Aihe

Miten mahtaisi olla?

Anonyymi

Pystyttäisiinkö rakentamaan yhteistä, hyvää elämää? Olen onneton ilman sinua.Yksin en viihdy, mutta kukaan toinen ei voi tulla edes kysymykseen, olet se <3 sydämen valittu <3 Riittäisikö ymmärrys ja rakkaus toisiamme kohtaan? Uskaltaisitko katsoa?

6

221

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mä haluisin vain ludemin mutta kuten jokainen on varmasti jo huomannut kuinka mitätön paska anonyymi pelle olen hänelle. Mutta kyllä mä salaa toivon että saisin ludemin irl. Mä joka tapauksessa rakastan vain häntä.

• Anonyymi

Niin silloin kun kysyit olin todellisuudessa puoli toista vuotta ilman.
        Mutta sanoin muuta koska halusin että unohdat minut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin silloin kun kysyit olin todellisuudessa puoli toista vuotta ilman.
        Mutta sanoin muuta koska halusin että unohdat minut.

Enkä kertonut tätä asiaa siksi ludemin kaipaajalle että haluaisin välillemme jotain.

• Anonyymi

Tottakai aikuiset ihmiset pystyvät, jos molemmat niin tahtoo. Ehkä kannattaisi kysyä.

• Anonyymi

,.....

• Anonyymi

Uskaltaisin, jos olet T-mies.... M-nainen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikäs emäntä se joka listi lapset ja itsensä?

Oli muhokselta,ouluun saakka piti mennä toteuttamaan tuokin asia. Onneksi ei silti rekan alle ajanut. Ei nimiä, toki ne tulee minfoon. Mutta niillä ei
      Muhos
      99
      5720
    2. Halla-aho: Emme halua, että punavihreä hallitus jatkaa

https://www.is.fi/politiikka/art-2000007761119.html Alkaa olla nykyhallituksella lopun ajat.
      Maailman menoa
      495
      5714
    3. Riinan oudot selitykset

Riina sanoo iltiksen haastattelussa että avioliiton ongelmat johtuvat siitä ettei häntä katsottu tai hänestä kiinnostuttu kun liikkuivat Kallen kanssa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      5009