Voisinpa googlettaa sut mies

Anonyymi

Haluaisin niin nähdä edes kuvasi tai jonkin merkin susta nyt.
Ei vaan onnistu sekään :(

67

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ai miksi ei onnistu googlettaminen?

      • Anonyymi

        Koska mr google on krapulassa eikä sitä saa tänään häiritä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska mr google on krapulassa eikä sitä saa tänään häiritä.

        Guugl ei olluna nukkumassa vaan keittiössä hääräilemässä ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Guugl ei olluna nukkumassa vaan keittiössä hääräilemässä ;)

        Siis krapulassa tarkoitin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Guugl ei olluna nukkumassa vaan keittiössä hääräilemässä ;)

        Okei, hyvä ettei krapulassa tänään :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei, hyvä ettei krapulassa tänään :)

        En taida edes muistaa mitä se sana tarkoittikaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En taida edes muistaa mitä se sana tarkoittikaan...

        Haluaisitko muistaa? Vai etkö käytä ollenkaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisitko muistaa? Vai etkö käytä ollenkaan?

        Ei liiemmin varmasti kukaan selväjärkinen :) Kohtuus kaikessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei liiemmin varmasti kukaan selväjärkinen :) Kohtuus kaikessa.

        Kohtuus on hyvä pitää. Herkuissakin.


    • Anonyymi

      Aivan samannäköinen kun 10 vuotta sitten. Ok 8 kiloa lihavampi mut vanhenen ainoastaan sisältäpäin ja hammaslääkärille olis vähän fixattavaa. Silmät kiinni ja kuvittelet vaan.

      • Anonyymi

        Sulla sama vaiva tuo vanheneminen, sisältäpäin juurikin , geenipoikkeamia perimässä ?


      • Anonyymi

        Ei ole kyse noin vanhasta jutusta. Ihan tänä vuonna nähty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole kyse noin vanhasta jutusta. Ihan tänä vuonna nähty.

        No sittenhän on muitakin joista ei löydy tietoa googlesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sittenhän on muitakin joista ei löydy tietoa googlesta.

        On varmaan muitakin. Mutta mä en pääse edes koklaamaan :(


    • Anonyymi

      Voin pistää sulle whatsapissa kuvan ;)

      • Anonyymi

        Siten uskon ;)


      • Anonyymi

        Laita ihmeessä ja pelastat mun päivän ja viikon :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita ihmeessä ja pelastat mun päivän ja viikon :)

        Ookkona ny iha warma ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ookkona ny iha warma ;)

        Joo joo, ei näy mitään wassa kurkkasin jo :)


      • Anonyymi

        Se olisi ihanaa!❤️


      • Anonyymi

        No laita nyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No laita nyt

        Meni pupu pöksyyn


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meni pupu pöksyyn

        Eikä tuo käsky tullut multa. Laitat jos uskallat kenelle haluat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä tuo käsky tullut multa. Laitat jos uskallat kenelle haluat.

        Ei ollut käsky. Maanittelua


    • Anonyymi

      hmph.

      • Anonyymi

        ja oliko tuo nyt millä sävyllä hymisty? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja oliko tuo nyt millä sävyllä hymisty? :)

        ..turhautuneena, mutta vähän vain :)
        (en yhtään tykkää naisen miehessä roikkumisesta, riippumisesta, ruikutuksesta nyt puhumattakaan)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ..turhautuneena, mutta vähän vain :)
        (en yhtään tykkää naisen miehessä roikkumisesta, riippumisesta, ruikutuksesta nyt puhumattakaan)

        Ei ehkä kannata ottaa nimettömiä nettiviestejä sussa roikkumisena. Ongelma ratkaistu eikö :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ehkä kannata ottaa nimettömiä nettiviestejä sussa roikkumisena. Ongelma ratkaistu eikö :)

        Käsität väärin, halusin vain tuoda esiin senkin näkökulman, ettei kaikki naiset tee niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ehkä kannata ottaa nimettömiä nettiviestejä sussa roikkumisena. Ongelma ratkaistu eikö :)

        Just näin, mä en ainakaan riipu enkä roiku kenessäkään. Aloittajalle tiedoksi että sosiaalinen media on keksitty. Kun laittaa nimen nassukirjan hakukenttään, voikin putkahtaa näkyville ajattelemansa ihmisen kuva. Ihanan pakkomielteistä ja helppoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just näin, mä en ainakaan riipu enkä roiku kenessäkään. Aloittajalle tiedoksi että sosiaalinen media on keksitty. Kun laittaa nimen nassukirjan hakukenttään, voikin putkahtaa näkyville ajattelemansa ihmisen kuva. Ihanan pakkomielteistä ja helppoa.

