Mies - miksi minä olin se joka olin sinulle ilmaa

Anonyymi

Tiesit mitä toivoin ja odotin.

29

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä sinun päässäsi liikkuu kun kirjoitat ja jankkaat samoja asioita. Aina nämä samantyyliset viestit ilmestyy tänne öisin pääasiassa. Toivon sinun vuoksesi ettet esiinny toisena henkilönä. Tämä palsta on sairas paikka ja viestit pitkälti inhottavia

      • Anonyymi

        Todennäköisesti on provo ja kiusaaja. Aina nämä miksi mies sitä ja tätä viestit ilmestyvät tänne ja niissä on selvästi käytetty muiden, ainakin omien viestejeni sisältöä hyväksi. Mun mielestä tämä palsta on huonoin mahdollinen paikka selvittää asioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todennäköisesti on provo ja kiusaaja. Aina nämä miksi mies sitä ja tätä viestit ilmestyvät tänne ja niissä on selvästi käytetty muiden, ainakin omien viestejeni sisältöä hyväksi. Mun mielestä tämä palsta on huonoin mahdollinen paikka selvittää asioita.

        Sinun ja minun kirjoituksissa on se ero, että toinen meistä osaa kirjoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun ja minun kirjoituksissa on se ero, että toinen meistä osaa kirjoittaa.

        , että


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun ja minun kirjoituksissa on se ero, että toinen meistä osaa kirjoittaa.

        No onnea sulle jos olet se kirjoitustaitoinen.


      • Anonyymi

        Minä taas en ymmärrä mitä te helevetin ämmät täällä päivystätte toisia naisia ja heidän aloituksia arvostelemassa. Ja vielä jouluna. Mikä vattu on ämmillä jäänyt kehittymättä elämässä. kuin ei vattu muuta osata kuin teilata toisia. Hanki sinäkin stanan lahna elämä, oma, ja jätä muiden tekstit rauhaan. Kukaan ei tuollaista kaipaa eikä tule kaipaamaan. Mene terapiaan ja hanki kyky empatiaan ja poista kateus itsestäsi. Tuollaisena olet naurettava katkera lehmä, et mitään muuta. Enkä todellakaan ole aloittaja, koska ilmaa en sille ollut jota kaipaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        , että

        Hyvin otit opiksesi kun siitä sinulle huomautettiin palstalla😏.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin otit opiksesi kun siitä sinulle huomautettiin palstalla😏.

        Olen vasta oppilas :)


    • Anonyymi

      Olen itsellinen ihminen, enkä vanhempasi, ja sinä et ole lapsi enää.

      • Anonyymi

        Et voi tietää, kuka tuon aloituksen kirjoitti. Ja todellakin vaikuttaa provolta. Näitä alkaa tulla öisin, kummallekin sukupuolille kohdistettuna. Olisin itsekin voinut kirjoittaa jotain tuon tapaista joskus pahimpina aikoinani, mutten enää. Ällöttävä jotenkin lukea, että joku omii tällaista ja nostaa niiden avulla itsensä toisen, mahdollisesti rassukat, yläpuolelle. Mutta ihminen on paha.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et voi tietää, kuka tuon aloituksen kirjoitti. Ja todellakin vaikuttaa provolta. Näitä alkaa tulla öisin, kummallekin sukupuolille kohdistettuna. Olisin itsekin voinut kirjoittaa jotain tuon tapaista joskus pahimpina aikoinani, mutten enää. Ällöttävä jotenkin lukea, että joku omii tällaista ja nostaa niiden avulla itsensä toisen, mahdollisesti rassukat, yläpuolelle. Mutta ihminen on paha.

        He ovat "operaattoreita" olevinaan ;)
        I rule them all :D


      • Anonyymi

        Älä sinä huolehdi toisista ihmisistä. Niin toimivat ihmiset on kuitenkin normaaleja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et voi tietää, kuka tuon aloituksen kirjoitti. Ja todellakin vaikuttaa provolta. Näitä alkaa tulla öisin, kummallekin sukupuolille kohdistettuna. Olisin itsekin voinut kirjoittaa jotain tuon tapaista joskus pahimpina aikoinani, mutten enää. Ällöttävä jotenkin lukea, että joku omii tällaista ja nostaa niiden avulla itsensä toisen, mahdollisesti rassukat, yläpuolelle. Mutta ihminen on paha.

        Mikä sinä olet sanomaan kuka on paha ja kuka ei. Aika heppoisin perustein sanottu. Mieti miten monta sanaa tarvittiin siihen, että teit tällaisen päätelmän ja vielä sen sanoit.


    • Anonyymi

      Öhööööm, tunteitaan ei voi valita.

      • Anonyymi

        Ei kyllä.


