Välinpitämätöntä

Anonyymi

Liikkuessani kaupungilla olen huomannut, että Tampereella kävellään ahkerasti päin punaisia.

16

170

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jalankulkijoille ja kevyelle liikenteelle pitäisi saada yhtenäinen vihreä aalto aikaiseksi.

    • Anonyymi

      Pääministerijätärhän on sieltä kotoisin, vaan jokainen on jostain ilman häntäkin.

    • Anonyymi

      Mutta mikä ihme on Jätärhän?

      • Anonyymi

        Sinä.


    • Anonyymi

      Manselaisilta nyt paljoa parempaa voi edes vaatia.

    • Anonyymi

      Liikennevalot on niin nopeet jalankulkijoille kun astut askeleen niin sitten jo palaa punainen.

    • Anonyymi

      Kävelijöistä ja pyöräilijöistä yli puolet ei noudata liikennesääntöjä liikennevaloissa vaan menevät punaisia päin. Hämeenkatu taitaa Tampereella olla ainoa paikka missä kävelijät ja pyöräilijät liikennevaloissa noudattaa liikennesääntöjä, koska liikenne on vilkkaampaa ja on pakko sen vuoksi noudattaa. Mutta syy liikennesääntöjen noudattamiseen ei ole liikennesäännöt vaan pakko.

      • Anonyymi

        Oikeasti vain 16% kävelijöistä noudattaa sääntöjä. Pyöräilijöistä vain 0,0074%. Kävelijät ja pyöräilijät on vaarallisia muita kohtaan ja ovat sitä mieltä, että he saavat aiheuttaa muiden kuoleman. Autoilijat on hätää kärsimässä, vaikka nostavat kaikkia sääntöjä aina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeasti vain 16% kävelijöistä noudattaa sääntöjä. Pyöräilijöistä vain 0,0074%. Kävelijät ja pyöräilijät on vaarallisia muita kohtaan ja ovat sitä mieltä, että he saavat aiheuttaa muiden kuoleman. Autoilijat on hätää kärsimässä, vaikka nostavat kaikkia sääntöjä aina.

        Hassu tarina. Kerro lisää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hassu tarina. Kerro lisää.

        Kyllä tuon täytyy olla totta kun on noin tarkat prosenttilukemat...


      • Anonyymi

        Ei pidä paikkaansa! Hämeenkatu ja keskusta on kuulema ihan kuollut mesta kun siellä ei enää ole liikennettä.


    • Anonyymi

      Ajoin Teiskontietä aamupäivällä, valitettavasti ihan jokaisessa valoristeyksessä kävelijä käveli punaisilla .
      Sama jatkui kaupungilla, heillä on eri säännöt, sama ongelma pyöräilijät, niin se oikeasti on.
      Iltapäivällä ajelin kaupungilla ja pyöräilijät eivät vällitä mitään mistään liikennevaloista ym. säännöistä.

      • Anonyymi

        Kyllä, varmasti juuri noin. Puhut aivan täysin totta.


    • Anonyymi

      Ei Tamperelaiset sen enempää punasia päin kävele kuin muutkaan. punaisia päin kävellään jopa Tukholmassa.

    • Anonyymi

      Minä kävrlen usein päin punaisia yhdessä sidteyskohdassa. On tyhmää seistä monta minuuttia kun autoillakin on punainen valo pitkään. Olen jo pitkällä menossa ennenkuin autojen valo muuttuu vihreäksi. Joutuìsin vielä senkin jälkeen seistä nökottämään siellä suojatien valoissa valoissa ennen kuin muuttuvat vihreiksi. Valojen ajastuksessa on vikaa.

    • Anonyymi

      Joku kohlo yritti sahata koko tolpaa poikki, kun näytti punasta. Vain mansessa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1802
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      776
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      651
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      639
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      559
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      471
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      51
      453
    Aihe