Takaako lahjan hinta

Anonyymi

lahjan saajan arvon?

13

53

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei, ei koskaan.

• Anonyymi

Täytyy olla melko yksinkertainen jos tämmöstä edes kyselee, ei tietenkään.

• Anonyymi

Ei takaa. Ajatus on aina tärkein oli itsetehty tai hirveän kallis. Kalliiden lahjojen osto ei ole kovin järkevää, ellei toinen oli sanonut, että sellaisen tahtoo. Voi mennä rahat hukkaan.

• Anonyymi

Ei. Enkä usko et kovin moni kypsä aikuinen niin
      Ajattelee.

Viime vuonna värkkäsin lähimmille joululahjat power point esityksinä. Olin kerännyt valokuvia vuosien varrelta yhdessä koetuista jutuista ja kirjoitin muistoja ja asioita mitä ko. Ihmisessä ihailen ja arvostan.

Hyvälle ystävälleni annoin yhden niistä ja hän selkeesti piti siitä tosi paljon. Hän jopa teki saman tyyppisen sitten miehelleen lahjaks.

Mun sydäntä lämmitti kun ilmainen lahjani oli niin tykätty ja ilahdutti niin paljon.

Tein niitä kolmelle sellaiselle ihmiselle elämässäni joilla tiesin olevan heikko itsetunto ja joille pitää välillä muistuttaa positiivisista puolistaan. Niistä yks jäi antamatta ja se hiukan harmittaa. Tein niitä marras ja joulukuun 2019 eli 2 kuukautta väkersin niiden parissa

• Anonyymi

Ajatus tärkein. Enemmän se tuntuu pahalta, jos itselle tärkeältä ihmiseltä ei saisi vaikka nyt sitä joulutoivotusta. Mikä kullekin on tärkeää

• Anonyymi

Kyllä varmaan, sillä ostin itselleni lahjat tarjouksesta. Välttää tälläiselle eto eläjälle.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Ei todellakaan! Vihaan lahjoja yleensäkkin, mutta kyllä mä silti olen sitä mieltä, että lasten kohdalla on noudatettava tasapuolisuutta.

• Anonyymi

Lahjan ei tarvitse olla kallis kunhan se on ajatuksella valittu 😊

• Anonyymi

Hyvin järkevästi ajateltu!

• Anonyymi

Toiset on vähempään tyytyväisiä ja toisille ei mikään tunnu riittävältä? Kokoajan halutaan vain enemmän ja enemmän, valitetaan päälle, kun sä et huomioi mua riittävästi?
      Lahjat(kin) ovat toisen mielestä vaatimattomia, vain kymmenen kertaa kalliimpia kuin vähempään tyytyväisen? Ku pitäisi olla ainakin 100 kertaa kalliimpia, usein saatavia lahjoja.

• Anonyymi

Ei takaa, koska lahja voi olla myöskin aineeton. Laskeskelin tänään, että minä olen paketoinut tänä jouluna noin 40 lahjaa, joka on kyllä ihan liikaa. Rahallinen arvo ylittää juuri ja juuri 500 euroa, joka ei ole päätä huimaava summa, mutta ajattelin antaa ensi vuoden lahjat vähän eri muodossa. Ei niin paljon roinaa, vaan enemmän henkistä vaikka vaan kokemuselämysten muodossa.

• Anonyymi

Kyllä, kallis lahja on tapa osoittaa arvostusta...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      149
      10901
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      52
      5200
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      45
      2413
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      30
      2113
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1681
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      42
      1514
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      30
      1221
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      35
      1166
    9. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      92
      925
    10. TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.

Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o
      Hindulaisuus
      317
      882
    Aihe