Uusilla leluilla, jooko mies? :) Hyvää jouluyötä, olet rakas.
Älä leiki koko yötä
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sinä oletkin leikkinyt minulla ja luulet kaikkien olevan...
- Anonyymi
Multa myös miehelle hyvää yötä. En jaksa tehdä omaa niin laitan tähän samaan. Hymyä ei lähde, koska olo on aika kurja. Mutta olet rakas mulle. Öitä.
- Anonyymi
Mikä on tehnyt olon kirjaksi? Krapula?
- Anonyymi
Hyvää yötä. Minun takia ei ole syytä tuntea kurjuutta. Iso muutos :) Yöt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää yötä. Minun takia ei ole syytä tuntea kurjuutta. Iso muutos :) Yöt.
Mikä muutos? Aiotko mut hylätä kokonaan? Aiotko kadota lopulisesti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on tehnyt olon kirjaksi? Krapula?
En tiedä, varmaan tää loputon pimeys. Huomenna, valoisalla, teen pitkän kävelylenkin, sataispa lunta.
- Anonyymi
Öljyä kontaktoreihin😉
- Anonyymi
Leikin vanhoilla leluilla Kontran sanoin: mun leikkikaluna on mun pippeli.
- Anonyymi
Ihanan ekologista. Olet edelläkävijä, maailma hukkuukin paskaan. (sivusta)
- Anonyymi
Täällähän niitä rakkaita riittää, mutta miten on siviilissä?
- Anonyymi
Eiköhän ihminen ole ikävälinjalla siviilissäkin, jos tänne kirjoittaa. Olen nyt jouluna kyllästynyt teihin pelleihin täysin. Lopettakaa loukkaaminen, voitte vaikka hypätä juna alle, mutta tehkää katkerat palstaämmät joitain itsellenne, että tuo tarkoituksellinen muiden loukkaaminen loppuu. Sivusta.
- Anonyymi
Wuwuwuijilaisilla on risukkonsa.
- Anonyymi
Iso muutos ?
Minä olen muuttunut. Huomaatko. Parempaan suuntaan. Hyvä mentori. Ja ne kirjat !
Edemmäs vielä , yritän
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1482752Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3622005- 401727
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii351638Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281370Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941213- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327937Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110928Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782