Kyselyn mukaa puolet suomen kansasta on sitä mieltä että Haavioston pitäisi erota ja vain kolmannes on sitä mieltä että ei pidä erota. Haavisto ei siis nauti kansan enemmistön luottamusta ja hänet saadaa helposti ulos. Pitää vaan saada Keskusta ja Demarit ymmärtämään että tämä on kansan tahto
Haavisto pitää savustaa ulos hallituksesta heti joulutaon jälkeen
125
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hallitus kaatuu heti tammikuussa eillei Haavisto jätä eroilmoitusta joululomien aikana. Haaviston olisi parasta jäädä lomalle
- Anonyymi
Sallikaa mun nauraa! HAHHAHHAHAHAHHAHAHAAAAAA
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haavistoa pitää oikein kunnolla grillata jotta äijä älyää lähteä hallituksesta lopullisesti AlHolin leirille asumaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haavistoa pitää oikein kunnolla grillata jotta äijä älyää lähteä hallituksesta lopullisesti AlHolin leirille asumaan.
Anonyymi kirjoitti:
Tässä on kysymys siitä, ettei Tuominen toiminut annettujen ohjeiden mukaisesti, vaan tahallisesti vaikeutti suomalaisten lasten pelastamista tältä kuolemanleiriltä. Ministeri johtaa ministeriötä. Sitä ei johda esimerkiksi pyssyleikkejä leikkivä sivari.
Esimerkiksi pölhöpersujen puheenjohtaja Jussi Halla-aho ei johda mitään ministeriötä, ei nyt ja jos luoja suo ei johda milloinkaan.
Pekka Haavisto yritti toimia hallituksen päätösten mukaisesti, mutta Tuominen jarrutti ja kertoi täysiä valeita julkisuuteen, muiden muassa sellaisia, että hän joutuu oikeuteen jos toimii ohjeiden mukaisesti.
Seuraavaksi Pekka Haavisto yritti siirtää tämän valehtelevan ja niskoittelevan ja ilmeisesti yhteiskyvyttömän henkilön hänelle paremmin soveltuviin töihin.
Tästä persut ja jopa osa kokoomusta nosti valtavan metelin ja persut tietysti järjettömän älämölöön -tietysti- ja väittivät että lakia on Pekka Haavisto rikkonut, ja kun mitään todellista lainrikkomusta ei löytynyt, älämölöö-persut keksivät Hallintalain.
Tuomista ei siirretty toisin tehtäviin.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naura ihan rauhassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Isisnaurua nyt isis isis isis...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naura ihan rauhassa.
Ei tälle rupusakille mitään muutakaan voi! Tehkää työnne, maksakaa veronne, ja purkautukaa näille palstoille piipittämään sillä aikee kun mä juon kalliita konjakkeja, ja nauran teille räkisesti! HAHHAHHAHAHAHHAHAHAAAAAA!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo naurusi täällä näyttää aika oudolta...jotain ongelmia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se parhaiten nauraa, jolla on vahvin lääkitys.
- Anonyymi
Haavisto saadaan kyllä savustettua ulos vaikka eduskunta äänestä hänelle luottamusta. Kysely on osoittanut että kansa ei ole eduskunnan kanssa nyt oikein samaa mieltä!
- Anonyymi
ja KOSKA eduskunta muka kansan mielpidettä kysyy?? HAHHAHHAHAHAHAA!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja KOSKA eduskunta muka kansan mielpidettä kysyy?? HAHHAHHAHAHAHAA!!
Paha-pekka on talutettava ulos sieltä eduskuntatalosta tai vaihtoehtoisesti jalat ilmassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paha-pekka on talutettava ulos sieltä eduskuntatalosta tai vaihtoehtoisesti jalat ilmassa
Ja kenen toimesta muka? Sallikaa mun nauraa! Haavisto on jo saanut Eduskunnan luottamuksen! HAHHAHHAHAHAHHAHAHAAAAAA
- Anonyymi
Se kyselykin oli harhaanjohtava, koska suurin osa vastaajista oli persuja, jotka ovat aktiivisia netissä, mutteivät yhteiskunnassa.
- Anonyymi
Lisää painetta yläpäähän nyt.
- Anonyymi
Heh heh Suomen kansa on ihan erimieltä kuin rasismipersut.
- Anonyymi
aitoIainen kirjoitti:
Enemmistö kannatta Haaviston eroa. Onko se homofobiaa🤣❓
Suvakki yrittää raukkamaisesti siirtää maalia tuohon, mutta ei onnistu. Onko 50% suomalaisista nyt persuja kun haluavat että Haavisto eroaa? Sehän on mahtava uutinen
Anonyymi kirjoitti:
Suvakki yrittää raukkamaisesti siirtää maalia tuohon, mutta ei onnistu. Onko 50% suomalaisista nyt persuja kun haluavat että Haavisto eroaa? Sehän on mahtava uutinen
Jep, ei paha 😃
- Anonyymi
aitoIainen kirjoitti:
MIKÄ enemmistö? Mikä?
