64 vuotias nainen tarvitsen 9000 €, ei ehkä ole oikea paikka kysyä neuvoa, miten sen voisi saada, tiedän että moni ei hyväksy, mutta ihan todellisia neuvoja ja ehdotuksia kyselen. Joten jos saan pyytää ei asiattomia kommentteja. Mieli jo muutenkin surullinen.
Tarvetta neuvoille
17
75
Vastaukset
rupea myymän käytettyjä pikkareita ja liivejä ja kuvia niistä voit saada rahaa mutta ei niistä noin paljon saa kovin äkkiä
- Anonyymi
Mulla 63 vuotias nainen ystävänä joka antaa pikkareita vapaasti käyttööni. Eli ei niilläkään rikastu. Nim. Mies46
- Anonyymi
64 vuotiaita on monenlaisia , toisella on hyvä perimä ja toisilla taas ei toiset on laihoja toiset on lihavia.kun taas toiset pitää vanhemmista ja toiset nuoremmista toiset laihoista toiset lihavista. Yleensä kuitenkin jokaisella löytyy jotain.kuinka paljon siitä haluaa maksaa on jokaisen oma asia.
- Anonyymi
Puhelinseksiä mAksusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, tähän tyyliin: https://www.youtube.com/watch?v=T4AE_LbLsRc
Tuonne soittaisin heti😜
- Anonyymi
Voisin ehdottaa jos todella tarvitset. Ekaksi tykkäätkö seksistä aidosti? Olen siisti hyväkuntoinen mies 63v. Tehtäis sopimus 12kk kerran viikossa tavattais saat summan heti. Jatko susta kiinni ilman muita koukeroita🗣
- Anonyymi
Ota yhteyttä...... Tutustutaan
- Anonyymi
Tällanen sopimus kiinnostaa ketä vaan..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
S-postini on. [email protected]. Pidän aidosti normaalista seksistä
Tosi kiva kuulla että pidät..asutko yksin vai..missä päin olet🗣
Tänne voi laittaa minulle viestiä
- Anonyymi
Moi!
Ois kiinnostanut sua auttaa mistäpäin oot - Anonyymi
Onnistuuko tapaamiset viikolla vai viikon loppuna..miten yöpyminen ei pakollinen🕵Kysy mikä mieltäsi painaa minun suhteeni🕵
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onnistuuko tapaamiset viikolla vai viikon loppuna..miten yöpyminen ei pakollinen🕵Kysy mikä mieltäsi painaa minun suhteeni🕵
Kiitos kommenteista, ottakaa yhteyttä s postiin, helpompi vastata. pirkkoliisa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos kommenteista, ottakaa yhteyttä s postiin, helpompi vastata. pirkkoliisa
Aika ihmeellistä et pitäis heti sähk.vastata. Äijähän kyselee anonyymisti perus asioita ottaa selvää oletko tosissasi. Ps. Noin hyvä tarjous älä heitä "kirvestä kaivoon". Kyseessä ilmeisesti ei pers aukinen herra. Vuoden intiimisti kerta viikkoon, isket siitä miehen itsellesi samalla loppuu raha huolet. T. OISPA ITSELLÄKIN YLIMÄÄRÄISTÄ..
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo1121700En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä331118SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul2051058Miksi Sieppi nolaa Salmisen ?
Onko kyseessä ihan tietoinen kosto ? Tälläkö juonella kirjaa nyt myydään ? https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/e7288965Voin kertoa sinulle
Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.35832Mitä sinä nainen haluat elämältä
Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää33774- 40764
Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."
Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v6741It's a fairytale
"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st9732+10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!
Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais233723