S-pankin verkkopankki, kirjautuu ulos nopeasti

Anonyymi

Olin S-pankissa kopioin vuoden tilitapahtumia. (Nyt on ollut pakko käyttää Debit korttia, kun kaikki muu maksutapa on maksanut).

Kun latasin tiedostot, tein kansion ja tallensin, heti kysyi haluatko vielä jatkaa.

Kun kopioin pankin sivulta tapapahtumat ja tallensin kirjoitusohjelmaan , oli verkkopankki jo sulkeutunut.

Koskaan ei ole niin tapahtunut. Olen tälläkin hetkellä uasamman suomalaisen ja yhden ulkomaalaisen pankin verkkopankin käyttäjä. Kokemusta on usealta vuosikymmeneltä. Tarkoitan osaan, enkä tehnyt mitään virjettä.

Muuten S-ok, mutta verkkopankissa on melko monta ikävää asiaa.
-----------------tälläinen teksti punaisella-------------------------------

Kirjaudu verkkopankkiin
Verkkopankin yhteys on suljettu
Yhteytesi S-Pankin verkkopankkiin on katkaistu. Kiitos palvelun käytöstä.

Tyhjennä selaimen välimuisti ja historia, jotta tiedot eivät jää tietokoneen muistiin. Ohjeet löydät alla olevasta linkistä. Sulje lopuksi selain.

Ohjeita selaimen välimuistin tyhjentämiseen

5

2537

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No se sulkeutuu suht nopeasti. Kertoo kyllä popup ikkunalla että sulkeutuu jos et kuittaa ikkunaa.

• Anonyymi

Kai sinne voi uudestaan kirjautua?

• Anonyymi

Ihan kaikkien pankkien verkkopankeissa on sama; 15 min tekemättä mitään, verkkopankki kirjauttaa sinut ulos. S pankki ei ole mitenkään erikoinen asiassa. Olisi kovin erikoista jos jollain pankilla verkkopankki ei toimisi näin, vaan antaisi olla kirjautuneena vaikka viikon vaikka ei tee kirjautuneena asiakkaana verkkopankissaan mitään.

• Anonyymi

Yhteys katkeaa heti kirjautumisen jälkeen?! Mitä pitäisi tehdä? Olen tätä käyttänyt kauan. Nyt ongelma ollut koko kesän.

• Anonyymi

Miksi kaikki kerralla? Itse ainakin pidän kirjanpitoa ja laitan tapahtumat ylös muualle ja tsekkaan tilin säännöllisesti kerran viikossa ja lopuksi vertaan kuukauden vaihtuessa kirjanpitoon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      56
      2079
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      90
      1415
    3. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      62
      1265
    4. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      68
      1207
    5. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      114
      1101
    6. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      67
      926
    7. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      72
      899
    8. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      65
      864
    9. Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."

The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise
      Tv-sarjat
      8
      811
    10. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      72
      789
    Aihe