- Anonyymi
aitoIainen kirjoitti:
Homot eivät tässä maassa juhli !
Minkä nyt laahustavat Pride"marsseillaan".
Ja niiden päätteeksi kaatuilevat puistossa omaan oksennukseensa. Anonyymi kirjoitti:
Ja niiden päätteeksi kaatuilevat puistossa omaan oksennukseensa.Juu, heidän juhlansa on nyt ohi.
- Anonyymi
aitoIainen kirjoitti:
Enemmistö Suomen kansasta.
Miten tämän rupusakin mielipide asiaan mitenkään liittyy tai vakuttaa? Sallikaa mun nauraa! HAHHAHHAHAHAHHAHAHAAAAAA
Anonyymi kirjoitti:
Miten tämän rupusakin mielipide asiaan mitenkään liittyy tai vakuttaa? Sallikaa mun nauraa! HAHHAHHAHAHAHHAHAHAAAAAA
Suomalaiset ovat nyt sitten rupusakkia kun Haavisto rikkoi lakia?
- Anonyymi
aitoIainen kirjoitti:
Kaikkihan rikkovat lakia ja pääsevät kin koira veräjästä! Sallikaa mun nauraa! HAHHAHHAHAHAHHAHAHAAAAAA
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkihan rikkovat lakia ja pääsevät kin koira veräjästä! Sallikaa mun nauraa! HAHHAHHAHAHAHHAHAHAAAAAA
Eivät kaikki. Vain te vassarit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Anonyymi
Ja KETÄ kiinnostaa? HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAAAA!!!!
aitoIainen kirjoitti:
Tässä on kysymys siitä, ettei Tuominen toiminut annettujen ohjeiden mukaisesti, vaan tahallisesti vaikeutti suomalaisten lasten pelastamista tältä kuolemanleiriltä. Ministeri johtaa ministeriötä. Sitä ei johda esimerkiksi pyssyleikkejä leikkivä sivari.
Esimerkiksi pölhöpersujen puheenjohtaja Jussi Halla-aho ei johda mitään ministeriötä, ei nyt ja jos luoja suo ei johda milloinkaan.
Pekka Haavisto yritti toimia hallituksen päätösten mukaisesti, mutta Tuominen jarrutti ja kertoi täysiä valeita julkisuuteen, muiden muassa sellaisia, että hän joutuu oikeuteen jos toimii ohjeiden mukaisesti.
Seuraavakis Pekka Haavisto yritti siirtää tämän valehtelevan ja niskoittelevan ja ilmeisesti yhteiskyvyttömän henkilön hänelle paremmin soveltuviin töihin.
Tästä persut ja jopa osa kokoomusta nosti valtavan metelin ja perut tietysti järjettömän älämölöön -tietysti- ja väittivät että lakia on Pekka rikkonut, ja kun mitään todellista lainrikkomusta ei löytynyt, älämölöö-persut keksivät Hallintalain.
aitoIainen kirjoitti:
Oletko tyhmä kun tuollaista kysyt edes ei todella ole mistään homofabiasta kyse
olen itse homo mutta Haavisto on toiminut väärin jos ymmärrät tuskin! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä uutinen on et 50% haluaa et Haavisto eroaa hieno uutinen!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja niiden päätteeksi kaatuilevat puistossa omaan oksennukseensa.Mitä väliä on sillä, onko ihminen homo. Jos eduskuntaan valitaan edustajia, niin mielummin rajoitettaisi niiden pääsyä, joiden älykkyys ja osaaminen ei riitä yhteisten asioiden hoitoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sipilä
Vanhanen
Kaik i nen
Juhantalo
Jäteenmäki
Siinä kepuleita kun l leet oikeusådessa - Anonyymi
aitoIainen kirjoitti:
Jep, ei paha 😃
Haaviston on aika mennä.
Se on Pekan menis nyt! Olisi vain itse tajunnut jo erota. Ei kansa tyhmää ole.
- Anonyymi
Hyvä kun jäi roikkumaan sinne niin on enemmän mistä haukkua myös Marinia ja Saarikkoa
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä kun jäi roikkumaan sinne niin on enemmän mistä haukkua myös Marinia ja Saarikkoa
Saarikolta puuttui rohkeus äänestää epäluottamusta. Tunnusti silti lain rikkomuksen ja valheen. Marin ei kumpaakaan.
- Anonyymi
aitoIainen kirjoitti:
Saarikolta puuttui rohkeus äänestää epäluottamusta. Tunnusti silti lain rikkomuksen ja valheen. Marin ei kumpaakaan.
