Kuka omisti NU tämän päätoimittaja miehen aikana, kun lehti oli kolme sivuinen ja pääkirjoitukset mitään sanomattomia. Saatika muut jutut. Seppokin A kirjoitteli silloin negatiiviseen sävyyn Noian Pyryn joukkueista.
Matti Jaatinen
8
124
Vastaukset
- Anonyymi
Joo se oli Jaatinen ,kokoonuksen nätti poika.
Kävi tekemässä vetenaari isäni 60 v juttua mutta hauska juttu...oli unohtanut filmirullam kamerasta.seuraavalla viikolla häntä koipion välissä uusi yritys. MONTA olis "toimitteliasta"kerrottavaa mutta eipä moistä julkaista...vai kuos 🤔- Anonyymi
Sustahan on tietenkin vain ylistäviä juttuja kerrottavana :D
Kyllä nokialaiset keksii KIÄÄÄÄÄH KIÄÄÄÄÄH KIÄÄÄÄÄÄH :D
- Anonyymi
Hän oli Martti, eikä Matti, senkin Patti.
- Anonyymi
Martti tai Matii niin ei se NU juttuja saanut kuin n. 3-sivuun ja nekin olivat höpö juttuja. NU parani silloin kun M.A-H tuli päätoimittajaksi. NYkyinen ei paljon kantaa asioihin ottane.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Martti tai Matii niin ei se NU juttuja saanut kuin n. 3-sivuun ja nekin olivat höpö juttuja. NU parani silloin kun M.A-H tuli päätoimittajaksi. NYkyinen ei paljon kantaa asioihin ottane.
NU:n päätoimittajan kannanotot ovatkin tärkeämpiä kuin kaupunginjohtajan tai -hallituksen.
- Anonyymi
30v Nokialla asuneena todennut että kaikki jutut mitä NU:a niin kuullut jo torilla(tosi hiljaisella) edellisellä viikolla
- Anonyymi
Mutta torillahan puhutaan pelkkää peetä. Sen sijaan lehteen laitetaan faktoja.
- Anonyymi
Kuitenkin lehti sai palkintoja jatkuvasti, vaikka uutiset oli kopioita STT:sta ja muista tiedotusvälineistä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371782
- 50818
- 69766
- 108730
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7651Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33619Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15549Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141461- 51453