Tämä jos mikä on hyvä uutinen. Enemmistö suomalaisista haluaisi näin käyvän. Toivotaan että tämä toteutuu. Erittäin edustava, ja pätevä nuori nainen kyseessä.
Sanna Marin suosituin seuraavaksi presidentiksi
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mikset Kapi mene sossujen saitille kehumaan?
Kehulle ei muuten ole yhtään järkiperustetta. - Anonyymi
Toivottavasti Hoskonen nai sitä isäntärenki Kalevin tavoin ennen tuota.
- Anonyymi
Enemmistö suomalaisista on hiukka enemmän, kuin Hesarin teettämän gallupin otanta. Voi kyllä tuosta sen sanoa, että suosio on hurjassa laskussa. puolessa vuodessa 71%-57% ja vaalit on vasta 2024. Että onkohan liian aikaisesti aloitettu presidenttikampanja?
- Anonyymi
Päivän suurin valeuutinen
- Anonyymi
Niin. Tällaisella väärennetyllä gallupilla voi olla myös käänteinen vaikutus
- Anonyymi
maalaisliitto-mtk:ssa ei nyt oikein ole hyvää ehdokasta,
ottamaan lättyyn nuorelta naiselta,
niin kuin esko-neiti täystuhoaho,
tavjalta... - Anonyymi
Kepulle käy kaikki kunhan hillotolppa pysyy
- Anonyymi
Lestakepulit pyrkivät saamaan kaikki pahimmat vastustajansa pois pelistä, vaikkapa presidenteiksi niitä suosittelemalla.
- Anonyymi
Marin ei omaa perspektiiviä läheskään riittävästi. Suomi on muutakin kuin Tampere ja sossut.
Johtaja SOTILAS- Anonyymi
Sen verran tiedän jo vuoden 2024 äänestyksestäni, että ehdokkaani pitää olla MIES.
Sannukan logiikalla maamme menee tuhoon, kuten finanssipolitiikka 2019-2020 on osoittanut.
https://www.velkakello.fi
- Anonyymi
Kovin on vielä nuori predentin hommiin, vaikka edustavuudessa kyllä huippua onkin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 11410065
- 524920
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422091Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1032023- 251766
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131521Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,401369Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54947Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30943Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31932