        Menkää te kaksi vaikka treffeille yhdessä. Ansaitsette toisenne vmäisen angstinne kanssa. Aloittaja kun ei kirjoittelisi täällä, jos tietäisi miehen nimen. Aloittaja ottaa yhteyttä ihmisiin, joiden nimen tietää. Pällipäät. Hyvää tapaninpäivää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just näin, mä en ainakaan riipu enkä roiku kenessäkään. Aloittajalle tiedoksi että sosiaalinen media on keksitty. Kun laittaa nimen nassukirjan hakukenttään, voikin putkahtaa näkyville ajattelemansa ihmisen kuva. Ihanan pakkomielteistä ja helppoa.

        Joko aukesi tuo aloituksen idea teillekin. Hienoa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joko aukesi tuo aloituksen idea teillekin. Hienoa :)

        Anna niiden inistä, ymmärrän miten joulu vaikuttaa osaan. Tuo akka vähän huvittaa, olen parempi kuin toinen, jopa nimettömänä, palstalla roikun kuten sinäkin :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just näin, mä en ainakaan riipu enkä roiku kenessäkään. Aloittajalle tiedoksi että sosiaalinen media on keksitty. Kun laittaa nimen nassukirjan hakukenttään, voikin putkahtaa näkyville ajattelemansa ihmisen kuva. Ihanan pakkomielteistä ja helppoa.

        Ai niin sulle vielä tiedoksi, että käytin naamakirjaa aikani. En kestänyt sun tyylisiä ihmisiä, pinnallista itsekehua, joten poistin itseni sieltä . Tyyli on tämä : "olen paljon parempi kuin muut, katsokaa mua, laitan kivoja kuvia faceen, hei mulla on kiva perse, en ole pinnallinen vaikka teen samaa kuin muut pinnalliseksi kutsumani, olen aina parempi kuin muut, vaikka oikeasti olet tyhjä taikina joka ketään ei kiinnosta.".
        Ja kyllä, mä provosoidun nyt kun sitä yrititte. Ihanaa, rakastan tätä olotilaa. Ja nyt syömään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joko aukesi tuo aloituksen idea teillekin. Hienoa :)

        💛💚💙💜 Sinä olet ihana nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        💛💚💙💜 Sinä olet ihana nainen.

        Hän on ihana mies ja kun hänet näen taas .. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menkää te kaksi vaikka treffeille yhdessä. Ansaitsette toisenne vmäisen angstinne kanssa. Aloittaja kun ei kirjoittelisi täällä, jos tietäisi miehen nimen. Aloittaja ottaa yhteyttä ihmisiin, joiden nimen tietää. Pällipäät. Hyvää tapaninpäivää.

        Miten täällä voi kaivata miestä, jonka nimeä ei tiedä. Oletko palstalla tavannut vai? Palstaihastumisille täytyy sanoa, että se ihastuminen on kollektiivista palstaihastumista. Monet vastailevat täällä aloituksiin ja kommentteihin luullen niitä itselleen tarkoitetuksi, kun kunnon tunnisteita ole. Eli se ihastuksen kohde on Ville-Kalle-Santeri-Pekka-Timo-Tumppi-Oiva-Jooseppi-Heikki-Risto-ym-ym...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten täällä voi kaivata miestä, jonka nimeä ei tiedä. Oletko palstalla tavannut vai? Palstaihastumisille täytyy sanoa, että se ihastuminen on kollektiivista palstaihastumista. Monet vastailevat täällä aloituksiin ja kommentteihin luullen niitä itselleen tarkoitetuksi, kun kunnon tunnisteita ole. Eli se ihastuksen kohde on Ville-Kalle-Santeri-Pekka-Timo-Tumppi-Oiva-Jooseppi-Heikki-Risto-ym-ym...