Näin on. Kepu on niin hillotolppa puolue. Saarikolla on tosi paha paikka. Hänellä ja Kurvisella on nyt iso riksi leimaantua äärivasemmistolaiseksi tässä hallituksessa joka tuo maahan terroristeja ja ajaa kannabiksen laillistamista. Tämä mahdollisesti paiskaa Keskustan kannatuksen yhä pahempaan syöksyyn. Keskustassa on paljon arvokonservatiiveja
Anonyymi kirjoitti:
Näin on. Kepu on niin hillotolppa puolue. Saarikolla on tosi paha paikka. Hänellä ja Kurvisella on nyt iso riksi leimaantua äärivasemmistolaiseksi tässä hallituksessa joka tuo maahan terroristeja ja ajaa kannabiksen laillistamista. Tämä mahdollisesti paiskaa Keskustan kannatuksen yhä pahempaan syöksyyn. Keskustassa on paljon arvokonservatiiveja
Ihmettelen miten Kepu ylläpitää tuota vasemmistohallitusta. Luulisi Sipilänkin häpeävät mihin lähti mukaan.
- Anonyymi
aitoIainen kirjoitti:
Ihmettelen miten Kepu ylläpitää tuota vasemmistohallitusta. Luulisi Sipilänkin häpeävät mihin lähti mukaan.
Kyllä varmasti häpeää. Sipilä on juuriki sitä Keskustan arvokonservatiisimempaa siipeä. Ne on vaan maalla vähän hitaampia ymmärtämään asioita ja ne monesti uskoo että asiat kääntyy vielä pitkässä juoksussa parempaan. Se ei kyllä taida tällä kertaa mennä niin. Tää nykypolarisaatio on tullut jäädäkseen ja ääripäät hallitsee politiikkaa. Kesustaa viedään äärivasemmalle kuin pässiä narussa.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä varmasti häpeää. Sipilä on juuriki sitä Keskustan arvokonservatiisimempaa siipeä. Ne on vaan maalla vähän hitaampia ymmärtämään asioita ja ne monesti uskoo että asiat kääntyy vielä pitkässä juoksussa parempaan. Se ei kyllä taida tällä kertaa mennä niin. Tää nykypolarisaatio on tullut jäädäkseen ja ääripäät hallitsee politiikkaa. Kesustaa viedään äärivasemmalle kuin pässiä narussa.
Kepun tulee välittömästi erota hallituksia jos aikoo säilyä puolueena.
- Anonyymi
aitoIainen kirjoitti:
Anonyymi kirjoitti:
Et näköjään muuhun kykene. 🤣🤣🤣
Sinä ja muut Hallintolain asiantuntijat kertokaa minulle miten ja koska Pekka Haavisto rikkoi Hallintolakia? Mitä muita rikottuja lakeja te ääliöt olette keksineet?
Ministeri johtaa ministeriötään, sitä tai niitä eivät johda pölhöpersut eivätkä perussuomalaisten ylin aste, se on idioottipersut.
Pieni ripaus oikeaa tietoa ei olisi pahaksi teille todellisille typeryksille.aitoIainen kirjoitti:
Kirjoita sinä lakiasiain erikoistuntija mitä lakeja ja miten Pekka Haavisto rikkoi niitä.
Etkö sinä älämölöö-typerys ymmärrä mitään? Et näytä tietävän edes perusasioita.aitoIainen kirjoitti:
Ei sinun ja muiden täysin tästä asiasta mitään ymmärtämättömien ääliöiden uhoamista voi kun säälien, tuntien myötähäpeää tyhmyytenne takia tai sitten nauraa teille.
"Tyhmä kuin persu" on suomalainen sananlasku.- Anonyymi
aitoIainen kirjoitti:
Hienoa jos kepulaiset lähtee hallituksesta kuka kaipaa? ja jos vielä puolue hajoaa
aina vaan parenpaa jos niin käy kepu pettää aina! - Anonyymi
aitoIainen kirjoitti:
Paitsi juomaan kalliita konjakkeja!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sipilä mamut y i suomen k otta kauppiaat tienaa kela rahaala.
Äsen maksaa ostovoimnsa menet y äny t kansalinen elikkä sinä
Sdp
- Anonyymi
Vihreät tallataan nyt maan rakoon. Kansa on nyt nähnyt mitä porukkaa tämä on.
- Anonyymi
Vihreet puolueen vois mun puolesta lopettaa. Se on nyt nähty mihin niistä on eli ei sitten mihinkään. Täysin turhaa porukkaa täynnä koko puolue Haavisto ja Ohisalo etunenässä.
