S-pankin verkkopankki, kirjautuu ulos nopeasti

Anonyymi

Olin S-pankissa kopioin vuoden tilitapahtumia. (Nyt on ollut pakko käyttää Debit korttia, kun kaikki muu maksutapa on maksanut).

Kun latasin tiedostot, tein kansion ja tallensin, heti kysyi haluatko vielä jatkaa.

Kun kopioin pankin sivulta tapapahtumat ja tallensin kirjoitusohjelmaan , oli verkkopankki jo sulkeutunut.

Koskaan ei ole niin tapahtunut. Olen tälläkin hetkellä uasamman suomalaisen ja yhden ulkomaalaisen pankin verkkopankin käyttäjä. Kokemusta on usealta vuosikymmeneltä. Tarkoitan osaan, enkä tehnyt mitään virjettä.

Muuten S-ok, mutta verkkopankissa on melko monta ikävää asiaa.
-----------------tälläinen teksti punaisella-------------------------------

Kirjaudu verkkopankkiin
Verkkopankin yhteys on suljettu
Yhteytesi S-Pankin verkkopankkiin on katkaistu. Kiitos palvelun käytöstä.

Tyhjennä selaimen välimuisti ja historia, jotta tiedot eivät jää tietokoneen muistiin. Ohjeet löydät alla olevasta linkistä. Sulje lopuksi selain.

Ohjeita selaimen välimuistin tyhjentämiseen

5

2297

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No se sulkeutuu suht nopeasti. Kertoo kyllä popup ikkunalla että sulkeutuu jos et kuittaa ikkunaa.

• Anonyymi

Kai sinne voi uudestaan kirjautua?

• Anonyymi

Ihan kaikkien pankkien verkkopankeissa on sama; 15 min tekemättä mitään, verkkopankki kirjauttaa sinut ulos. S pankki ei ole mitenkään erikoinen asiassa. Olisi kovin erikoista jos jollain pankilla verkkopankki ei toimisi näin, vaan antaisi olla kirjautuneena vaikka viikon vaikka ei tee kirjautuneena asiakkaana verkkopankissaan mitään.

• Anonyymi

Yhteys katkeaa heti kirjautumisen jälkeen?! Mitä pitäisi tehdä? Olen tätä käyttänyt kauan. Nyt ongelma ollut koko kesän.

• Anonyymi

Miksi kaikki kerralla? Itse ainakin pidän kirjanpitoa ja laitan tapahtumat ylös muualle ja tsekkaan tilin säännöllisesti kerran viikossa ja lopuksi vertaan kuukauden vaihtuessa kirjanpitoon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2681
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      151
      1258
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1135
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1008
    5. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      206
      959
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      15
      899
    8. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      865
    9. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      855
    10. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      40