M-nainen on mun mielitietty, äidin jälkeen. https://www.youtube.com/watch?v=0SUC8sdP5eI&ab_channel=ElvisPresleyVEVO
Öitä M-nainen
20
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Äidin jälkeen? 😬
- Anonyymi
Kyllä äiti menee täälläkin letukan edelle.:D Täälläkin ikävä näyttävää M-naista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä äiti menee täälläkin letukan edelle.:D Täälläkin ikävä näyttävää M-naista.
Letukka??
Onko ihmekään, jos siihen vierelle ei jää muita kun äiti, jos noin halventavasti naisista puhut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Letukka??
Onko ihmekään, jos siihen vierelle ei jää muita kun äiti, jos noin halventavasti naisista puhut.Mä käsitin, että äiti on ykkösmielitietty ja sit M.
On kai niitä äiti- poikaseksisuhteita(kin) , ainakin seksipalstajuttujen perusteella. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Letukka??
Onko ihmekään, jos siihen vierelle ei jää muita kun äiti, jos noin halventavasti naisista puhut.No niitähän te usein olette. Vahva nainen kyllä kestää tuon ja antaa vain takaisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niitähän te usein olette. Vahva nainen kyllä kestää tuon ja antaa vain takaisin.
Voi vit**! Kuinka vahva itse oot kun olet selvästi mutsis tisseissä vielä kiinni.. en halua keskenkasvuisia mammanpoikia.. mene metsään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi vit**! Kuinka vahva itse oot kun olet selvästi mutsis tisseissä vielä kiinni.. en halua keskenkasvuisia mammanpoikia.. mene metsään
Nainen vaikenee seurakunnassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen vaikenee seurakunnassa.
Pidä seurakuntas ei kiinnosta höpinät
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä käsitin, että äiti on ykkösmielitietty ja sit M.
On kai niitä äiti- poikaseksisuhteita(kin) , ainakin seksipalstajuttujen perusteella.Niin, mitä serkumpi, sen herkumpi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niitähän te usein olette. Vahva nainen kyllä kestää tuon ja antaa vain takaisin.
Totta. Nyrkillä silmien väliin välillä, niin mieskin oppii paikkansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko se Cervolettia kun sanottiin letukaksi 😀
- Anonyymi
Joo.
Öitä vuoan...
Jos vois ies sannoo että isän jälkeen ..... - Anonyymi
Onko M-nainen metron kuljettaja vai mikä.
- Anonyymi
Mursu.
- Anonyymi
Kaunis, Suloinen, muodokas, älykäs, rohkea ja tavallaan jopa sankarillinenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaunis, Suloinen, muodokas, älykäs, rohkea ja tavallaan jopa sankarillinenkin.
No jopas on analyysi🙃
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jopas on analyysi🙃
Tässä hänen kirjoituksensa:
""Lapsena pelkäsin, että pukki ei tuo lahjoja, vaan saan piiskaa. Nyt aikuisikäni odotellut, että pukki antaisi piiskaa ja tyyppi hävisi kokonaan :( Terveisiä pukille, missä olet?""
- Anonyymi
Suloista. Suon ykköspaikan äidillesi❤️
- Anonyymi
Pakko vetää väliin, joka pojan elämässä äiti on oikeasti tärkeä ja pitää olla, äidin ja pojan välit on monesti hyvät. Arvojärjästys menee niin äiti ja sit nainen, mutta nekin on eri "arvossa" kummastakinhan tykätään, mutta erillä tavalla.
Mutta tässäkin on olemassa yksi mutta, jos Äiti ja poika pitää yhteyttä joka päivä monesti,, se häiritsee parisuhdetta ja on omituista 🙈 hups...- Anonyymi
Joo. Jos äitisuhde huono, ennustaa ongelmia parisuhteissa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651453Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia110900- 58751
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä47734- 57720
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39697Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan71671Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026669Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41657Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli67650