    • Anonyymi

      Mun ei tarvi miettiä miks olin ilmaa jollekin miehelle, riittää kun katson peiliin sieltä se ruma totuus näkyy. Korkeintaan miehet pitää mua pelleilyn ja vittuilun kohteena, myös muhun voi purkaa pahaa tuultaan niinkuin eräs teki, sitä vartenhan mä olin siellä paikassa, olin naurunaiheeksi otettu ja olin sopiva kohde vihanpurkua varten, ei voinut vakituisiin työntekijöihin sitä purkaa. Kenenköhän nyt purkaa sitä raivoaan...tuskin uuteen muijaansa😉

      • Anonyymi

        Äläppä nyt soimaa itseäsi. Asia ei ole noin, kuten sen kirjoitit, ei ollenkaan. Mistä olet saanut tuommosia ajatuksia päähäsi? Ne ei kuule pidä paikkaansa. Et ole ilmaa. Olet maailman paras ihminen. Semmoisena sinua pidetään, sano mitä sanot. Tuo luulotauti saa loppua tähän nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äläppä nyt soimaa itseäsi. Asia ei ole noin, kuten sen kirjoitit, ei ollenkaan. Mistä olet saanut tuommosia ajatuksia päähäsi? Ne ei kuule pidä paikkaansa. Et ole ilmaa. Olet maailman paras ihminen. Semmoisena sinua pidetään, sano mitä sanot. Tuo luulotauti saa loppua tähän nyt.

        Höphöpö, se on just noin. Tuo tyyppi joka otti mut vaan pelleks, sanoi kerran ett, " ....... menee nyt naurattamaan mummoja kassalle" . Ensin mua vitutti, mutt sitten tajusin ett hei, mä tosiaan olen naurettava kun olin mennyt sinne kurssille ja vielä tuon tyypin kauppaan hakenut harjoittelijaks....siis mitä vittua mä oikeesti kuvittelin, kun tällänen ruma, vanha muija luuli kelpaavansa kauppaan töihin, myyjien pitää olla nuoria, nättejä ja näppäriä kelvatakseen töihin🤣🤣🤣. Ei se tyyppi nätteihin myyjiinsä vihaansa purkanut, silmät paloi päässä ja inhokin näkyi selvästi, ilme oli sellanen ett vitun lehmä painu helvettiin mun eestä. Pelkäsin jopa ett saattais lyödäkin, jos en olis ehtinyt pois edestä. Mutt hyväks lopulta oli tuo aika, tuli lopullisesti selväks etten enää myyjäks kelpaa, nuorempana olen vielä kelvannutkaan, nyt olen liian vanha ja rumakin siihen työhön. Mulle itselleni ei kehuja antanut, mutt ohjaajalle jauhoi paskaa kuinka hyvä muka olin, mun ollessa siinä vieressä...siis mitä vittua. Kyllä heti eka harjoittelupäivänä tiesin etten tule töitä saamaan, kun näin ne nuoret myyjät siellä, ettei tullut yllätyksenä kun ei töitä tarjonnut. Eihän mun opastamiseen panostettu, jätettiin yksin pyörimään ja pärjäämään, näyttöihinkään ei nähnyt vaivaa...miks olis, kun ei töihin ollut ottamassa. Muka höpisi kesätöitten mahdollisuudesta, tiesin sen olevan pelkkää bullshittiä. En mä tuolla olon jälkeen mihinkään kauppaan voi mennä töitä hakemaan, kun tuollakin oli kohtelu suoraan perseestä. Menen sellaseen paikkaan hommiin johon mun olis pitänyt alunperin mennä harjoittelemaankin, siellä me kaikki ollaan epäkelpoja, toivottomia tapauksia, jätettä yhteiskunnan silmissä..tuolla kaupassa mä olin se jäte, pelkkää sutta, paskaa ja sekundaa oleva, kärpäsenpaska lattiaraossa. Tuo tyyppi olis tyytyväinen vaan ett olen tajunnut etten kelpaa myyjäksi ja tiedostan olleeni naurunaihe siellä hänen kaupassaan ja ett menen tasoiselleni sopivampaan paikkaan hommiin🤣🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      Sinä pidit minua nainen ilmana, enkä minä mies.

      • Anonyymi

        Aivan, sinä mies olit ja olet ilma, jota hengitän.
        Sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan, sinä mies olit ja olet ilma, jota hengitän.
        Sivusta.

        Tuo kuulostaa jo paremmalta. Hengittele rauhassa ja mahdollisimman usein!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo kuulostaa jo paremmalta. Hengittele rauhassa ja mahdollisimman usein!

        Pitäähän sitä hengitellä, taitaa olla elinehto.


    • Anonyymi

      Kaikki ei vaan miellytä kaikkia.

    • Anonyymi

      Jotkut ei vain ole viehättäviä millään tasolla, se on hyvä myös ymmärtää!

      • Anonyymi

        Jep ja se on miehienkin hyvä ymmärtää. Teistä aika harva on sellainen, jota panisin. Pääasiassa näytettä naisilta nykyisin sliipattuine olemuksinenne ja merkkivaatteidenne ja korujenne kanssa. Kaipaan miehiä teidän neitien tilalle. Sivulliselta.


    • Anonyymi

      Ehkä ujous esti?

      • Anonyymi

        Ujous ei koskaan estä ihmistä, jos on oikeasti kiinnostunut. Se rohkeus kyllä löytyy jos haluaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ujous ei koskaan estä ihmistä, jos on oikeasti kiinnostunut. Se rohkeus kyllä löytyy jos haluaa.

        Mistä sä kaikki maailman ihmiset tiedät ja sen miten ne toimii missäkin tilanteessa. Oo hiljaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ujous ei koskaan estä ihmistä, jos on oikeasti kiinnostunut. Se rohkeus kyllä löytyy jos haluaa.

        Totta. Ujous ei estä, jos kiinnostus on riittävää. Se on kumma juttu, että rohkeus tulee siinä vaiheessa esiin, vaikka väkisin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1476
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1235
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      7
      1233
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe