Jos omilla rahoillaan niin ehkä tikkarin tai muovipussin.
Mitä Sohvi osti Stefulle joululahjaksi?
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sentään mies jolle ostaa. 😝😝😝😝
- Anonyymi
Mitä sille kaverisuhteelle kävi?
Nytkö se on jo mies.
Teinipojat ja - tytöt ne jengitervehdyksiä esittää✌️.
Niillä on oma jengi, siihen kuuluu ainakin s&s ja sevelius.
Se näyttää tyhmältä aikuisten ihmisten esittämänä.
Nehän käy jo neljättäkymppiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sille kaverisuhteelle kävi?
Nytkö se on jo mies.
Teinipojat ja - tytöt ne jengitervehdyksiä esittää✌️.
Niillä on oma jengi, siihen kuuluu ainakin s&s ja sevelius.
Se näyttää tyhmältä aikuisten ihmisten esittämänä.
Nehän käy jo neljättäkymppiä.Sofia 30 stefan 32, vielä on matkaa keski-ikään.
- Anonyymi
Kuusen alla oli monta pakettia ja sehän teitä harmittaa, kun ette tiedä, mitä niissä oli ja kuka oli minkäkin kenelle ostanut. Varmaa on vain se, että paketit oli kyseisessä mökissä majoittuneille.
- Anonyymi
Martinahan harrasti tyhjien pahvilaatikoiden paketoimista kuusen alle,että näyttäisi oikein runsaalta Joulu.
Miten lienee Sofian koristelu into?
Kyllä hänelle paketeissa pitää olla sisältöäkin.
Nainen on Nikon kanssa tottunut ökylahjoihin, Sofia tuskin lahjoja paljon ostelee riittää kun itse tulee paikalle pipareineen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Martinahan harrasti tyhjien pahvilaatikoiden paketoimista kuusen alle,että näyttäisi oikein runsaalta Joulu.
Miten lienee Sofian koristelu into?
Kyllä hänelle paketeissa pitää olla sisältöäkin.
Nainen on Nikon kanssa tottunut ökylahjoihin, Sofia tuskin lahjoja paljon ostelee riittää kun itse tulee paikalle pipareineen.Martina mainittu 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Martina mainittu 😂
Toope, todella on heko heko heko
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741