Aihe

Rahat pörssi firmaan

Anonyymi

Terveystalo on pörssi firma. Sinnekö pitäs verorahat työntää. Ihan oikein että leikkaukset loppuu Varkaudessa
Julkinen terveydenhuolto olisi eri asia. Anzriz pörssifirma sinne lapioitiin23milliä.
Niillä olisi saatu Varkauteen Lääkärit , ja hoitajat leikkaamaan ja asumaan.Ei teillä jörki toimi

6

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tässä nähtiin, lakia ei voin venyttää omn mielen mukaan. Ihan oikein👍

• Anonyymi

Minua on kysissä leikattu. Eikö se ole sama missä saa sitä hoitoa?

• Anonyymi

Köyhät pohtii taas toisten rahoja, ette ole edes veronmaksajia sossupummit. Nyt turvat tukkoon ja päätökset meille veronmaksajille.

• Anonyymi

Ollaampas maksetaan veroja kaikista kaupasta otetuista tuotteista. Osa maksaa veroja päivä rahoista. Että pidä itse vitun ryhmä 🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ollaampas maksetaan veroja kaikista kaupasta otetuista tuotteista. Osa maksaa veroja päivä rahoista. Että pidä itse vitun ryhmä 🤣🤣🤣🤣

Tai jättää olla oikia stupido 🤣veroja maksetaan päevärahoista 🤣

• Anonyymi

Palkansaajien tuloverotus kiristyy kaikissa tuloluokissa ensi vuonna. Elinkeinoelämän valtuuskunnan Evan verokoneen mukaan eniten nousee pienipalkkaisten verotus, kun 1 250 bruttona ansaitsevien verotus kiristyy 0,4 prosenttiyksikköä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riinan oudot selitykset

Riina sanoo iltiksen haastattelussa että avioliiton ongelmat johtuvat siitä ettei häntä katsottu tai hänestä kiinnostuttu kun liikkuivat Kallen kanssa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      10108
    2. Elina Lepomäen vetäytyminen kova isku

"Petteri Orpon joukkueen epäonni jatkuu – Elina Lepomäen vetäytyminen kova isku". https://www.uusisuomi.fi/uutiset/us/0c6c716d-c8eb-4c01-aaf7-3626832
      Maailman menoa
      83
      3559