        Ei ole kysy palstaihastumisesta. En ihastu teksteihin. Ihan ihastuin miehen olemukseen, karismaan, silmiin, katseisiin, juttuihin, ääneen, puheisiin, varovaiseen hymyyn, kaikkeen. Hän on niin ihana. Roihahti niin täysillä, että nimet ja muut tittelit jäi kysymättä. Aion kyllä kysyä kun tilaisuuden saan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole kysy palstaihastumisesta. En ihastu teksteihin. Ihan ihastuin miehen olemukseen, karismaan, silmiin, katseisiin, juttuihin, ääneen, puheisiin, varovaiseen hymyyn, kaikkeen. Hän on niin ihana. Roihahti niin täysillä, että nimet ja muut tittelit jäi kysymättä. Aion kyllä kysyä kun tilaisuuden saan.

        Ja leukaan.. argghhh, meinas unohtua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just näin, mä en ainakaan riipu enkä roiku kenessäkään. Aloittajalle tiedoksi että sosiaalinen media on keksitty. Kun laittaa nimen nassukirjan hakukenttään, voikin putkahtaa näkyville ajattelemansa ihmisen kuva. Ihanan pakkomielteistä ja helppoa.

        Tuo pakkomielteisyys oli vitsi. Mun on ehkä parempi lopettaa tänne kirjoittelu. Ja yleensä stalkkaaminen. Oli vain niin ikävä yhtä tyyppiä. Mutta siitä pääsee yli. Nyt vain lopetan tämän sähläämisen täällä. Eikä tarkoitus ollut ilkeillä ap:lle, luulin että hän etsi nimellä jotain henkilöä Googlesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käsität väärin, halusin vain tuoda esiin senkin näkökulman, ettei kaikki naiset tee niin.

        Joillain naisilla on muuten itsetunto sen verran kovaa tasoa, ettei ne alennu pätemään ja rääpimään nettitrolleille😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joillain naisilla on muuten itsetunto sen verran kovaa tasoa, ettei ne alennu pätemään ja rääpimään nettitrolleille😅

        Lopettakaa tuo itsekehu jokainen. Väärä paikka väärä aika. Nimettömänä itsensä kehuminen ei oikein ole edes järkevää, hukkaan menee. t aloittaja :)


      • Anonyymi

        Ei ole provo. Eikä asia sitä paitsi kuulu sulle. Harmiton aloitus nimettömän miehen kaipuusta ja täällä sitä nyt ruotii koko palstaraati :) Mulla on ikävä sitä miestä. Googlettaisin jos voisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo pakkomielteisyys oli vitsi. Mun on ehkä parempi lopettaa tänne kirjoittelu. Ja yleensä stalkkaaminen. Oli vain niin ikävä yhtä tyyppiä. Mutta siitä pääsee yli. Nyt vain lopetan tämän sähläämisen täällä. Eikä tarkoitus ollut ilkeillä ap:lle, luulin että hän etsi nimellä jotain henkilöä Googlesta.

        Ok, mä ja tuo toinen otettiin niin. Luultiin sitä loukkaukseksi ja toi toinen tietysti käytti tilaisuutta hyväkseen ja pääsi lyömään toista naista siinä samalla. Sellaisia naisia on yllättävän paljon, niille toiset naiset on kilpailua ja alentamista varten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok, mä ja tuo toinen otettiin niin. Luultiin sitä loukkaukseksi ja toi toinen tietysti käytti tilaisuutta hyväkseen ja pääsi lyömään toista naista siinä samalla. Sellaisia naisia on yllättävän paljon, niille toiset naiset on kilpailua ja alentamista varten.

        On huomattu täällä. Tuntuu että on muutaman tänne kirjoittajan reviirillä. Tsemppiä etsintöihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On huomattu täällä. Tuntuu että on muutaman tänne kirjoittajan reviirillä. Tsemppiä etsintöihin.

        Samoin sulle ja kiitos. Kiva kun kaikki ei vaan hyökkää päälle kuten tällä jollain tapana :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole provo. Eikä asia sitä paitsi kuulu sulle. Harmiton aloitus nimettömän miehen kaipuusta ja täällä sitä nyt ruotii koko palstaraati :) Mulla on ikävä sitä miestä. Googlettaisin jos voisin.

        Älä jauha skeidaa. Ei kukaan kaipaa sellaista jonka nimeä ei tiedä. Olet provo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä jauha skeidaa. Ei kukaan kaipaa sellaista jonka nimeä ei tiedä. Olet provo.

        Minäkin kaipaan miestä, jonka nimeä en tiedä. En ole ap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin kaipaan miestä, jonka nimeä en tiedä. En ole ap.

        Sä ainakin ymmärrät sitten. Itseasiassa mulle ei tullut mieleenkään sitä kysyä kun oltiin toistemme seurassa. Ne hetket oli jotain taikaa , en ollut ihan kartalla aina. Ihan sokaistunut hänestä.


