Takaako lahjan hinta

Anonyymi

lahjan saajan arvon?

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei, ei koskaan.

    • Anonyymi

      Täytyy olla melko yksinkertainen jos tämmöstä edes kyselee, ei tietenkään.

    • Anonyymi

      Ei takaa. Ajatus on aina tärkein oli itsetehty tai hirveän kallis. Kalliiden lahjojen osto ei ole kovin järkevää, ellei toinen oli sanonut, että sellaisen tahtoo. Voi mennä rahat hukkaan.

    • Anonyymi

      Ei. Enkä usko et kovin moni kypsä aikuinen niin
      Ajattelee.

      Viime vuonna värkkäsin lähimmille joululahjat power point esityksinä. Olin kerännyt valokuvia vuosien varrelta yhdessä koetuista jutuista ja kirjoitin muistoja ja asioita mitä ko. Ihmisessä ihailen ja arvostan.

      Hyvälle ystävälleni annoin yhden niistä ja hän selkeesti piti siitä tosi paljon. Hän jopa teki saman tyyppisen sitten miehelleen lahjaks.

      Mun sydäntä lämmitti kun ilmainen lahjani oli niin tykätty ja ilahdutti niin paljon.

      Tein niitä kolmelle sellaiselle ihmiselle elämässäni joilla tiesin olevan heikko itsetunto ja joille pitää välillä muistuttaa positiivisista puolistaan. Niistä yks jäi antamatta ja se hiukan harmittaa. Tein niitä marras ja joulukuun 2019 eli 2 kuukautta väkersin niiden parissa

    • Anonyymi

      Ajatus tärkein. Enemmän se tuntuu pahalta, jos itselle tärkeältä ihmiseltä ei saisi vaikka nyt sitä joulutoivotusta. Mikä kullekin on tärkeää

    • Anonyymi

      Kyllä varmaan, sillä ostin itselleni lahjat tarjouksesta. Välttää tälläiselle eto eläjälle.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ei todellakaan! Vihaan lahjoja yleensäkkin, mutta kyllä mä silti olen sitä mieltä, että lasten kohdalla on noudatettava tasapuolisuutta.

    • Anonyymi

      Lahjan ei tarvitse olla kallis kunhan se on ajatuksella valittu 😊

      • Anonyymi

        Hyvin järkevästi ajateltu!


    • Anonyymi

      Toiset on vähempään tyytyväisiä ja toisille ei mikään tunnu riittävältä? Kokoajan halutaan vain enemmän ja enemmän, valitetaan päälle, kun sä et huomioi mua riittävästi?
      Lahjat(kin) ovat toisen mielestä vaatimattomia, vain kymmenen kertaa kalliimpia kuin vähempään tyytyväisen? Ku pitäisi olla ainakin 100 kertaa kalliimpia, usein saatavia lahjoja.

    • Anonyymi

      Ei takaa, koska lahja voi olla myöskin aineeton. Laskeskelin tänään, että minä olen paketoinut tänä jouluna noin 40 lahjaa, joka on kyllä ihan liikaa. Rahallinen arvo ylittää juuri ja juuri 500 euroa, joka ei ole päätä huimaava summa, mutta ajattelin antaa ensi vuoden lahjat vähän eri muodossa. Ei niin paljon roinaa, vaan enemmän henkistä vaikka vaan kokemuselämysten muodossa.

    • Anonyymi

      Kyllä, kallis lahja on tapa osoittaa arvostusta...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      58
      5841
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3697
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      1968
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1789
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1236
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1199
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      967
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      52
      962
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      889
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      858
    Aihe