- Anonyymi
Meillä on kyllä nyt mahdollisuus haukkua ne ihan maan rakoon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parempi kun homopekka heiluu siellä. Se saa hyvää eripuraa aikaan ja tekee hallituksesta kyvyttömän
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä aika monia kiinnostaa ellet satu huomaamaan metelin määrää asiasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä aika monia kiinnostaa ellet satu huomaamaan metelin määrää asiasta.
Eipä vaan kuulu piipityksenne Eduskuntaan lainkaan! Sallikaa mun nauraa! HAHHAHHAHAHAHHAHAHAAAAAA
Anonyymi kirjoitti:
Eipä vaan kuulu piipityksenne Eduskuntaan lainkaan! Sallikaa mun nauraa! HAHHAHHAHAHAHHAHAHAAAAAA
Älä nyt tämä älymölöö-poppoo on kaatanut hallituksen lähes joka viikko. Eikö hallitus ole kaatunut, vaikka koko älymölöö-poppoo rääkyy yhtenään?
Suomi on pärjännyt erittäin hyvin taistelussa koronaa vastaan. Niin ei olisi käynyt jos yksikin persu tai yksi sipilistikepuli enemmän olisi hallituksessa.
Sanna Marin on ehdottomasti paras ohjaamaa Suomi-laivaa tässä tilantessa.
EU on meille välttämätön, ellemme halua osaksi Venäjää, kuten persumepit vaativat.
- Anonyymi
Mitä? No ei tietenkään!
- Anonyymi
Helppo nakki
- Anonyymi
Yleislakolla se lähtee ilman savuakin.
- Anonyymi
Yleislakolla rupusakki ampuu vaan itseään jalkaan kun teiltä loppu ruoka! Sallikaa mun nauraa! HAHHAHHAHAHAHHAHAHAAAAAA
- Anonyymi
Nämä ovat al-Qaidan ja Talebanin mannekiineja, he luultavasti rahoittaisivat tihutöitä USA;n viranomaisia vastaan Suomen sosiaaliturvalla.
Haavisto haluaa Guantánamon vankeja Suomeen
Pekka Haavisto (vihr), jonka mielestä Suomen pitäisi ottaa vankeja vastaan. ”Suomeen he tulisivat siis vapaina henkilöinä, joiden status olisi verrattavissa turvapaikkaa tarvitsevaan pakolaiseen”, Haavisto kirjoitti. - Anonyymi
Päinvastoin, Marin tukee Haavistoa entistä enemmän.
"Me olemme kansa", sanoo Marin. - Anonyymi
Niljakas Haavisto lentää ulos heti kun Kepu lakkaa olemasta "aisankannattaja".
P. Haavisto neroudessaan ei suostu ymmärtämään mitä on moraali ja mikä on Suomen kansan enemmistön mielipide naamioituneiden terroristiämmien tuonnin suhteen.
Velaksi otettuja varoja pumpataan valtion kassasta näiden pelastusoperaatioihin, ikäänkuin omat asiamme ja olot olisivat kunnossa. Hyi h-vetti mikä mädätyksen määrä!
Rikollisten ja terroristien oikeudet ovat Suomessa ylivertaiset lukuisiin muihin valtioihin verrattuna ja valan tehnyt ministerikin saa puhua paskaa mielin määrin, ilman,että erotetaan virastaan.Tässä on kysymys siitä, ettei Tuominen toiminut annettujen ohjeiden mukaisesti, vaan tahallisesti vaikeutti suomalaisten lasten pelastamista tältä kuolemanleiriltä. Ministeri johtaa ministeriötä. Sitä ei johda esimerkiksi pyssyleikkejä leikkivä sivari.
Seuraavaksi Pekka Haavisto yritti siirtää tämän valehtelevan ja niskoittelevan ja ilmeisesti yhteiskyvyttömän henkilön hänelle paremmin soveltuviin töihin.
Tästä persut ja jopa osa kokoomusta nosti valtavan metelin ja persut tietysti järjettömän älämölöön -tietysti- ja väittivät että lakia on Pekka rikkonut, ja kun mitään todellista lainrikkomusta ei löytynyt, älämölöö-persut keksivät Hallintalain.
Tuomista ei siirretty toisin tehtäviin.
- Anonyymi
Jos näitä ruvetaan huutoäänestyksellä erottamaan niin persuista yli puolet saisi heti kenkää. Eihän se näin mene Haavisto on saanut eduskunnan luottamuksen niin siinä ei peräkammarin pojan mielipide paljon paina. Jussi Tanner joka toimi välittäjänä sanoi että Suomen etu on saada loputkin palautettua ja hän toimi niinkuin pitikin.
- Anonyymi
Haavisto sai hallituspuolueiden luottamuksen. Eli osa luottamusta äänestäneistä ilmoitti, äänestäneensä hallituksen hajoamista vastaan ei Haaviston luottamuksen puolesta.
