64 vuotias nainen tarvitsen 9000 €, ei ehkä ole oikea paikka kysyä neuvoa, miten sen voisi saada, tiedän että moni ei hyväksy, mutta ihan todellisia neuvoja ja ehdotuksia kyselen. Joten jos saan pyytää ei asiattomia kommentteja. Mieli jo muutenkin surullinen.
Tarvetta neuvoille
17
160
Vastaukset
rupea myymän käytettyjä pikkareita ja liivejä ja kuvia niistä voit saada rahaa mutta ei niistä noin paljon saa kovin äkkiä
- Anonyymi
Mulla 63 vuotias nainen ystävänä joka antaa pikkareita vapaasti käyttööni. Eli ei niilläkään rikastu. Nim. Mies46
- Anonyymi
64 vuotiaita on monenlaisia , toisella on hyvä perimä ja toisilla taas ei toiset on laihoja toiset on lihavia.kun taas toiset pitää vanhemmista ja toiset nuoremmista toiset laihoista toiset lihavista. Yleensä kuitenkin jokaisella löytyy jotain.kuinka paljon siitä haluaa maksaa on jokaisen oma asia.
- Anonyymi
Puhelinseksiä mAksusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, tähän tyyliin: https://www.youtube.com/watch?v=T4AE_LbLsRc
Tuonne soittaisin heti😜
- Anonyymi
Voisin ehdottaa jos todella tarvitset. Ekaksi tykkäätkö seksistä aidosti? Olen siisti hyväkuntoinen mies 63v. Tehtäis sopimus 12kk kerran viikossa tavattais saat summan heti. Jatko susta kiinni ilman muita koukeroita🗣
- Anonyymi
Ota yhteyttä...... Tutustutaan
- Anonyymi
Tällanen sopimus kiinnostaa ketä vaan..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
S-postini on. [email protected]. Pidän aidosti normaalista seksistä
Tosi kiva kuulla että pidät..asutko yksin vai..missä päin olet🗣
Tänne voi laittaa minulle viestiä
- Anonyymi
Moi!
Ois kiinnostanut sua auttaa mistäpäin oot - Anonyymi
Onnistuuko tapaamiset viikolla vai viikon loppuna..miten yöpyminen ei pakollinen🕵Kysy mikä mieltäsi painaa minun suhteeni🕵
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onnistuuko tapaamiset viikolla vai viikon loppuna..miten yöpyminen ei pakollinen🕵Kysy mikä mieltäsi painaa minun suhteeni🕵
Kiitos kommenteista, ottakaa yhteyttä s postiin, helpompi vastata. pirkkoliisa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos kommenteista, ottakaa yhteyttä s postiin, helpompi vastata. pirkkoliisa
Aika ihmeellistä et pitäis heti sähk.vastata. Äijähän kyselee anonyymisti perus asioita ottaa selvää oletko tosissasi. Ps. Noin hyvä tarjous älä heitä "kirvestä kaivoon". Kyseessä ilmeisesti ei pers aukinen herra. Vuoden intiimisti kerta viikkoon, isket siitä miehen itsellesi samalla loppuu raha huolet. T. OISPA ITSELLÄKIN YLIMÄÄRÄISTÄ..
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia?
Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?2012478Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä911230Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1785141Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa353770Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1963584Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss543237Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1092934Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky132598Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie562200Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy192005