Tarvetta neuvoille

Anonyymi

64 vuotias nainen tarvitsen 9000 €, ei ehkä ole oikea paikka kysyä neuvoa, miten sen voisi saada, tiedän että moni ei hyväksy, mutta ihan todellisia neuvoja ja ehdotuksia kyselen. Joten jos saan pyytää ei asiattomia kommentteja. Mieli jo muutenkin surullinen.

17

79

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rupea myymän käytettyjä pikkareita ja liivejä ja kuvia niistä voit saada rahaa mutta ei niistä noin paljon saa kovin äkkiä

• Anonyymi

Mulla 63 vuotias nainen ystävänä joka antaa pikkareita vapaasti käyttööni. Eli ei niilläkään rikastu. Nim. Mies46

• Anonyymi

64 vuotiaita on monenlaisia , toisella on hyvä perimä ja toisilla taas ei toiset on laihoja toiset on lihavia.kun taas toiset pitää vanhemmista ja toiset nuoremmista toiset laihoista toiset lihavista. Yleensä kuitenkin jokaisella löytyy jotain.kuinka paljon siitä haluaa maksaa on jokaisen oma asia.

• Anonyymi

Puhelinseksiä mAksusta

• Anonyymi

Voisin ehdottaa jos todella tarvitset. Ekaksi tykkäätkö seksistä aidosti? Olen siisti hyväkuntoinen mies 63v. Tehtäis sopimus 12kk kerran viikossa tavattais saat summan heti. Jatko susta kiinni ilman muita koukeroita🗣

• Anonyymi

• Anonyymi

Ota yhteyttä...... Tutustutaan

• Anonyymi

Tällanen sopimus kiinnostaa ketä vaan..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

S-postini on. [email protected]. Pidän aidosti normaalista seksistä

Tosi kiva kuulla että pidät..asutko yksin vai..missä päin olet🗣

• Hei, et varmaan ole tosissasi liikkeellä

• Tänne voi laittaa minulle viestiä

• Anonyymi

Moi!
        Ois kiinnostanut sua auttaa mistäpäin oot

• Anonyymi

Onnistuuko tapaamiset viikolla vai viikon loppuna..miten yöpyminen ei pakollinen🕵Kysy mikä mieltäsi painaa minun suhteeni🕵

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onnistuuko tapaamiset viikolla vai viikon loppuna..miten yöpyminen ei pakollinen🕵Kysy mikä mieltäsi painaa minun suhteeni🕵

Kiitos kommenteista, ottakaa yhteyttä s postiin, helpompi vastata. pirkkoliisa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos kommenteista, ottakaa yhteyttä s postiin, helpompi vastata. pirkkoliisa

Aika ihmeellistä et pitäis heti sähk.vastata. Äijähän kyselee anonyymisti perus asioita ottaa selvää oletko tosissasi. Ps. Noin hyvä tarjous älä heitä "kirvestä kaivoon". Kyseessä ilmeisesti ei pers aukinen herra. Vuoden intiimisti kerta viikkoon, isket siitä miehen itsellesi samalla loppuu raha huolet. T. OISPA ITSELLÄKIN YLIMÄÄRÄISTÄ..

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4036
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      184
      2449
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1597
    4. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1167
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      23
      1117
    6. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      894
    7. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      892
    8. Junan kylkeen autolla

Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä
      Pyhäjärvi
      73
      851
    9. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      101
      829
    10. Oletko päättänyt

Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa
      Ikävä
      72
      810
    Aihe