- Anonyymi
mitä nyt yhden kansan mielipiteestä, päättäjät tässä maassa tekee mitä huvittaa, pääasiassa vain oman etunsa varmistaen, viis kansasta ja sen edusta tai mielipiteestä...
- Anonyymi
Aivan oikein! Vihdoinkin joku edes ymmärtää! Sallikaa mun nauraa! HAHHAHHAHAHAHHAHAHAAAAAA
>Mites Teillä, siellä hullujen huoneella on varmasti hyvin kivaa.
"Tieto tuo tuskaa" te olette hyvin tuskatonta sakkia populistiöhötyksessänne.
- Anonyymi
Jospa hallitus järjestää Haavistolle syytesuojan kuten Putinille.
Haavistolla on sama tauti kuin Lukashenkolla.- Anonyymi
Ei tarvitse enään kun Eduskunta järjesti jo äänin 101-68. Haaviston asia on tutkittu, loppuun käsitelty ja kuopattu! Sallikaa mun nauraa! HAHHAHHAHAHAHHAHAHAAAAAA
- Anonyymi
Me kansanedustajat täällä joululomalla vaan vedellään hienoja konjakkeja ja nauretaan teille räkäisesti! Haavisto on jo saanut Eduskunnan luottamuksen ja asia on loppuun käsitelty! HAHHAHAHHAHHAHAHHAHAAAA!!!!
- Anonyymi
Eo kuulu demokratiaan vihreät.
- Anonyymi
"Onko 50% suomalaisista nyt persuja kun haluavat että Haavisto eroaa"
Suvakin mielestä kaikki Suomalaiset on persuja.- Anonyymi
Haavisto ei tule eroamaan mihinkään koska muuten Haavisto ei saa sopetumiseläkettä! Sallikaa mun nauraa! HAHHAHHAHAHAHHAHAHAAAAAA
Niin, mutta prosentit varmasti muuttuvat kun pahimmat persuvaleet paljastuvat.
Vaikka olisi tullut Hallintolain rikkomus, niin se ei olisi millään tavoin vaikuttanut al-Hol- leirin suomalaislasten ja heidän äitiensä kotiuttamiseen.
Vaikka kuinka verenhimoisia persut ovat, eivät rehelliset isänmaalliset työtätekevät ja itsensä ja perheensä elättävät suomalaiset ole samaa mieltä.
Luuletteko te persut ja muut vähäjärkiset, että suomalaisten enemmistö on kanssanne samaa mieltä tästä asiasta. Kaikki al-Holin-leirin asukkaat on ammuttava.
- Anonyymi
Niinpä viherkepulien ryhmäpuheenjohtaja kurvisen johdolla oliko mukana viherkepulien puheenjohtajakin ollaan äänestämässä haaviston luottamuksen puolesta unohtuiko vihervasemmiston vaatiessa kyseistä äänestyskäyttymistä, viherkepuleilta perustuslain rehellisyysvaatimukset
kun ohjeistettiin porukka äänestämmään luottamuksen puolesta.
Nyt kansan pielipide asiassa kyselyn mukaan on
Puolet kansasta vaatii haaviston eroa ja Keskustan kannattajista 75 prosenttia vaatii Haaviston eroa eli 3 NELJÄSTÄ vaatii sitä. Mitä tekivät viherkepulit eduskunnassa äänestivät puolesta, onko kansa väärässä kun sotii tavallisen tallaajan oikeustajua vastaan viherkepulien käyttäytyminen.- Anonyymi
Rupusakkin on aina väärässä! Siksi päätöksenteko tiivistetty Arkadianmäelle! Sallikaa mun nauraa! HAHHAHHAHAHAHHAHAHAAAAAA
- Anonyymi
Näin on näreet.
Haavisto edustaa enää ihan muuta kuin hallitusta. - Anonyymi
Pekanko pitäisi muka lähteä. Ei veikkonen homo ole noin hyvistä hommista lähdössä mihinkää......luulla vaan.....haaa.......haaaaaa
- Anonyymi
Haavisto lähtee Suomen politiikasta kunhan saa töitä, niitä saattaa löytyä YK.n rauhanturvaus tai kehitystyö projekteissa. Hänellä on maineikas ura rauhanturvaamis töissä nyt töppäili tuossa nykyisessä hommassa mutta tekevälle sattuu. Persulle ei onneksi satu mitään.
Muistin virkistymiseksi:
Seuraavakis Pekka Haavisto yritti siirtää tämän valehtelevan ja niskoittelevan ja ilmeisesti yhteiskyvyttömän henkilön hänelle paremmin soveltuviin töihin.
