Miten ajattelit viettää Joulun täällä Thaimaassa

Anonyymi

Millaisia perinteitä?
Syötkö kinkkua?
Lepäiletkö vai painatko duunia niska limassa?

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Moi moi kaikille tasapuolisesti !!

        Kiitän kakstuhattakymppiä jälleen kerran asiallisesta vastauksesta aloitukseen liittyen. Kiitos.

        Ystävällisesti haluaisin kuitenkin huomauttaa ja tarkentaa, jos sallitaan, että tuon mitä mainioimman videon alusta puuttuu jotain oleellista.

        Nythän on nimittäin niin, että videosta --- etenkin näin korona aikana, jolloin turhia, etenkin vuokraihokosketuksia, tulisi välttää --- puuttuvat nämä sanat:

        " (sanoppas päivää pukille, sanoppas päivää)
        Min en oo mikään pukki !
        Minä oon tavallinen ihminen ! "

        Tarkemmin tämän väittämäni voivat kaikki halutessaan ja etenkin Senssu tarkistaa tästä videosta:

        https://www.youtube.com/watch?v=xGxNqAu7sy0

        Mulla ei muuta tällä kertaa. Moips!


    • Anonyymi

      Katsos niskalima, juttu on niin että kuten yksikin tuotantolinjalainen tietää ja varmasti yrittäjät, että joskus kellonajat ei ole este työnteolle ja kun itse saa valita tehtävänsä ja niiden tekoajat niin se ei aina ole 7 -16.

      • Anonyymi

        Senssulle hyvää joulua ja uutta vuottakin.


    • Anonyymi

      päivystän suomi24 palstaa täällä thaimaassa.

      S

      • Anonyymi

        Tämäpä vasta yllätys ja suorastaan uskomatonta. 😁


    • Oikeaan joulu tunnelmaan pääsee apina ja traktori hymiöillä. Sitten mennään piirileikkiä kello hameissa aimon kanssa ja kulkuset ne vaan kilisee. Ei oo nääs alkkareita kummallakaan, kun käärittiin ne toisillemme pakettiin lahjoiksi tuomaan joulu iloa. Aimo sano ettei voinut pesasta niitä ennen käärimistä, kun pesu soikossa on joulu kiljut muhimassa. Sanoin ettei pienet seriffin merkit takamuksessa mua haittaa. Aimo taputti mua hellästi takapuoleen ja sanoi lempeällä äänellä mua resupetteriksi. Sitte suudeltiin vaikka mulla oli palava sätkä suussa.

    • Anonyymi

      Täällä Jyväskylän Thaimaassa vietetään erityisen rauhallista joulua. Morsmaikku Thaimahassa. Meikäpoika viettää laatuaikaa yksin karanteenissa. Altistuminen tuli naapurin kautta. Välipäivinä sitten käymään lasten kanssa syömässä jouluhullun ex-anopin (lasten mummon) luona. Nyt vaan netflix-sarjoja, kohtuudella alkoholia ja herkkuja. Prismassa myivät loput kinkut eurolla kilo. Ostin neljä kuudenkilon kinkkua. Itselle kaksi, toinen pakkaseen ja kaksi lapsille joululahjaksi.
      Rokotteiden saapumista ja vaikutusta odotellessa.

      PattayaNro1

      • Anonyymi

        Ai että olet prismassa karanteenissa vai.?
        Sun tinderis on ja pysyy thaimaassa.
        Voithan nyt sitten viettää enemmältikin laatuaikaa yh-naapurisi kanssa kun teillä sama viirus.
        Laatuaikaa ..... netflix ....... vittumikäidiootti ...... isolta skriiniltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai että olet prismassa karanteenissa vai.?
        Sun tinderis on ja pysyy thaimaassa.
        Voithan nyt sitten viettää enemmältikin laatuaikaa yh-naapurisi kanssa kun teillä sama viirus.
        Laatuaikaa ..... netflix ....... vittumikäidiootti ...... isolta skriiniltä.

        Asialliseenkin vastaukseen pitää aina senssun vittuilla vastaukseksi. Mikä nyt oli? Kinkkukateus? Vai mikä laukaisi raivon?


      • Anonyymi

        Jyväskylässäkö altistuneet pyörivät tavarataloissa alekinkkuja ostelemassa ja käyvät syömässä lasten kanssa mummuloissa? Ei ihme, että virus leviää.

        Tyttiss thaimaassa? Aika monella sama juttu. Kai sulla kuitenkin kihlasormus sormessas on😅?


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Maltan saari on kaatopaikka. Älä matkusta.

    • Anonyymi

      Leikitään Aimon kanssa, olen aina veturi ja Aimo eka vaunu..

      S

      • Anonyymi

        Tyttöhallitus kirjoitetaan yhteen. Persuustakaisinkouluun.


    • Anonyymi

      Minulla seksinukke leidari kämppiksenä. Hänen kanssaan tulee touhuiltua jouluna ahkerasti.

    • Anonyymi

      Melkoista yksinpuhelua tietysti pattayapalstalla, todellinen hörhöjen kokoontumisajot.

    • Anonyymi

      Köh köh... asiahan ei tietysti minulle kuulu, mutta...
      Suomen Turussa.... jota myös jotkut nimittelevät Suomen... sanonko miksi, nimittelevät... jääköön sanomatta ...,. joulurauha julistetaan jouluaattona klo 12 Vanhalla Suurtorilla suomeksi ja ruotsiksi.
      Jouluna 2020 joulurauhan julistus luetaan ilman yleisöä!
      Ystävällisesti kysyisinkin, jos sallitaan, että mitenkäs "täällä Thaimaassa" joulurauha julistetaan?

    • Anonyymi

      Ajattelin poiketa hullun miekkamiehen rottaburgeribaariin ja tilata tupla burgerit koko joukolle.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1916
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1662
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe