Voiko olla että kannabiksen polttelu on aiheuttanu mulle tän kamalan ummetuksen? Oireet alko ku aloin poltella. Nyt viimesestä jointista yli kuukausi, mutta ummetus ei helpota. Eikä apteekin kuituvalmisteetkaan auta.. :( Ja onko kellään toimivia vinkkejä ummetuksen hoitoon??
Kannabis aiheuttaa ummetusta??
4
913
Vastaukset
- Anonyymi
Kokeile pegorionia
- Anonyymi
Lisää vaan kannabista niin eiköhän vatsa kiitä.
- Anonyymi
Itse olen nyt lopettamassa monien vuosien käytön ja vatsa on jatkuvasti kovalla. Aloittanut liikkumisen ym.t terveelliset elämän tavat, mutta ei auta ja aamuisin on hätä ja sitä saa pusertaa puolituntia pää punaisena.
Kun käytin, niin joka aamu vatsa toimisi erittäin hyvin, mutta nyt ei- Anonyymi
Saatko riittävästi nestettä ? Ihan vain vettä olisi hyvä juoda ainakin litra, puolitoista päivässä.
Kuidut on yksi hyvä apu, luumut, jne.
Apteekista saa muitakin valmisteita kuin ainoastaan niitä kuitutuotteita.
Ja apteekista voi ihan hyvin kysyä, ovat siellä töissä myös neuvoakseen ihmisiä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17611175
- 545318
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462555- 372246
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131771Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421664Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311310Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351256Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61066Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo102991