Tästä persut ja jopa osa kokoomusta nosti valtavan metelin ja persut tietysti järjettömän älämölöön -tietysti- ja väittivät että lakia on Pekka rikkonut, ja kun mitään todellista lainrikkomusta ei löytynyt, älämölöö-persut keksivät Hallintalain.
Missäs tää Pekka töpöhäntä on rauhaa turvannut, kysyy tämä oikeasti rauhanturvaajana palvellut?
Ikuinen ylioppilas ja onhan hän yrittänyt itsestään rauhanneuvottelijan mielikuvaa luoda, lähinnä farssi koko homma, sillähän se yritti jo kerran pressan vaaleissa, mutta töpöhännäksi jäi.
Kiero tyyppi kylläkin, joka oikeita töitä ei liene ikinä tehnyt, on vaan puhua pulputtanut omia mandrojaan, moraali todella alhainen kun ryhtyi terroristien auttajaksi ja puolestapuhujaksi, tuokin kertoo, ettei ole mikään oikeusvaltion tyyppi.
Taustalla tässä tietenkin äänisaaliin korjaaminen vaaleissa haittamaahanmuuttajilta, niitähän onkin jo vihreiden joukoissa luottamustoimissa.
Tulee mieleen muuankin Lakatao Lawson Hellu ja vastaavat virtuoosit, ne ovat kuin Haavistoa itseään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missäs tää Pekka töpöhäntä on rauhaa turvannut, kysyy tämä oikeasti rauhanturvaajana palvellut?
Ikuinen ylioppilas ja onhan hän yrittänyt itsestään rauhanneuvottelijan mielikuvaa luoda, lähinnä farssi koko homma, sillähän se yritti jo kerran pressan vaaleissa, mutta töpöhännäksi jäi.
Kiero tyyppi kylläkin, joka oikeita töitä ei liene ikinä tehnyt, on vaan puhua pulputtanut omia mandrojaan, moraali todella alhainen kun ryhtyi terroristien auttajaksi ja puolestapuhujaksi, tuokin kertoo, ettei ole mikään oikeusvaltion tyyppi.
Taustalla tässä tietenkin äänisaaliin korjaaminen vaaleissa haittamaahanmuuttajilta, niitähän onkin jo vihreiden joukoissa luottamustoimissa.
Tulee mieleen muuankin Lakatao Lawson Hellu ja vastaavat virtuoosit, ne ovat kuin Haavistoa itseään.Tässä tietoa Haavistosta Wikipedian mukaan
Toiminta kansainvälisissä tehtävissä
Pudottuaan eduskunnasta Haavisto toimi YK:n tehtävissä. Hän vastasi YK:n köyhdytettyä uraania koskevista kenttätutkimuksista Kosovossa, Montenegrossa, Serbiassa ja Bosnia-Hertzegovinassa.[1] Vuosina 2000–2006 Haavisto johti YK:n ympäristöohjelma UNEP:n tutkimuksia eri konfliktien ympäristövaikutuksista.[1][23] UNEP:n edustajana Haavisto oli muun muassa selvittämässä Romaniassa Baia Maren kaivosonnettomuutta.[1] Hän toimi myös Afganistanissa, Palestiinassa, Irakissa ja Liberiassa.[14] Haavisto osallistui Euroopan unionin Sudanin erityisedustajana neuvotteluihin Darfurin rauhansopimuksen solmimisesta 2005–2007. Vuonna 2007 hän toimi myös YK:n erityisasiantuntijana Darfurin kriisissä.[14] Haavisto on ottanut osaa neuvotteluihin vielä EU-erityisedustajan työn jälkeenkin.[24][25] Haavisto on toiminut myös ulkoministerin erityisedustajana Afrikan kriiseissä, erikoisalueenaan Sudanin ja Somalian konfliktit.[14][26]
Haavisto on ollut vierailevana tutkijana Ulkopoliittisessa Instituutissa erityisalueenaan Venäjään liittyvät kysymykset ja uudet turvallisuusuhat sekä vierailevana luennoitsijana Bristolin yliopistossa aiheenaan kansainväliset ympäristökysymykset. Haavisto luennoi säännöllisesti Helsingin yliopistossa ja NATO-koulussa Oberammergaussa.[14]
- Anonyymi
Ei tule pekalle joulupukkia ja joululahjoja tänä jouluna, kaikki muut kiltit saa lahjoja.
Tosin vihreät ja demarit vähemmän kuin muut kunnon ihmiset. - Anonyymi
Kannattaa lukea Juha Ahvion kirja
"Vaarallinen vihreä valhe"
Ilmastonmuutosvouhotuksellaan Vihreät
(ja näkyvimmin Elokapina-liike) pyrkivät tietoisesti tai tiedostamattaan vihervasemmistolaiseen YKn Agenda 2030 mukaisiin toimiin jotka johtavat Uuteen Maailmanjärjestykseen ja Maailmanhallitukseen.
