Taas uusi tartunta, eikö nyt totta j.......ta pystytä pitämään näppejä erossa joka paikasta ja maskeja päässä.
Herätkää karvialaiset
5
133
Vastaukset
- Anonyymi
Pysy sinä ainaki kotona. Tilkitte ovet ja ikkunat. Ja katkaise sähköt.
- Anonyymi
Ihminen ei opi ennen kuin sattuu tosi pahasti, jos sittenkään, ja karvialainen ei opi välttämättä ollenkaan. Mutta asiaa kirjoitat. Nyt maskit ja muut turvatoimet käyttöön, jos aikoo ihmisten ilmoille. Korona ei pidä lomaa jouluna eikä uutena vuotena.
- Anonyymi
Sen mitä itse eri liikkeissä asioinut, niin maskit siä kaikilla päässä on. Se kun nyt vaan ei 100% suojaa anna..
- Anonyymi
Kyllä luvut tartunnois räjähtää kun lomat loppu ja koulut ja hoitopaikkohin menot alkaa! Osa väestä kun ei vaan tajua! Kuljettu vähä hiihtorinteis ja kylpylöis ym kivaa 'lomalla'!? Idioottien toimista kärsii taas kaikki ne jotka olleet asiallisesti hissukseen!
- Anonyymi
Tuota samaa ajatellut.
Mutta eipä näytä se vahva maskisuositus mikä on voimassa vielä 17.1 saakka näytä tavoittaneen kaikkia. Käsidesistä huolimatta.
Talvilomat on seuraava koettelemus ja sen jälkeen pääsiäinen.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy122128Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1431667Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1221239Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82211212Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861114Vauvat syntyvöät vihan lapsina?
Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O661055Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.97886Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j70842- 79831
Iivarilla johtopäätösten aika
Kun veteraanipolitikko ja pumppuvoimalavastustaja Pikkarainen aloittaa eilen nähdyn ulosmarssin on Iivarilla johtopäätös46701