Et saa ahdisteltua

Anonyymi

Mua enää mitenkää. Hyvästi luuseri.

18

75

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Et sitte vissiin saanut rakkaaltasi lahjaa?

• Anonyymi

Ei liity minun viestisi, mutta sähän kerjäät sitä. Kun sun ahdistelija on jo lopettanut, sä kirjoitat sille Ikävä-palstalle viestiä. Huomaatko ristiriidan. Sä tarvitset häntä enemmän kuin hän sua.

• Anonyymi

kaikessa todistamisessaan pitäisi miettiä perunoiden kiehumisaikaa, suhteessa kalevala eepoksen sananjauhantaan, sillä kalevalahan ei ilmoita kiehuvia perunoitasi, eikä mr.colombon urotyötä yli suurten vesien ympärijuovuksissa, ihmiskunnan ekan potun löytäen, noutaen......
        https://www.youtube.com/watch?v=ayhPLvVtqQM

• Anonyymi

En tarvitse häntä yhtään mihinkään. En edes vessassa käydessäni paskapaperiksikaan. Mulla on sitäki. En tarvii luuseria mihinkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tarvitse häntä yhtään mihinkään. En edes vessassa käydessäni paskapaperiksikaan. Mulla on sitäki. En tarvii luuseria mihinkään.

Lopeta sitten hänen etsiminen täällä. Todista tuo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakkaudesta se hevonenkin potkii, yleensä tietynlainen viha kertoo tunteista. Kannattaa miettiä tuota viha suhdetta tarkemmin.

• Anonyymi

Luuserin puhetta!

• Anonyymi

Ei kukaan varmastikaan tosissaan tällaista kirjoita.
      Itse en koskaan hänelle noin kirjoittaisi. ❤️

• Anonyymi

Voi minä kirjoitan ihan tosissani. Kerrankin. Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi minä kirjoitan ihan tosissani. Kerrankin. Ap

Niin, luuserina luuserin puhetta.

• Anonyymi

Sitä minäkin syrän

• Anonyymi

Älä valehtele

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä valehtele

En valehtelekaan. Sille en voi mitään jos joku ei usko. En tuollaista toiselle sanoisi

• Anonyymi

Sulla on ap paha valuvika aivokuoressa. Täällä kun ei ole sulle ketään. Ei edes ahdistelijaa.

• Anonyymi

Nimeom ;)

• Anonyymi

Tämä ketju oli taas oikein pahan pesäke.
      Hyötyykö tuollaisista rumista jutuista joku jotain.
      Sivullisena kun näitä lukee, niin voin huonosti.
      🥺

• Anonyymi

No niinhän aloittajakin voi huonosti kun noin rumasti kirjoittaa. Normaali ihminen ei jaa pahaa oloa kaikkien niskoille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen kannatusromahdus ilahduttaa

Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.
      Maailman menoa
      149
      4483
    2. Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?

Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o
      Ikävä
      184
      3034
    3. Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?

Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis
      Maailman menoa
      20
      2750
    4. Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän

elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi
      Maailman menoa
      92
      2734
    5. Pitkän päivän ilta

Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel
      Ikävä
      127
      2372
    6. Totuus sattui demareihin, vaativat asiallisen jutun poistoon

ja oli vielä suosittu, mutta kun demarit tarpeeksi valittivat, niin poistettiin. Raukkamaista toimintaa. Eli siis juttu
      Maailman menoa
      53
      1976
    7. Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin

Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos
      Puolanka
      34
      1964
    8. En selvinnyt ilman naarmuja

Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa
      Ikävä
      13
      1815
    9. Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?

Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat
      Kuhmo
      11
      1708
    10. Olet ainutlaatuinen

Sinussa on jotain, jota en osaa oikein edes pukea sanoiksi. Jotain paljon syvempää, kuin ulkoinen ihanuutesi. Jotain ain
      Ikävä
      38
      1089
    Aihe