Aihe

Moderaattoria taitaa hävettää poistaessaan asiapitoisia sanomaketjuja

Anonyymi

Parhaillaan tapahtuva asiapitoisten sanomaketjujen poisto etusivua seuraavilta sivuilta taitaa hävettää moderaattoria itseäänkin.
Useimmat suomalaiset eivät suostuisi sellaiseen, ja moderaattorille sellainen toimintaa on iljettävää.

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Täälöä on jatkuva valvonta. Ei mitään tekoälyä, vaikka niin väitetään.

Poistot osuvat asiallisiin kirjoituksiin ja heti.

• Anonyymi

Tuntuu, ettei sensuuriin täällä tarvitse välittää mistään. Linja on selvä ja puolueellinen. Ei sitä edes yritetä salata.

• Anonyymi

OLKOON VAIKKA MILLANEN HIPPA HEIKKI NÄPIT EI YLLÄ EI VAIKUTA PUSKARATIOON. PUSKARATIO JAUHAA KUN MYLLY 24 / 7 / 365.

• Anonyymi

Kielipalstan pakkoruotsittajat kirjoittavat höpöjä ja moderoivat itse asiakirjoituksia pois.

Otsikoita voidaan jättää, koska eihän palstalla muuten kävisi kuin pakkoruotsittajia.

Sisältö moderoidaan ohueksi ja moderaattorin näköiseksi. Näin tehdään viikkoja jälkikäteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kielipalstan pakkoruotsittajat kirjoittavat höpöjä ja moderoivat itse asiakirjoituksia pois.

Otsikoita voidaan jättää, koska eihän palstalla muuten kävisi kuin pakkoruotsittajia.

Sisältö moderoidaan ohueksi ja moderaattorin näköiseksi. Näin tehdään viikkoja jälkikäteen.

Pakkoruotsittajien palkkatrollit kirjoittavat ruotsiksi ja suomeksi tilanteen mukaan.

Dramaattisimmat uhriutumiset kirjoitetaan suomeksi.

Vuoroin vihoitellaan ja vääristellään, vuoroin uhriudutaan.

Vapaa kielivalinta on kirosana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pakkoruotsittajien palkkatrollit kirjoittavat ruotsiksi ja suomeksi tilanteen mukaan.

Dramaattisimmat uhriutumiset kirjoitetaan suomeksi.

Vuoroin vihoitellaan ja vääristellään, vuoroin uhriudutaan.

Vapaa kielivalinta on kirosana.

Ja yksi pakon kannata tekee 20 nostoa hetkessä, jotta fennojen haukkumiseen keskittyvät ketjut piilottavat pakkoruotsin kritiikin.

• Anonyymi

Ruotsihörhöt piilottavat yöaikaan vapaan kielivalinnan kannattajien kirjoitukset vähintään puolitoista sivua taaksepäin.

• Anonyymi

Viime yönä liki viisi sivua taaksepäin.

Katselin kellonaikoja.

Yöaikaan klo 2:00 alkaen nettiä hakkasi ainakin kaksi ruotsihörhöä , koska samoilla kellonlyömällä oli kaksi nostoa. Muutenkin minuutin, kahden välein

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      346
      25102
    2. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      14238
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      349
      11745
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      110
      8748
    5. Miksei työ kelpaa suomalaisille?

Rakennus-, siivous-, ja hoiva-alakin täynnä ulkomaista työvoimaa ja kotimaiset vuosis kortistossa. Mistä moinen oikein johtuu. Ovatko korvaukset liia
      Maailman menoa
      548
      6021