Pullo kiertää ringissä....korona mikä,ai se olut vai? Pitäisivät sitten vierailunsa, jo tämänkin takia julkisissa tiloissa minimissä !
Juopot kulkee maskeitta/visiirittä Raisiossa
6
107
Vastaukset
- Anonyymi
Alkoholin vaikutuksen alaisena Korona unohtuu hetkessä.
- Anonyymi
Tämähän tiedetään,noissa reppanoitten kansoittamissa juottoloissa joissa laulu raikaa ja räkä lentää.Koronasta ei lie kuultukaan...
- Anonyymi
Mitä sitten? antaa juoda..
- Anonyymi
Juokoon kaikki tyyni itsensä hengiltä.Loppumetreillä rasittaen terveydenhuoltoa mutta onneksi lähtöään jouduttaen.Kunhan pysyvät kuitenkin pois ihmisten ilmoilta rumentamasta maisemaa.Vielä löytyy vihervassarien metsiköitä Raisiosta joissa viettää aikaansa.
- Anonyymi
De Bleekerin julkaisemasta taulukosta käy ilmi, että eri valmistajien rokotteiden hinnoissa on merkittävää vaihtelua. Hinnat yhtä rokoteannosta kohden ovat taulukon mukaan seuraavat:
Oxford/AstraZeneca: 1,78 € (EU varannut 300 miljoonaa annosta)
Johnson & Johnson: 8,50 $ (6,94 €, EU varannut 200 miljoonaa annosta)
Sanofi/GSK: 7,56 € (EU varannut 300 miljoonaa annosta)
CureVac: 10 € (EU varannut 225 miljoonaa annosta)
Pfizer/BioNTech: 12 € (EU varannut 200 miljoonaa annosta)
Moderna: 18 $ (14,7 €, EU varannut 80 miljoonaa annosta)
Kaikkiaan koronarokotus maksaa siis 3,56–29,4 euroa EU-jäsenvaltion asukasta kohden, sillä rokoteannoksia tulee ottaa kaksi. - Anonyymi
Jupot pois rumentamasta katu näkymää.Kannatetaan!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824797- 1882128
- 1321802
- 1751435
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161301ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj191175- 351106
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3131030- 781003
- 541003