Takaako lahjan hinta

Anonyymi

lahjan saajan arvon?

13

62

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei, ei koskaan.

• Anonyymi

Täytyy olla melko yksinkertainen jos tämmöstä edes kyselee, ei tietenkään.

• Anonyymi

Ei takaa. Ajatus on aina tärkein oli itsetehty tai hirveän kallis. Kalliiden lahjojen osto ei ole kovin järkevää, ellei toinen oli sanonut, että sellaisen tahtoo. Voi mennä rahat hukkaan.

• Anonyymi

Ei. Enkä usko et kovin moni kypsä aikuinen niin
      Ajattelee.

Viime vuonna värkkäsin lähimmille joululahjat power point esityksinä. Olin kerännyt valokuvia vuosien varrelta yhdessä koetuista jutuista ja kirjoitin muistoja ja asioita mitä ko. Ihmisessä ihailen ja arvostan.

Hyvälle ystävälleni annoin yhden niistä ja hän selkeesti piti siitä tosi paljon. Hän jopa teki saman tyyppisen sitten miehelleen lahjaks.

Mun sydäntä lämmitti kun ilmainen lahjani oli niin tykätty ja ilahdutti niin paljon.

Tein niitä kolmelle sellaiselle ihmiselle elämässäni joilla tiesin olevan heikko itsetunto ja joille pitää välillä muistuttaa positiivisista puolistaan. Niistä yks jäi antamatta ja se hiukan harmittaa. Tein niitä marras ja joulukuun 2019 eli 2 kuukautta väkersin niiden parissa

• Anonyymi

Ajatus tärkein. Enemmän se tuntuu pahalta, jos itselle tärkeältä ihmiseltä ei saisi vaikka nyt sitä joulutoivotusta. Mikä kullekin on tärkeää

• Anonyymi

Kyllä varmaan, sillä ostin itselleni lahjat tarjouksesta. Välttää tälläiselle eto eläjälle.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Ei todellakaan! Vihaan lahjoja yleensäkkin, mutta kyllä mä silti olen sitä mieltä, että lasten kohdalla on noudatettava tasapuolisuutta.

• Anonyymi

Lahjan ei tarvitse olla kallis kunhan se on ajatuksella valittu 😊

• Anonyymi

Hyvin järkevästi ajateltu!

• Anonyymi

Toiset on vähempään tyytyväisiä ja toisille ei mikään tunnu riittävältä? Kokoajan halutaan vain enemmän ja enemmän, valitetaan päälle, kun sä et huomioi mua riittävästi?
      Lahjat(kin) ovat toisen mielestä vaatimattomia, vain kymmenen kertaa kalliimpia kuin vähempään tyytyväisen? Ku pitäisi olla ainakin 100 kertaa kalliimpia, usein saatavia lahjoja.

• Anonyymi

Ei takaa, koska lahja voi olla myöskin aineeton. Laskeskelin tänään, että minä olen paketoinut tänä jouluna noin 40 lahjaa, joka on kyllä ihan liikaa. Rahallinen arvo ylittää juuri ja juuri 500 euroa, joka ei ole päätä huimaava summa, mutta ajattelin antaa ensi vuoden lahjat vähän eri muodossa. Ei niin paljon roinaa, vaan enemmän henkistä vaikka vaan kokemuselämysten muodossa.

• Anonyymi

Kyllä, kallis lahja on tapa osoittaa arvostusta...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      205
      11867
    2. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      29
      8218
    3. Metsäalan rikolliset

Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.
      Sotkamo
      59
      6273
    4. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      172
      5194
    5. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      52
      4955
    6. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      50
      4508
    7. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      116
      4408
    8. Missä vaiheessa

Päätit luovuttaa suhteeni?
      Ikävä
      119
      3906
    9. Juuri muiston ne

Rakastuneet katseesi. Huh
      Ikävä
      82