Esim. yksityistä omistusoikeutta tullaan rajoittamaan rankasti.
YLE on valjastettu tähän ilmastonmuutospropagandaan.
Ilmastonmuutos on YLEn nykyinen
Neuvostoliitto. - Anonyymi
Pekka Haavisto kertoo YouTube -videolla lapsille arvopohjastaan:
https://www.youtube.com/watch?v=Sc1JF8Q46gY
HAAHHAHHAHHAHAHAAAHAAHHAH !!- Anonyymi
HahahaHaavisto HahahahaaHaavisto Haa Haa Haavistohaha haaaaa.
- Anonyymi
Haavisto pihalle ja HETI...
- Anonyymi
Haavisto lähtee toisiin hommiin,, persut jää Esson baariin möllyämään
Siitä vaan, jos on rahkeissa varaa.
Isäni sanoi: "Ei huuto auta, voimaa olla pitää."
Minä oikea Osmium sanon: Ei älämölöö ja vasaroilla pahoinpitely ja kirkon sakastiin paskantaminen auta, kyllä järkeä pitäisi jopa persuilla olla, edes pikkuriikkisen.
- Anonyymi
Suomella ei ole enää varaa kusipäisiin poliitikkoihin.
- Anonyymi
Ei ole koskaan ollutkaan mutta siitä huolimatta rupusakki on aina äänestänyt ja tulee aina äänestämään! Sallikaa mun nauraa! HAHHAHHAHAHAHHAHAHAAAAAA
- Anonyymi
Höpö, höpö. Haaviston pitäisi muka erota? Miksi? Yksi parhaimmista ulkoministereistämme ja kansainvälisesti arvostettu! Ei todellakaan tarvitse. Rakkikoirien räksytyksen takia ei tarvitse yhdenkään ministerin erota, ei varsinkaan Haaviston. Mistä te öyhöt olette tuollaista saaneet päähänne? Tulkaa järkiinne.
- Anonyymi
Demarit ei voi koska sitten hallitus eroaa ja heidän hillotolppa loppuu esim Rinne
odotan vieläkin sitä vappusatasta mutta tähän on vain yksi lääke tulevat vaalit
et pitää miettiä ketä äänestät ja puoluetta mutta pitää vaan ihmetellä Haavistoa
ei noin fiksu mies tajua erota???
mutta kai se on sitä on kun saa hyvää palkkaa etuja jne ei vaan voi luopua! - Anonyymi
Ulos, mitä pikimmin, sitä parempi!
- Anonyymi
Koirat haukkuu (ja oppositio) karavaani kulkee.
Ei mitään syytä erota!!!!! - Anonyymi
Ei missään tapauksessa koska nostaa ppersuja.
- Anonyymi
Se lähtis heti, toimittajat ku viitsis vähä ottaa selvää asioista ja rupeais hiillostaa.
- Anonyymi
Kuulkaas siinä vaiheessa kun toimittajat alkaa "selvittämään" jotain niin me kansanedustajat lennetään taas yksityiskoneella johonkin rupusakin piikkiin niin lehdistö saa taas muuta kirjoiteltavaa, ja sitä myöten rupusakki taas lisää piipitettävää näille täysin turjille palstoille! Sallikaa mun nauraa! HAHHAHHAHAHAHHAHAHAAAAAA
- Anonyymi
Jos jonkun "tutkimuksen" mukaan puolet suomen rupusakista on sitä mieltä että Haaviston tulisi saada kenkää tai erota, ja aikoo mennä yleislakkoon jos Haavisto ei muuten lähde, niin MUUTTAKAA RUOTSIIN!
Se on yleislakkoa pahempi tilanne kun sitten kun kansa lähtee niin sitten se ei enää tule takaisin ja suomi-neito menee polvilleen hulimatta siitä että on kansoitettu kaikkeen kykenevillä koneinsinööreillä! - Anonyymi
Kukas sen tekee aloittaja?
- Anonyymi
Tuo hahattaja on oikeassa. Ei Haavistoa erota yhtään mikään reiluun kahteen vuoteen. Näin se on valitettavasti.
- Anonyymi
Taas yksi lisää joka ymmärtää asioiden oikean laidan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas yksi lisää joka ymmärtää asioiden oikean laidan!
No näkeehän sen kaikesta kun käyttää silmiää ja korviaan. Ei se ukko eroa eikä eduskunta erota. Näiden jotka äänesti luottamuksen puolesta, näiden pään pitäisi suurelta osin kääntyä. Sitä ei yksinkertaisesti tapahdu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No näkeehän sen kaikesta kun käyttää silmiää ja korviaan. Ei se ukko eroa eikä eduskunta erota. Näiden jotka äänesti luottamuksen puolesta, näiden pään pitäisi suurelta osin kääntyä. Sitä ei yksinkertaisesti tapahdu.
