Olkaa tarkkana siellä

Anonyymi

lidlissä klementiinit 0,99eur kilo. Jokaiseen kilon pussiin on laitettu vähintään yksi pilaantunut.

12

145

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko Lidlissä kauppiasta tai jotain esimiestä kenelle voi valittaa? Ei oo muuten ekakerta kun huijauksia tapahtuu siellä.

    • Anonyymi

      Jatkuvastihan siellä pyydetään esimiestä kassalle. Toinen vedätys on vaakojen puute, joka johtuu kassaneidin mukaan siitä, että asiakas voi huijata???? jos tämä on lidlin virallinen syy vaakojen puuttumiseen voisi sen julkisuudessa kertoa, tosin voisi muutama asiakas sen jälkeen äänestää jaloillaan.

      • Anonyymi

        Kyllä kaikissa Lidl-liikkeissä on yksi vaaka, mutta siihen pitää syöttää punnittavan tuotteen kilohinta ja numero itse. Eli siis ennenkuin menet kassalle niin punnitse se tuotteesi itse ja laita hinta paperille ja tarkista heti näppäilikö kassaneiti saman hinnan, jonka olit itse saanut vaaàsta.
        Tavallaan tällainen systeemi on hyvä, koska siinä kahdella vaaàlla punnitaan tuote. Asiakas punnitsee ensin ja myyjä kassalla toisen kerran. Jos myyjän lukema kassalla ei täsmää, niin sillon on jotain vialla ja asia tottakai tarkistetaan.

        Ongelma lie tällaisessa systeemissä se etteivät kaikki papat ja mummelit osaa punnita tuolla LIDL:ssä. koska pitää osata laittaa kilohinta ja tuotenumero. Muissa liikkeissä annetaan vaan tuotenumero ja se on sitten siinä.


    • Anonyymi

      Höpö juttuja. Meinaatko että asiakkaan pitäisi punnita, ja merkitä paino paperille? Kukapa sitä ehtii kassalla kyttäillä painoja. Kyseessä on vain asiakkaan vedätys ainoana kauppaketjuna Suomessa. Ihme että moinen pelleily on laissa sallittu. Lidl tekee mojovan tilin vuodessa, kun esim ulkolaiset tomaatit laskutetaan kotimaisten hinnalla, appelsiinit satsumien hinnalla jne,jne lista on loputon.

    • Anonyymi

      Niin MISSÄS kaupassa olitkaan töissä?!

    • Anonyymi

      Lidlissä. Ei se meiltä pois ole vaan vedätys kohdistuu asiakkaisiin. Vaikka on hieman halvemmat hinnat, niin vaakojen puute tasoittaa hinnat. Sama juttu paistopisteen tuotteissa.Saksalainen ketju, mutta kyllä pelisäännöt pitäisi olla joka kauppaketjulla samat.

      • Anonyymi

        K-Supermarket up 2x saman viikon aikana veloitettu täys hinta tarjoustuotteesta, sitten ihmetellään huuli pyöreenä, edellisviikolla pilaantunutta kalaa,,, onneksi voi valita,,, lidlin tuotteista ei ole koskaan ollut sanomista..


    • Anonyymi

      Taidat käydä aika harvoin liiterissä, jos ei ole mitään valittamista. Itsellä aivan päinvastaiset kokemukset. Tänään viimeeksi esimiestä pyydettiin kassalle, kun asiallisissa kaupoissa kassa voi itse korjata virheensä. Vaakojen puute johtuu siitä kun lidl ei luota asiakkaisiinsa, eikä tunnu luottavan henkilökuntaansakaan. PARI VUOTTA SITTEN LIDL ANTOI POTKUT KAIKILLE JOTKA OLIVAT OTTANEET ROSKIIN MENEVÄT PAISTOPISTEEN TUOTTEET ITSELLEEN. Tyly linja ruoka muoviin, ja rahat pois.

      • Anonyymi

        K supermarketissa kassa ei voi itse päättää, kun pitää palauttaa väärin perityt eurot takaisin, kassa soittaa kauppiaalle ja kysyy mitä tehdään, kun itse ei saa päättä, siinä menee aikaa jostoinenkin. Lidlissä käyn pari kertaa viikossa, ei valittamista, kivat myyjät ja hyvät tuotteet.


    • Anonyymi

      Tietty, jos pitää muoviin pakattua tuotetta tuoreena. Paistopisteen taikinat on tehty Saksassa kuukausia sitten, ja tuodaan pakastettuna Suomeen. Lidlissä tuotteet vain paistetaan, joten se siitä tuoreudesta. Ahtaat käytävät, käsidesiaine useasti loppu, nuoria myyjiä joista osa käy nurkalla röökillä. Heittävät läppää keskenään, ja nauravat päälle asiakkaista välittämättä. Kassa pistetään kiinni, kun paussi alkaa, elikkä liian vähän henkilökuntaa. Tätä jos pitää hyvänä, niin ei ole koskaan kunnon palvelua saanutkaan.

      • Anonyymi

        K-kaupat jälleen kerran suomen kallein ruokakauppa


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2823
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2390
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2170
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      1972
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1816
    6. 160
      1804
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1777
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe