Kun lääketeollisuus valehtelee mielialalääkkeiden haitoista ja vaaroista sekä vähättelee niitä...
Miksi se EI tekisi samoin myös koronavirusrokotteiden tapauksessa?
Lääketeollisuus ja koronarokotteet
14
686
Vastaukset
- Anonyymi
Varmaan samasta syystä, miksi tänne ei tilattu sputnikki rokotetta.
- Anonyymi
Mielialalääkkeiden aiheuttamien isojen haittojen jälkeen en todellakaan ota koronarokotetta.
- Anonyymi
Sama täällä, en minäkään. Pitäköön rokotteensa.
Saman porukan, joka stigmatisoi SSRI-vieroitusoireista kärsiviä ja vakuuttelee SSRI-lääkkeiden olevan vaarattomia, vakuutteluihin koronarokotteen vaarattomuudesta pitäisi sitten uskoa? Kuka todella on niin lammas, että uskoo?
- Anonyymi
Niinhän se läketeollisuus tekee. Ei myönnä haittoja. Hirmuinen kiire myydä jotain rokotteentapaista jonka haittoja ei kukaan tiedä. Bill Gates pistänyt hirmuiset rahat rokotteisiin ja ne on saatava myydyksi suunnitelman mukaisesti. En missään tapauksessa ota sellaista. Jos joku lääkäri uskaltaa vähänkin epäillä rokotuksia niin se on potkut sille tai muunlainen vainoaminen tai rangaistus.
Katsokaapa tämä video. Moni muu vastaava on poistettu verkosta viranomaisten toimesta. Eläkeläisenä pystyy puhumaan asiasta ainakin ilman potkujen riskiä.
https://terveyssummit.fi/olli-erkola-hpv-rokotteiden-riskit/ - Anonyymi
Minä kyllä ajattelin ottaa rokotteen heti kuin mahdollista.
Ensinnäkin, en kestä sitä ajatusta, että tartuttaisin muita ihmisiä, ennen oireiden alkamista. (mikä koronasta tekeekin vaikean taltutettavan.) Vaikka minullakin on omat anitpatiani esimerkiksi, hoitosysteemiä vastaan, niin niillä ihmisillä joita päivittäin tapaan on aika vähän osaa ja arpaa siinä kokonaisuudessa.
Rokotteen jälkeen ei myöskään tarvitse pelätä mahdollisia rajoituksia mitä on väläytelty vaikkapa euroopassa, ettei rokottamattomana voisi kulkea linja-autossa. Tuskin tapahtuu heti ensimmäisenä suomessa, mutta jokainen zombi leffoja katsonut tietää, että pandemia ei pysähdy pelkällä käsidesillä.
Eikä se minulta ole pois, jos siinä sivutuotteena tarjoan laumasuojaa kanssaihmisille. Kaikille heille, jotka syystä tai toisesta ovat rokottamatta.
Mutta se laumasuojan todellinen benchmarkkaus, ei tapahdu tällä foorumilla, vaan ns. köyhissä maissa. Saadaanko sinne tarpeeksi rokotetta, ettei pandemia jää kytemään sinne, ja lähde kiertämään palloa, kausinfluenssan tapaan.- Anonyymi
Saako sinusta tai kenestäkään tehtyä steriiliä ja bakteeritonta? Tajuutko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minun syyni olla ottamatta rokotetta ole antipatioissa hoitosysteemiä kohtaan, vaan luottamuksen puutteessa lääkeyhtiöihin ja lääketurvallisuuteen ja lääketestaukseen. Lisäksi herkistyin lääkkeille vieroitusaikana lääkkeistä. Otan mieluusti sen riskin saanko koronan mielummin kuin otan rokotteen jossa laitan kehooni jotain sinne kuulumatonta ainetta johon voin reagoida huonosti. Huonoa omaatuntoa en aio rokotteen ottamattomuudesta kokea. Olen toipumassa lääkehaitoista. Siihen sopii huonosti uudet huonot lääkereaktiot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minun syyni olla ottamatta rokotetta ole antipatioissa hoitosysteemiä kohtaan, vaan luottamuksen puutteessa lääkeyhtiöihin ja lääketurvallisuuteen ja lääketestaukseen. Lisäksi herkistyin lääkkeille vieroitusaikana lääkkeistä. Otan mieluusti sen riskin saanko koronan mielummin kuin otan rokotteen jossa laitan kehooni jotain sinne kuulumatonta ainetta johon voin reagoida huonosti. Huonoa omaatuntoa en aio rokotteen ottamattomuudesta kokea. Olen toipumassa lääkehaitoista. Siihen sopii huonosti uudet huonot lääkereaktiot.
Minun hermostoni ja aivokemiani ovat sekaisin SSRI-lääkevieroituksen takia. Niitä ovat sekoittaneet lisäksi vieroitusoireiden hoitaminen uusilla SSRI-lääkkeillä ja neuroleptillä. Kehoni ja mieleni ovat rikki.
