Aihe

Et saa ahdisteltua

Anonyymi

Mua enää mitenkää. Hyvästi luuseri.

18

163

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Et sitte vissiin saanut rakkaaltasi lahjaa?

• Anonyymi

Ei liity minun viestisi, mutta sähän kerjäät sitä. Kun sun ahdistelija on jo lopettanut, sä kirjoitat sille Ikävä-palstalle viestiä. Huomaatko ristiriidan. Sä tarvitset häntä enemmän kuin hän sua.

• Anonyymi

kaikessa todistamisessaan pitäisi miettiä perunoiden kiehumisaikaa, suhteessa kalevala eepoksen sananjauhantaan, sillä kalevalahan ei ilmoita kiehuvia perunoitasi, eikä mr.colombon urotyötä yli suurten vesien ympärijuovuksissa, ihmiskunnan ekan potun löytäen, noutaen......
        https://www.youtube.com/watch?v=ayhPLvVtqQM

• Anonyymi

En tarvitse häntä yhtään mihinkään. En edes vessassa käydessäni paskapaperiksikaan. Mulla on sitäki. En tarvii luuseria mihinkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tarvitse häntä yhtään mihinkään. En edes vessassa käydessäni paskapaperiksikaan. Mulla on sitäki. En tarvii luuseria mihinkään.

Lopeta sitten hänen etsiminen täällä. Todista tuo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakkaudesta se hevonenkin potkii, yleensä tietynlainen viha kertoo tunteista. Kannattaa miettiä tuota viha suhdetta tarkemmin.

• Anonyymi

Luuserin puhetta!

• Anonyymi

Ei kukaan varmastikaan tosissaan tällaista kirjoita.
      Itse en koskaan hänelle noin kirjoittaisi. ❤️

• Anonyymi

Voi minä kirjoitan ihan tosissani. Kerrankin. Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi minä kirjoitan ihan tosissani. Kerrankin. Ap

Niin, luuserina luuserin puhetta.

• Anonyymi

Sitä minäkin syrän

• Anonyymi

Älä valehtele

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä valehtele

En valehtelekaan. Sille en voi mitään jos joku ei usko. En tuollaista toiselle sanoisi

• Anonyymi

Sulla on ap paha valuvika aivokuoressa. Täällä kun ei ole sulle ketään. Ei edes ahdistelijaa.

• Anonyymi

Nimeom ;)

• Anonyymi

Tämä ketju oli taas oikein pahan pesäke.
      Hyötyykö tuollaisista rumista jutuista joku jotain.
      Sivullisena kun näitä lukee, niin voin huonosti.
      🥺

• Anonyymi

No niinhän aloittajakin voi huonosti kun noin rumasti kirjoittaa. Normaali ihminen ei jaa pahaa oloa kaikkien niskoille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      215
      14465
    2. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      13376
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      286
      8910
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      40
      6380
    5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
      Maailman menoa
      228
      3701