Pimeällä liiketoiminnalla ja rahanpesulla selkeä yhteys

Anonyymi

Siksi monet ihmiset eivät halua myöntää pimeää liiketoimintaansa vaan salaavat kaikin keinoin.

16

117

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei ole vaikea arvata kenestä kansainvälisestä pariskunnasta on kyse.

• Anonyymi

No, tietysti on yhteys. Kun lainoista tulee pimeetä rahaa se pitää suorittaa rahanpesu jolla hävitetään rikollisen rahan alkuperä. Eli aina pitää olla se alkurikos mistä rikollinen raha on tullut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No, tietysti on yhteys. Kun lainoista tulee pimeetä rahaa se pitää suorittaa rahanpesu jolla hävitetään rikollisen rahan alkuperä. Eli aina pitää olla se alkurikos mistä rikollinen raha on tullut.

Oliko muuta tällä erää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko muuta tällä erää

Kaikki rikolliset tuomitaan. Jos ei tässä maailmassa, niin seuraavassa. Jokainen joutuu tuomiolle. Siellä viimeisessä tuomio-istuimessa ei kuunnella puolustusasianajajia eikä lieventäviä asianhaaroja. Rikkaat ja vaikutusvaltaiset tuomitaan yhdessä köyhien kanssa. Siellä ei ole rikkailla enää rahan valtaa. Siellä ei vaikutusvaltaiset tuttavat merkitse enää mitään. Peter, Jouni ja Veijo seisoo korkeimman tuomarin edessä yhdenvertaisina.Ehkäpä ovat tulleet viimeiselle tuomiolle Jounin BMW katumaasturin kyydillä kaikki kolme?

• Anonyymi

Hienoa vastaile lisää itsellesi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hienoa vastaile lisää itsellesi

Osallistu keskusteluun asiallisesti sillä myös sukulaisesi täällä Saarijärvellä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osallistu keskusteluun asiallisesti sillä myös sukulaisesi täällä Saarijärvellä

Haluavat tietää mitä tapahtuu oikeasti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluavat tietää mitä tapahtuu oikeasti

Yes Kyllä sitä joulunakin jaksaa se siitä joulurauhasta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yes Kyllä sitä joulunakin jaksaa se siitä joulurauhasta

Älä avaa selaimella suomi24 Saarijärven palstaa jos alkaa ahdistaa, on se muidenkin Joulu menny viituiksi lainojen vuoksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä avaa selaimella suomi24 Saarijärven palstaa jos alkaa ahdistaa, on se muidenkin Joulu menny viituiksi lainojen vuoksi.

Sama aviopari on myös suuruudenhulluja kun he uskovat, että heillä on oikeus mihin tahansa ja että he kykenevät muuttamaan totuudenkin sellaiseksi kuin itse haluavat vaikka video netissä kaikkien nähtävillä, Sellaista on se kovin kehuttu oma elämä!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama aviopari on myös suuruudenhulluja kun he uskovat, että heillä on oikeus mihin tahansa ja että he kykenevät muuttamaan totuudenkin sellaiseksi kuin itse haluavat vaikka video netissä kaikkien nähtävillä, Sellaista on se kovin kehuttu oma elämä!!

Näin se joulun jälkeen taas jaksaa sitkee on sissi Jatka vaan tuota yksin keskustelua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin se joulun jälkeen taas jaksaa sitkee on sissi Jatka vaan tuota yksin keskustelua

Mistä on kyse?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä on kyse?

Kerro itse tiedät kumminkin kun näitä ketjuja aloitat tänne solkenaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tärkeä asia pitää olla tietenkin julkisuudessa. Hyväksyt itse vippailun muun ammatin harjoittajille?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tärkeä asia pitää olla tietenkin julkisuudessa. Hyväksyt itse vippailun muun ammatin harjoittajille?

Miksi ei tule vastausta? Lopeta luutun heilutus!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi ei tule vastausta? Lopeta luutun heilutus!!

Minä se tiskaan astioita ja luutalla lakasen lattioita tilitilitilitittantaa torstai päivä se lohduttaa.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      13
      3708
    2. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      27
      2920
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      270
      2721
    4. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      5
      1915
    5. 219
      1428
    6. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      75
      1241
    7. Martinan mies on Suomessa.

Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...
      Kotimaiset julkkisjuorut
      158
      1057
    8. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      2
      997
    9. Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?

Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi
      Einekset
      31
      974
    10. Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee

Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä
      Ikävä
      93
      938
    Aihe