Tästä syystä sanon koronarokotteelle kiitos ei. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin sanottu. Ehkä paras argumentti laumasuojan puolesta. En todellakaan aijo tilata pizzaa postiluukusta kurjan loppu elämäni ajan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta bakteerithan kuuluvat elimistöön ja ovat täysin luonnollisia. Ei ihminen voisi elää bakteerittomana.
- Anonyymi
Lääkeyhtiöt saavat vastuuvapauden koronarokotteen mahdollisista riskeistä. EU-maiden valtiot neuvottelevat niistä parhaillaan. Samoin toimittiin sikainfluenssarokotteen kanssa: sitä pidettiin niin tarpeellisena, ja saada se nopeasti markkinoille, että valtiot ottivat kontolleen vahingonkorvaukset.
Vahinkoja tulikin, narkolepsiaa yli kahdellesadalle lapselle ja nuorelle Suomessa. He saivat korvauksia, mutta eivät lääkeyhtiöiltä vaan veronmaksajilta. Jotkut rokotteen käyttäjät saivat kroonisen väsymysoireyhtymän, joka on vakava ja invalidisoiva neurologinen sairaus. He joutuvat yhä kiistelemään korvauksista.
Seura-lehden artikkeli: Koronarokote on riskitön bisnes
https://seura.fi/asiat/tutkivat/koronarokote-on-riskiton-bisnes-laakeyhtioille/
"Harva suomalainenkaan tietää, että käytännössä kaikki lääkeyhtiöt vaativat vastuuvapautta: sitä, ettei niiltä saa periä jälkikäteen korvauksia odottamattomista rokotehaitoista."
Itse en aio ottaa rokotetta. Pelkään mahdollisia pitkäaikaishaittoja. Tiedän että moni silti ottaa. En haluaisi että asia kärjistyy yhteiskunnassa, ymmärrän kyllä halun saada virus aisoihin rokotteella. Ei voi kuitenkaan pakottaa ketään ottamaan niinkin suuria terveysriskejä kuin nyt todennäköisesti tulee olemaan koronarokotteessa, kun sitä on ehditty kehittää niin lyhyen aikaa. - Anonyymi
Lääkeyhtiöiden toimintaan kuuluu yleensäkin mahdollisimman suurten katteiden saaminen keinolla millä hyvänsä. Itse uskoin siihen, että lääkkeiden kehittäminen on kallista, ja että yritetään saada kehityskulut takaisin, mutta edes se ei pidä paikkaansa. Lääkeaine on voitu kehittää valtion laboratorioissa, ja jokin lääkeyritys saa sille myyntiluvan vailla omia ansioitaan. Kyseinen lääke pyritään tietysti saamaan mahdollisimman laajaan käyttöön, jonka jälkeen sen hinta nostetaan pilviin. Ja Suomen tapauksessa siinä vaiheessa poistetaan Kela-korvaukset, jolloin ne köyhät ihmiset ovat pulassa, joille lääkäri on kyseisen lääkkeen määrännyt. Jo siinä on hyvä syy välttää lääkkeitä.
Monessa lääkkeessä ilmenee ajan myötä yllättäviä haittavaikutuksia. Joissain haittavaikutusten lisäksi myös yllättäviä etuja, kuten se, että metformiini pidentää elinikää.
Elämässä on riskinsä. Itse tiedostan sen, että voin kuolla vaikkapa johonkin infektiotautiin. Koko loppuelämä on tästä eteenpäin joka tapauksessa vain vanhenemista ja rapistumista, joten kuolen mieluummin nopeaan tautiin kuin virun hauraana ja muistamattomana vanhuksena hoitolaitoksessa. Eli nk. suorilta jaloilta kuoleminen kelpaa minulle mitä parhaiten. Elämässä on valintoja, ja oma valintani on välttää lääkkeitä.
Kannattaa muistaa, että vuosikuolleisuus Suomessa on vajaat prosentin verran, mutta yksilökohdalla elinikäinen kuolleisuus on 100 %. Ei viikatemiestä pääse lääketieteen avulla pakoon. Se saavuttaa meistä jokaisen kuitenkin. Biologisessa mielessä lisääntymisiän ylittänyt on tarpeeton ja valmis kuolemaan. Se on luonnonlaki, eikä sitä pitäisi äärettömiin pyrkiä vastustamaan. - Anonyymi
Rokotushan kaikesta pelastaa, vaikka väitteelle ei perusteita löydykään muualta kuin poliittisesta siionismista: https://mvlehti.net/2020/12/28/suorassa-tv-haastattelussa-pyortynyt-sairaanhoitaja-kuoli-covid-rokotteen-saatuaan-video/
- Anonyymi
LoL,
mut vaikka meneeki nyt vähän asian sivuun, niin se mikä on ihanaa, niin psykoosi sairaat ei todellakaan mee näin helppoon. onko syynä sit se että heitä on kiusattu ja kusetettu pienestä pitäen. En tiedä, mutta skeptisyys on heidän "factory setting."
Hoitajan kuntoa voi kukin googlata hakusanalla Tiffany Dover, ja vetää siitä omat johtopäätöksensä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384609Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692341Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532217- 1652069
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279