Muista että vaikka

Anonyymi

piipahdan nyt joululomalla tuolla toisaalla niin mikään ei ole niin tärkeää ettenkö palaisi heti takaisin jos kerrot että haluat nähdä. :) Matka ei ole pitkä :)

30

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Haluan nähdä.

      • Anonyymi

        Ei se täällä kertominen auta. Henk.koht täytyy kertoa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se täällä kertominen auta. Henk.koht täytyy kertoa :)

        Ai no sitten ei mulle. Ei meillä ole mitään henkoht yhteyttä enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai no sitten ei mulle. Ei meillä ole mitään henkoht yhteyttä enää.

        Ei olekaan enää, mutta eikös sen yhteyden voisi avata uudelleen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei olekaan enää, mutta eikös sen yhteyden voisi avata uudelleen?

        Voisi avata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisi avata.

        🤗❤


    • Anonyymi

      Haluan miehen nähdä

      • Anonyymi

        Vittu perkele sentään 😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡Mä olen odottanut sinua koko vuoden ja olet sitten menossa jonnekin muualle 😡😡😡😡😡😡😡tiedät että en hyväksy sitä että olet missään missä en ole tietoinen. Niinhän mäkin ilmoitan aina sulle jos olen jossain käymässä mutta sä et suostu kertoo mitään ja sitten kun suutun nii loukkaannut ja haluat erota sen takia että mä olen syyttänyt sinua pettämisestä ja mä olen ollut todella kärsivällinen ja edes suomalaiset eivät olis ollu näinkin kilttejä mutta ei se mitään. Mä katson vielä aikani tätä sun kiusaa ja teen aivan kuten sinäkin etten kerro mitä teen missäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vittu perkele sentään 😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡Mä olen odottanut sinua koko vuoden ja olet sitten menossa jonnekin muualle 😡😡😡😡😡😡😡tiedät että en hyväksy sitä että olet missään missä en ole tietoinen. Niinhän mäkin ilmoitan aina sulle jos olen jossain käymässä mutta sä et suostu kertoo mitään ja sitten kun suutun nii loukkaannut ja haluat erota sen takia että mä olen syyttänyt sinua pettämisestä ja mä olen ollut todella kärsivällinen ja edes suomalaiset eivät olis ollu näinkin kilttejä mutta ei se mitään. Mä katson vielä aikani tätä sun kiusaa ja teen aivan kuten sinäkin etten kerro mitä teen missäkin.

        Minä olen joulun kotona niin kuin aina.


    • Anonyymi

      Kotikonnuilla?

      • Anonyymi

        Juu siellä ja aattona siitä toisen siskon luona käymään jokusen matkan päässä porukoiden kanssa. Ja muutapa suunniteltua ohjelmaa ei sitten jouluksi olekaan.


      • Anonyymi

        Ihanaa, että ihmiset menee tai pääsee kotiin jouluksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu siellä ja aattona siitä toisen siskon luona käymään jokusen matkan päässä porukoiden kanssa. Ja muutapa suunniteltua ohjelmaa ei sitten jouluksi olekaan.

        Hyvää Joulua sinulle ja porukalles!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää Joulua sinulle ja porukalles!

        Mä kerro ! Harmituttaa tuo lumen puute, noh mitä pienistä kun me ollaan tässä ja nyt :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää Joulua sinulle ja porukalles!

        Kiitos, samoin sinne :)


    • Anonyymi

      Tuo nyt mitään mene toki, minäkin niin lomia odotan ja ehkä vähän sitä yolunaikaa.
      Tulethan takaisin koska näkemisvaihe IV tuotti kuitenkin hedelmää jotenka rohkaistun ja haluaisin niin mieluusti vaiheeseen tervehdys :)

      • Anonyymi

        Toki, minäkin odotan sitä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toki, minäkin odotan sitä :)

        Hyvä koska ikävä ollut hemmetin kauan.


    • Anonyymi

      Tämä aloitus ei sitten ollut minulta.

      • Anonyymi

        No kukas se sinä sitten olet? Oletko tonttu kumminkin?


    • Anonyymi

      Nainen, tällaista en minä kirjoita, joten paluuta ei kannata odottaa.

    • Anonyymi

      Tottakai haluan, pitäisi hänen se asia tietää. Hän on joka pitää hiljaisuutta yllä. En mitään muuta jouluksi toivo kuin hänen seuransa.

      • Anonyymi

        Te molemmat pidätte hiljaisuutta yllä, jos olette hiljaa. Hiljaisuus on aina kahden ihmisen hiljaa olemisen tulos.


    • Anonyymi

      Kaipuu joulusta lomalle on kasvamaan päin.

    • Anonyymi

      Nautiskele lomastasi ihan rauhassa :) 🎅🎄🎶🎵🤗🎁

      • Anonyymi

        Ihanaa Joulua sullekin 💖✨🎁


      • Anonyymi

        Voi olla että palaan odotettua aiemmin. Täällä on erittäin vaikea nautiskella :( :(


    • Anonyymi

      Minä oon kyllä semmonen pirun riivooma että saan kyllä kasvoo viälä kakskymmentä vuotto

      Mutta...

      Joulujä@!

      • Anonyymi

        Suottapi mannaat , kyllä tämä tästä !

        Kunnes... Jouluja !


    • Anonyymi

      Kertoisin haluavani nähdä jos olisi yhteys.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1806
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      44
      1387
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1352
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1324
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe