymi
2
86
Vastaukset
- Anonyymi
Muutaman kerran olen keittiön viemäreitä joutunut putsaamaan, kun ei uskottu, ettei rasvaa kaadeta viemäriin. Semmosta musta/ruskeaa mönjää putki täynnä, koostumus muistutti margariinia. Ajattelin et tekiskö voileivän sille rasvan kaatajalle :D
- Anonyymi
Näiden perusohjeiden ymmärryksen puute on vaivana yleisemmin kunnallisissa vuokrataloissa !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774672- 1801987
- 1321702
- 1481275
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161181- 351066
- 78963
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78892- 4868