Aihe

ARVOVALTAINEN KYSSÄRI - CORONAN JÄLKEEN

Anonyymi

Miten Pattayan rakkaat ajattelitte houkutella kovidin jälkeen 2025 huoltosuhteen paikkaajia tänne Thaimaahan tai sinne junttien savoon?

Yritin itse esiintyä tinterissä punakenraalikuvernööri Pop Cornin hieman paremman ruskettumista omaavan geelin perillisenä kepulaisena, jälkeläisenä tai ainakin saunamajurina... jonka vastuualueelle kuuluu Euroopan unionin kansainväliset kumppanuudet.

Woehan verkkosukat sentään !!

Nauroivat vain minulle. Ja ilkkuivat, pientä penistäni.

14

63

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Johtuu numerosenssu siitä että olet ladalla ajeleva sosiaalidemokraatti ja pummi.

• Anonyymi

Johtuu siis mikä poju thaimaassa ei ole ladoja, pummi voin olla mutta maksan elämäni ihan omalla rahalla, toisin kuin sinä, demari olen aina ollut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Johtuu siis mikä poju thaimaassa ei ole ladoja, pummi voin olla mutta maksan elämäni ihan omalla rahalla, toisin kuin sinä, demari olen aina ollut.

Pummi, joka omien sanojensa mukaan maksaa elämänsä omalla rahalla. Jokin ei siinä täsmää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pummi, joka omien sanojensa mukaan maksaa elämänsä omalla rahalla. Jokin ei siinä täsmää.

Eikö olekin hienoa, huomasit sentään, et olekaan ihan toivoton tapaus, kun vielä saat hieman lisää oikeaan osuneita huomioita et ole enää kaukana idiootista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö olekin hienoa, huomasit sentään, et olekaan ihan toivoton tapaus, kun vielä saat hieman lisää oikeaan osuneita huomioita et ole enää kaukana idiootista.

niin ja juntti vielä kaiken rakkaudenomistuksiensa ja ihokosketuksiensa lisäksi tämä senssu onneton, missä lada ?

• Anonyymi

• Anonyymi

Kerrohan numball kuinka sinun kookospuistohanke etenee.?

• Anonyymi

Yksinäisen miehen avunhuuto anona ...... vastatkaa piruiluuni että saan piruilla lisää koska mulla ei oo muuta elämää ...... määäääääääää ....... ääääää

• Anonyymi

Voi olla että vähän heikonlaisesti kun kertoi myyneensä torpasta kaminankin laskuhumalassa. Nyt paleltaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yksinäisen miehen avunhuuto anona ...... vastatkaa piruiluuni että saan piruilla lisää koska mulla ei oo muuta elämää ...... määäääääääää ....... ääääää

8 min.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ruskeakielinen sihteeri saapui paikalle.

• Anonyymi

Kyllä se jaksaa joulunakin.. Kaipuu Thaimaahan numerosenseillä on palava, mutta resurssit ja kukkaro nollassa. Kukin tyylillään.

Yksi asia ei muutu Suomessa eikä Thaimaassa. Nimittäin se että joulun jälkeen lähdetään shoppailemaan ja vaihtamaan kokoja naisten kanssa. tN8tDR
      WSPXDY

T 2010

• Anonyymi

Kyllä kymppi, palstan jouluannista ilmenee kenellä kaipuu ja missä, eikä se toiseksi muutu valikoivalla huomiolla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa Torpan raskausuutisesta...

Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss
      Kotimaiset julkkisjuorut
      608
      29537
    2. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      288
      20807
    3. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      14057
    4. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      352
      10847
    5. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      77
      7984