Rahat pörssi firmaan
Terveystalo on pörssi firma. Sinnekö pitäs verorahat työntää. Ihan oikein että leikkaukset loppuu Varkaudessa
Julkinen terveydenhuolto olisi eri asia. Anzriz pörssifirma sinne lapioitiin23milliä.
Niillä olisi saatu Varkauteen Lääkärit , ja hoitajat leikkaamaan ja asumaan.Ei teillä jörki toimi
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tässä nähtiin, lakia ei voin venyttää omn mielen mukaan. Ihan oikein👍
- Anonyymi
Minua on kysissä leikattu. Eikö se ole sama missä saa sitä hoitoa?
- Anonyymi
Köyhät pohtii taas toisten rahoja, ette ole edes veronmaksajia sossupummit. Nyt turvat tukkoon ja päätökset meille veronmaksajille.
- Anonyymi
Ollaampas maksetaan veroja kaikista kaupasta otetuista tuotteista. Osa maksaa veroja päivä rahoista. Että pidä itse vitun ryhmä 🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ollaampas maksetaan veroja kaikista kaupasta otetuista tuotteista. Osa maksaa veroja päivä rahoista. Että pidä itse vitun ryhmä 🤣🤣🤣🤣
Tai jättää olla oikia stupido 🤣veroja maksetaan päevärahoista 🤣
- Anonyymi
Palkansaajien tuloverotus kiristyy kaikissa tuloluokissa ensi vuonna. Elinkeinoelämän valtuuskunnan Evan verokoneen mukaan eniten nousee pienipalkkaisten verotus, kun 1 250 bruttona ansaitsevien verotus kiristyy 0,4 prosenttiyksikköä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riinan oudot selitykset
Riina sanoo iltiksen haastattelussa että avioliiton ongelmat johtuvat siitä ettei häntä katsottu tai hänestä kiinnostuttu kun liikkuivat Kallen kanssa10910108Elina Lepomäen vetäytyminen kova isku
"Petteri Orpon joukkueen epäonni jatkuu – Elina Lepomäen vetäytyminen kova isku". https://www.uusisuomi.fi/uutiset/us/0c6c716d-c8eb-4c01-aaf7-3626832833559