    • Anonyymi

      No soita sit. Numero sinulla on

      • Anonyymi

        Kun ei ole mitään yhteystietoja hänestä. En ehtinyt kysyä. Oon tosi hidas.


    • Anonyymi

      Kuinka voin auttaa sinua suloinen ap?

      • Anonyymi

        Jos hän olisit niin monella tapaa kiitos.


    • Anonyymi

      Koita udella jostain ensin toisen nimi, sen jälkeen googlettaminen helpompaa. Näin itse tekisin ja tehnytkin naisista. On olemassa ihmisiä, joista vaikeampi löytää tietoa, ovatko karussa pahaa maailmaa vai miksi tiedot ei nähtävillä?

      • Anonyymi

        Aktiivinen tapa selvittää asioita mahdollistaa onnistumisia? Rohkea tekee tuttavuutta toiseen naamatusten kyselemällä asioita. Silloin, selviää monesti myös onko kiinnostus molemminpuolista, joskus kiinnostus voi syntyä myös viiveellä myöhemmin? Malttia hyvä olla olemassa 🤨


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aktiivinen tapa selvittää asioita mahdollistaa onnistumisia? Rohkea tekee tuttavuutta toiseen naamatusten kyselemällä asioita. Silloin, selviää monesti myös onko kiinnostus molemminpuolista, joskus kiinnostus voi syntyä myös viiveellä myöhemmin? Malttia hyvä olla olemassa 🤨

        Joskus voi nainenkin olla aloitteellinen, silloin tilanne huomattavasti helpompaa.


      • Anonyymi

        Ei hän kirjoittanut aloitusta, se olin mä. Nainen olen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aktiivinen tapa selvittää asioita mahdollistaa onnistumisia? Rohkea tekee tuttavuutta toiseen naamatusten kyselemällä asioita. Silloin, selviää monesti myös onko kiinnostus molemminpuolista, joskus kiinnostus voi syntyä myös viiveellä myöhemmin? Malttia hyvä olla olemassa 🤨

        No näinhän mä tein ja siitä se ajatus sitten lähti: hänkin voisi olla kiinnostunut :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No näinhän mä tein ja siitä se ajatus sitten lähti: hänkin voisi olla kiinnostunut :)

        Ehkä toisella on vain pitkät käämit, et tajuaa vasta myöhemmin, mut tajuaako liian myöhään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä toisella on vain pitkät käämit, et tajuaa vasta myöhemmin, mut tajuaako liian myöhään?

        Hän itseasiassa antoi mulle jotain. Siitäkin päättelin jotain. Jos tuota koronaa ei olis tullut, niin tilanne voisi olla ihan toinen, ainakin se nimi olisi tullut kysyttyä. Terveisiä jos hänkin tän lukee ja saattaapa lukaistakin :) Niin ja on mulla yksi "tieto" siitä nimestä, mutta kun se on epävarma, toki sillä yrittäny googlettaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän itseasiassa antoi mulle jotain. Siitäkin päättelin jotain. Jos tuota koronaa ei olis tullut, niin tilanne voisi olla ihan toinen, ainakin se nimi olisi tullut kysyttyä. Terveisiä jos hänkin tän lukee ja saattaapa lukaistakin :) Niin ja on mulla yksi "tieto" siitä nimestä, mutta kun se on epävarma, toki sillä yrittäny googlettaa.

        Voi näitä elämää suurempia ongelmia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi näitä elämää suurempia ongelmia

        Sinäkin kuitenkin palstalla luuhaat. Voi teitä tyhmeliinejä kun kuvittelette olevanne jotain parempaa kuin muut.


      • Anonyymi

        Kaikki eivät harrasta someilua.


    • Anonyymi

      kuinka googlettaa leijonanpentu, millä on hyeenalfat paholaisen komentamana ikuisuuden jälkeen, vain kaikkensa työssään pyrkivät pilaamaan.........
      https://www.youtube.com/watch?v=HjvSlAjwGbk
      terveisin.sukupuoli korjattu ex-tytär hähähähähähähä

    • Anonyymi

      Googl bänniin, googol on antikristus yksityisyyden varastaja!

      Duckduckgo käyttöön!

    • Anonyymi

      Ei omakuva ranskanlipulla päällystetty

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1575
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1331
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1275
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1267
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1248
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1243
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1224
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1200
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe