Takaako lahjan hinta

Anonyymi

lahjan saajan arvon?

13

100

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei, ei koskaan.

• Anonyymi

Täytyy olla melko yksinkertainen jos tämmöstä edes kyselee, ei tietenkään.

• Anonyymi

Ei takaa. Ajatus on aina tärkein oli itsetehty tai hirveän kallis. Kalliiden lahjojen osto ei ole kovin järkevää, ellei toinen oli sanonut, että sellaisen tahtoo. Voi mennä rahat hukkaan.

• Anonyymi

Ei. Enkä usko et kovin moni kypsä aikuinen niin
      Ajattelee.

Viime vuonna värkkäsin lähimmille joululahjat power point esityksinä. Olin kerännyt valokuvia vuosien varrelta yhdessä koetuista jutuista ja kirjoitin muistoja ja asioita mitä ko. Ihmisessä ihailen ja arvostan.

Hyvälle ystävälleni annoin yhden niistä ja hän selkeesti piti siitä tosi paljon. Hän jopa teki saman tyyppisen sitten miehelleen lahjaks.

Mun sydäntä lämmitti kun ilmainen lahjani oli niin tykätty ja ilahdutti niin paljon.

Tein niitä kolmelle sellaiselle ihmiselle elämässäni joilla tiesin olevan heikko itsetunto ja joille pitää välillä muistuttaa positiivisista puolistaan. Niistä yks jäi antamatta ja se hiukan harmittaa. Tein niitä marras ja joulukuun 2019 eli 2 kuukautta väkersin niiden parissa

• Anonyymi

Ajatus tärkein. Enemmän se tuntuu pahalta, jos itselle tärkeältä ihmiseltä ei saisi vaikka nyt sitä joulutoivotusta. Mikä kullekin on tärkeää

• Anonyymi

Kyllä varmaan, sillä ostin itselleni lahjat tarjouksesta. Välttää tälläiselle eto eläjälle.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Ei todellakaan! Vihaan lahjoja yleensäkkin, mutta kyllä mä silti olen sitä mieltä, että lasten kohdalla on noudatettava tasapuolisuutta.

• Anonyymi

Lahjan ei tarvitse olla kallis kunhan se on ajatuksella valittu 😊

• Anonyymi

Hyvin järkevästi ajateltu!

• Anonyymi

Toiset on vähempään tyytyväisiä ja toisille ei mikään tunnu riittävältä? Kokoajan halutaan vain enemmän ja enemmän, valitetaan päälle, kun sä et huomioi mua riittävästi?
      Lahjat(kin) ovat toisen mielestä vaatimattomia, vain kymmenen kertaa kalliimpia kuin vähempään tyytyväisen? Ku pitäisi olla ainakin 100 kertaa kalliimpia, usein saatavia lahjoja.

• Anonyymi

Ei takaa, koska lahja voi olla myöskin aineeton. Laskeskelin tänään, että minä olen paketoinut tänä jouluna noin 40 lahjaa, joka on kyllä ihan liikaa. Rahallinen arvo ylittää juuri ja juuri 500 euroa, joka ei ole päätä huimaava summa, mutta ajattelin antaa ensi vuoden lahjat vähän eri muodossa. Ei niin paljon roinaa, vaan enemmän henkistä vaikka vaan kokemuselämysten muodossa.

• Anonyymi

Kyllä, kallis lahja on tapa osoittaa arvostusta...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moni islamilainen maa on jo kieltänyt burkat ja nigabit

mm. Marokko, Tunisia ja Turkki. Miksi he ovat sen tehneet? No perusteet ovat selkeät ja yhteneväiset: turvallisuus, yhte
      Maailman menoa
      132
      2524
    2. Vain puolet SDP:n kannattajista luottaa puoluejohtoon häirintäkohussa

Ja SDP on ilmoittanut, että ainoa rangaistus häirintään syyllistyneille kansanedustajille on puhuttelu - aina sama. Eli
      Maailman menoa
      100
      2085
    3. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      38
      1720
    4. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      38
      1570
    5. Kyllä mies pakit kestää

Herranen aina nyt poijat! 😃 Jos pelkäätte pakkeja noin paljon niin hamekangasta hakemaan. Oon ite saanut useammatkin n
      Ikävä
      53
      1407
    6. Palomestari sytytti tulipalon Kankaanpäässä

Kankaanpää ei yllätä koskaan. Oukarinkadulla syttyi rivitalossa tulipalo toukokuussa 2024. Nyt sen sytyttäjää syytetään
      Kankaanpää
      26
      1104
    7. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      58
      1100
    8. Kuka on Farmi Suomi Riiko?

Farmi Suomi -realityssä Riiko Sakkinen on saanut paljon tv-aikaa. Riikon ajatuksia ja toisten nokittelua sekä lopulta pe
      Tv-sarjat
      9
      1056
    9. Vastuuhenkilöt

Ketkä ovat Lapuan Kotiasunnot-yhtiön tili- ja vastuuhenkilöt? Nimet kehiin, julkista tietoa.
      Lapua
      62
      1030
    10. Pelataanko sivistyslautakunnan päätöksissä reilua ja avointa peliä?

Huomasin, että sivistyslautakunta on tehnyt viikko sitten isoja miljoona päätöksiä lastemme koulukuljetuksissa ja kaup
      Ähtäri
      30
      726
    Aihe