Välinpitämätöntä

Anonyymi

Liikkuessani kaupungilla olen huomannut, että Tampereella kävellään ahkerasti päin punaisia.

16

170

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jalankulkijoille ja kevyelle liikenteelle pitäisi saada yhtenäinen vihreä aalto aikaiseksi.

    • Anonyymi

      Pääministerijätärhän on sieltä kotoisin, vaan jokainen on jostain ilman häntäkin.

    • Anonyymi

      Mutta mikä ihme on Jätärhän?

      • Anonyymi

        Sinä.


    • Anonyymi

      Manselaisilta nyt paljoa parempaa voi edes vaatia.

    • Anonyymi

      Liikennevalot on niin nopeet jalankulkijoille kun astut askeleen niin sitten jo palaa punainen.

    • Anonyymi

      Kävelijöistä ja pyöräilijöistä yli puolet ei noudata liikennesääntöjä liikennevaloissa vaan menevät punaisia päin. Hämeenkatu taitaa Tampereella olla ainoa paikka missä kävelijät ja pyöräilijät liikennevaloissa noudattaa liikennesääntöjä, koska liikenne on vilkkaampaa ja on pakko sen vuoksi noudattaa. Mutta syy liikennesääntöjen noudattamiseen ei ole liikennesäännöt vaan pakko.

      • Anonyymi

        Oikeasti vain 16% kävelijöistä noudattaa sääntöjä. Pyöräilijöistä vain 0,0074%. Kävelijät ja pyöräilijät on vaarallisia muita kohtaan ja ovat sitä mieltä, että he saavat aiheuttaa muiden kuoleman. Autoilijat on hätää kärsimässä, vaikka nostavat kaikkia sääntöjä aina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeasti vain 16% kävelijöistä noudattaa sääntöjä. Pyöräilijöistä vain 0,0074%. Kävelijät ja pyöräilijät on vaarallisia muita kohtaan ja ovat sitä mieltä, että he saavat aiheuttaa muiden kuoleman. Autoilijat on hätää kärsimässä, vaikka nostavat kaikkia sääntöjä aina.

        Hassu tarina. Kerro lisää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hassu tarina. Kerro lisää.

        Kyllä tuon täytyy olla totta kun on noin tarkat prosenttilukemat...


      • Anonyymi

        Ei pidä paikkaansa! Hämeenkatu ja keskusta on kuulema ihan kuollut mesta kun siellä ei enää ole liikennettä.


    • Anonyymi

      Ajoin Teiskontietä aamupäivällä, valitettavasti ihan jokaisessa valoristeyksessä kävelijä käveli punaisilla .
      Sama jatkui kaupungilla, heillä on eri säännöt, sama ongelma pyöräilijät, niin se oikeasti on.
      Iltapäivällä ajelin kaupungilla ja pyöräilijät eivät vällitä mitään mistään liikennevaloista ym. säännöistä.

      • Anonyymi

        Kyllä, varmasti juuri noin. Puhut aivan täysin totta.


    • Anonyymi

      Ei Tamperelaiset sen enempää punasia päin kävele kuin muutkaan. punaisia päin kävellään jopa Tukholmassa.

    • Anonyymi

      Minä kävrlen usein päin punaisia yhdessä sidteyskohdassa. On tyhmää seistä monta minuuttia kun autoillakin on punainen valo pitkään. Olen jo pitkällä menossa ennenkuin autojen valo muuttuu vihreäksi. Joutuìsin vielä senkin jälkeen seistä nökottämään siellä suojatien valoissa valoissa ennen kuin muuttuvat vihreiksi. Valojen ajastuksessa on vikaa.

    • Anonyymi

      Joku kohlo yritti sahata koko tolpaa poikki, kun näytti punasta. Vain mansessa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      124
      1270
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      929
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      845
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      610
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      577
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      518
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!

      Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte
      Maailman menoa
      243
      471
    Aihe