Tai mielen pitäisi kääntyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asiasta on jo kerran äänestetty Eduskunnassa ja toista äänestystä ei tule. Tuosta pitäisi jo tyhmemmeänkin ymmärtää ettei Haavisto eroa eikä eroteta. Turha jauhaa asiasta enää.
- Anonyymi
Ei tarvi eroa. Minusta on väärin että lehdet kirjoittaa otsikoita Haavistosta, niin kuin ne ois vääränlaisia. Ymmärrän toki kun ne on poliittisiä lehtiä mutta se ei ole oikein. Moni ei ole seurannut tiedotus tilannetta joka oli sunnuntaina. Jos persut seurasi, mutta ei tahallaan ymmärrä se on heidän häpeä.Mutta antaa väärän kuvan siitä
että asianlaita on tämä.Haavisto ei syyllistynyt laittomuksiin. - Anonyymi
Aika hapokkaat pierut on oltava onnistuakseen.
- Anonyymi
”Haavistolla on omien luottamus, ja se on se, mitä ministeri tarvitsee toimiakseen näissä tehtävissä”, Ohisalo summaa.
- Anonyymi
Vaikka Haavistolle olisi omien luottamus niin ei sillä ole mitään merkitystä kun suomalaisista yli puolet ovat sitä mieltä etteivät enää luota häneen ja koko viherpiipertäjien kannatus on pudonnut alle 10 %.....älä jos mikään on luottamusäänestyksen tulema.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka Haavistolle olisi omien luottamus niin ei sillä ole mitään merkitystä kun suomalaisista yli puolet ovat sitä mieltä etteivät enää luota häneen ja koko viherpiipertäjien kannatus on pudonnut alle 10 %.....älä jos mikään on luottamusäänestyksen tulema.
Ministeri ei tarvitse kansan luottamusta vaan Eduskunnan ja sellaisen Haavisto sai. Kyllä alkaa huvittaa tuo kitinä ja kiukku joka ei johda mihinkään muuhun kun noiden kitsijöiden vitutuksen lisääntymiseen ja se on heille ihan oikein. Voikohan tuota vitutusta mitata mitenkään ja onkohan sille jokin yläraja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ministeri ei tarvitse kansan luottamusta vaan Eduskunnan ja sellaisen Haavisto sai. Kyllä alkaa huvittaa tuo kitinä ja kiukku joka ei johda mihinkään muuhun kun noiden kitsijöiden vitutuksen lisääntymiseen ja se on heille ihan oikein. Voikohan tuota vitutusta mitata mitenkään ja onkohan sille jokin yläraja?
Yläraja on aina 100%, ja arvon selville saamiseksi pitäisi tehdä tutkimus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
" joka ei johda mihinkään muuhun kun noiden kitsijöiden vitutuksen lisääntymiseen"
Näyttäähän tuo johtavan, olet ilmeisesti niin yksinkertainen että et ymmärrä asiaa, eli tyypillinen vihreä.
"HS-gallup: Vihreiden kannatus romahti alimmilleen yli viiteen vuoteen"
- Anonyymi
Haavisto on Leninisti
- Anonyymi
Jos kuka niin HALLITUKSEN MINISTEREIDEN on oltava oikeuden mukaisia ja nautittava kansalaisten luottamusta. Ministeri edustaa maailmalla Suomea, ei vain itseään. Näkee ja usein kuulee kuinka muissa valtioissa ministerit saavat kenkää....vaihdetaan jonkun rikkeen tai kansalaisten luottamuspulan takia. Ulkoministeri Haavisto ei nauti kansalaisten luottamusta ainakaan enää, eikä eduskunnan oppositio joten tukioina ovat vain hallituspuolueet...osa painostettuna sekä pääministeri Marin oman hyvän minuuden vuoksi.
Miksi Suomessa ei toimittaisi samoin, sota ei yhtä miestä tarvi eikä Haavisto ole korvaamaton .
EROA PEKKA HAAVISTO !
- Anonyymi
Haaviston ei todellakaan tarvitse erota. On yksi parhaimmista ministereistämme.
Tämä koko juttu on vain raukkamaista vainoamista. Lopettakaa jo.- Anonyymi
Se on totta, että hän on yksi parhaimmista ministereistämme, mutta hänkään ei ole sopiva ministeriksi.
- Anonyymi
Joku vahtimestareista voisi ohjata sen ulko-ovelle.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448921
- 785442
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14780Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon383914Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543282- 463181
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme273155- 412266
- 341902
- 2091747