En tiedä tarpeeksi
sinusta mies, jotta uskaltaisin laittaa (kiitos) viestin. Olet ollut ajatuksissani, olen äärettömän onnellinen nyt. Kiitos siis lahjasta. Pienet ilot minulla :)
10
114
Vastaukset
- Anonyymi
Pienestä ilosta pitkä hymy :)
- Anonyymi
Niin sain minäkin, kiitos multakin varmuuden vuoksi? Mitä annoit naiselle? :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin sain minäkin, kiitos multakin varmuuden vuoksi? Mitä annoit naiselle? :)
Sitä mitä varmaan ensimmäisenä oletti saavansa. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä mitä varmaan ensimmäisenä oletti saavansa. :)
Tai viimeisenä :) Puhun nyt omasta "joululahjasta" minkä sain joltain.
- Anonyymi
Et oikeasti voi olla noin tyly, että kiität vain täällä, jos toinen on sua jouluna muistanut. Kyllä on oikeasti ihmisillä elämä hukassa ja sen huomaa täällä. Narkkariko sä olet?
- Anonyymi
Ihmettelen myös. Saanut lahjan, mutta ei uskalla laittaa viestiä. Jos itse olisin saanut lahjan, niin tottakai silloin voisin viestin laittaa.
- Anonyymi
Kiitos kivasta lahjasta, mies.
- Anonyymi
Ole hyvä .
- Anonyymi
Antoi siemenet lahjaksI?
- Anonyymi
Olisi kiva kuulla siitä suoraan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maisa Torpan raskausuutisesta...
Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss61229943Naisen vessakäynti suhteen alussa
Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin29521672Liikenne topissa
Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio4014096Maisa se jaksaa valehdella
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma35511043- 898159