M-nainen on mun mielitietty, äidin jälkeen. https://www.youtube.com/watch?v=0SUC8sdP5eI&ab_channel=ElvisPresleyVEVO
Öitä M-nainen
20
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Äidin jälkeen? 😬
- Anonyymi
Kyllä äiti menee täälläkin letukan edelle.:D Täälläkin ikävä näyttävää M-naista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä äiti menee täälläkin letukan edelle.:D Täälläkin ikävä näyttävää M-naista.
Letukka??
Onko ihmekään, jos siihen vierelle ei jää muita kun äiti, jos noin halventavasti naisista puhut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Letukka??
Onko ihmekään, jos siihen vierelle ei jää muita kun äiti, jos noin halventavasti naisista puhut.Mä käsitin, että äiti on ykkösmielitietty ja sit M.
On kai niitä äiti- poikaseksisuhteita(kin) , ainakin seksipalstajuttujen perusteella. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Letukka??
Onko ihmekään, jos siihen vierelle ei jää muita kun äiti, jos noin halventavasti naisista puhut.No niitähän te usein olette. Vahva nainen kyllä kestää tuon ja antaa vain takaisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niitähän te usein olette. Vahva nainen kyllä kestää tuon ja antaa vain takaisin.
Voi vit**! Kuinka vahva itse oot kun olet selvästi mutsis tisseissä vielä kiinni.. en halua keskenkasvuisia mammanpoikia.. mene metsään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi vit**! Kuinka vahva itse oot kun olet selvästi mutsis tisseissä vielä kiinni.. en halua keskenkasvuisia mammanpoikia.. mene metsään
Nainen vaikenee seurakunnassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen vaikenee seurakunnassa.
Pidä seurakuntas ei kiinnosta höpinät
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä käsitin, että äiti on ykkösmielitietty ja sit M.
On kai niitä äiti- poikaseksisuhteita(kin) , ainakin seksipalstajuttujen perusteella.Niin, mitä serkumpi, sen herkumpi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niitähän te usein olette. Vahva nainen kyllä kestää tuon ja antaa vain takaisin.
Totta. Nyrkillä silmien väliin välillä, niin mieskin oppii paikkansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko se Cervolettia kun sanottiin letukaksi 😀
- Anonyymi
Joo.
Öitä vuoan...
Jos vois ies sannoo että isän jälkeen ..... - Anonyymi
Onko M-nainen metron kuljettaja vai mikä.
- Anonyymi
Mursu.
- Anonyymi
Kaunis, Suloinen, muodokas, älykäs, rohkea ja tavallaan jopa sankarillinenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaunis, Suloinen, muodokas, älykäs, rohkea ja tavallaan jopa sankarillinenkin.
No jopas on analyysi🙃
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jopas on analyysi🙃
Tässä hänen kirjoituksensa:
""Lapsena pelkäsin, että pukki ei tuo lahjoja, vaan saan piiskaa. Nyt aikuisikäni odotellut, että pukki antaisi piiskaa ja tyyppi hävisi kokonaan :( Terveisiä pukille, missä olet?""
- Anonyymi
Suloista. Suon ykköspaikan äidillesi❤️
- Anonyymi
Pakko vetää väliin, joka pojan elämässä äiti on oikeasti tärkeä ja pitää olla, äidin ja pojan välit on monesti hyvät. Arvojärjästys menee niin äiti ja sit nainen, mutta nekin on eri "arvossa" kummastakinhan tykätään, mutta erillä tavalla.
Mutta tässäkin on olemassa yksi mutta, jos Äiti ja poika pitää yhteyttä joka päivä monesti,, se häiritsee parisuhdetta ja on omituista 🙈 hups...- Anonyymi
Joo. Jos äitisuhde huono, ennustaa ongelmia parisuhteissa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2464041Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1272333Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822006- 1411481
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37950Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein128949- 77939
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8857J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62780