Perussuomalaiset pitäisi Suomen ja kansan rahat Suomessa ja kehittäisi Suomea suomen kansalaisten hyväksi. Miksi niitä jaetaan ympäri maailmaa?
Valtion varat
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Demareiden pitää palauttaa jokainen kansalta anastamansa euro
- Anonyymi
Ne yrittää varastaa euroopan unioltakin, huonolla menestyksellä 😁
- Anonyymi
Sdp euroministeri jakaa rahoja ympäripallon, miksi ei vappusataseen yhtään ja hoitajamitoitukseen sdp hallitus.
- Anonyymi
Jaahas, persujen talousnero avasi viimeisen glögipullon:))))
- Anonyymi
Tää on kyllä ihan talousopin perusteita. Sinä et osaa edes sitä
- Anonyymi
Miksi persu Veikko Vallin vei rahansa Viroon? Miksei kehittänyt niillä Suomea ja Suomen kansalaisia?
- Anonyymi
Mistä sä tiedät kehittääkö? Näätkö hänen rahaliikenteensä jotenkin?
- Anonyymi
Miksi? Etkö siis oikeasti vieläkään tajua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi? Etkö siis oikeasti vieläkään tajua?
Ammattiyhdistykset ja säätiöt niitä veronkiertäjiä, veroparatiisiyhtiöitä nekin.
- Anonyymi
Suomi ei ole mikään eristetty saari, jossa tultaisiin toimeen ainoastaan omillamme.
Suomi kuuluu Euroopan Unioniin, jossa myös kauppakumppanimme on pystyttävä selviämään tappavan koronan kurjuudesta, jotta voimme jatkaa yhteistyötä heti vauhdilla, kun saamme koronan kuriin ja koko Euroopan jaloilleen.
Suomi ei tulisi toimeen enää yksin, joten yhteistyö ja avunanto saa meidät kaikki eurooppalaisetkin taas nousemaan yhdessä toimimaan koko maailman kanssa. - Anonyymi
Veihän se Teukka Hakkarainenkin rahansa Hondurasiin ja teetti tekohampaansa siellä, kun kotimaassa työ on kuulemma Hakkaraisen mielestä liian kallista.
Erittäin isänmaallista --- mutta sehän on juuri sitä perussuomalaista isänmaallisuutta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta
Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk664002Pride-rautu korvaamaan kirjolohi
Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n152107Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin
Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj61867Olen parasta a-luokkaa
Kerron nyt teille, että olen äärimmäisen utelias, ja iitserakas ihminen. Teen paljon aloituksia itseäni koskien ja tunge361224- 271209
Se mua jotenkin harmittaa
Et ko sulla ollu näin paljon selvästi mielenpäällä ollut kaikkea, kysymyksiä, neuvoteltavia asioita ja huolenaiheita, et11953Shakki ja matti
Toivoisin, että olisit läsnä ja tukena arjessani. Et edes tietäisi, että se olen minä tässä ja täällä vain. Olisi asioit70828Oot tosi epätavallinen
ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.43799- 39717
Peuran liikenne ajovaloissa
Haittaako se jos bussit on romuja ja käyttökiellossa? https://www.ilkkapohjalainen.fi/avi-loysi-kahdeksan-puutetta-kaup24674