Ovatko ihmiset viisastuneet vai vippi puljut mennyeet kiinni kun Suomi24 pikavippi palstalla nykyisin niin hiljaista?
Mitä ihmettä?
17
62
Vastaukset
- Anonyymi
Vippifirmat ovat viisastuneet. Enää ei voi paikata luottotappioita ylisuurilla koroilla.
- Anonyymi
Ei vaan ollaan pienellä breikillä venttaamassa että luottotiedot palautuu.
- Anonyymi
Ei ne varmaan koronan aikana uskalla antaa, liikaa nääs ottajia.
- Anonyymi
Jotain kehitystä on tosiaan tapahtunut. Aika harvoin enää joku idiootti avaa ketjun kyselemällä typeryyksiä.
- Anonyymi
Persaukiset ei vissiin saa enää vippiä mistään. Siksi radiohiljaisuus.
- Anonyymi
Ei uskottava selitys. Luulisi että meteli olisi siinä tapauksessa viisi kertaa kauheampi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei uskottava selitys. Luulisi että meteli olisi siinä tapauksessa viisi kertaa kauheampi.
Baarit kiinni, niin ei tartte vippailla?
- Anonyymi
Ennen vuoden 2013 pikavippilakia täällä oli todella vilkasta.
Mutta sitä mukaa kun lakeja on kiristetty, pikavippien tarjonta on pienentynyt ja aiheutuneet ongelmat ovat samalla asteittain vähentyneet. - Anonyymi
Osa on tauolla 10% korkokaton ajan.
- Anonyymi
Taisi viime vuonna romahtaa niin monen velkakorttitalot, että sen vuoksi on nyt hiljaisempaa. Lainaa ei enää saa maksuhäiriöisenä.
- Anonyymi
Tämähän se. Olihan se aikamoista toimintaa toi edellinen. Persaukiset pystyi hakemaan ja saamaan tuhansien eurojen vippejä useammasta paikasta samaan aikaan. Ihme ja kumma etteivät sitten pystyneet maksamaan kymmeniä tuhansia takaisin korkoineen.
- Anonyymi
Vivus on ainakin lopettanut kokonaan
- Anonyymi
Ite täs ainakin olen tauolla vippihommista ja odottelen jospa ne velat vanhentuisi 2025-2026 mennessä. Tultava heti tänne kysylemään vinkkejä paikoista jahka tiedot ajallaan puhdistuu, mutta ensin ois tarkoitus alotella kulutusluotoilla ja vipit sekä osamaksukaupat sit lopuks. Oi niitä kultaisia muistoja silloin 2010 vuoden aikoihin kun paikkoja syntyi kuin sieniä sateella. Korpela paperiltakin tuli tuolloin satku otettua ja yhdestä sun toisesta.
- Anonyymi
”Tultava heti tänne kysylemään vinkkejä paikoista jahka tiedot ajallaan puhdistuu, mutta ensin ois tarkoitus alotella kulutusluotoilla ja vipit sekä osamaksukaupat sit lopuks”
Tuskin saat enää mitään, koska olet mustalla listalla, jollaista ei virallisesti ole edes olemassa.
Lisäksi siihen mennessä Suomeen on tullut jo positiivinen luottorekisteri. Vippfirmoilla on jo nyt Asiakastiedon ylläpitämä reaaliaikainen kuluttajaluottojen kyselyjärjestelmä, jossa nykyisin ovat mukana perinteiset pankitkin Osuuspankkia ja Nordeaa lukuunottamatta. Nordealla taitaa kuitenkin olla mukana jokin tytäryhtiö, ja sitä kautta sekin saa tietoja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Tultava heti tänne kysylemään vinkkejä paikoista jahka tiedot ajallaan puhdistuu, mutta ensin ois tarkoitus alotella kulutusluotoilla ja vipit sekä osamaksukaupat sit lopuks”
Tuskin saat enää mitään, koska olet mustalla listalla, jollaista ei virallisesti ole edes olemassa.
Lisäksi siihen mennessä Suomeen on tullut jo positiivinen luottorekisteri. Vippfirmoilla on jo nyt Asiakastiedon ylläpitämä reaaliaikainen kuluttajaluottojen kyselyjärjestelmä, jossa nykyisin ovat mukana perinteiset pankitkin Osuuspankkia ja Nordeaa lukuunottamatta. Nordealla taitaa kuitenkin olla mukana jokin tytäryhtiö, ja sitä kautta sekin saa tietoja.Pyh, tuollaiset on erittäin helppo kiertää kun vaan on vähänkin hoksottimia. Ennen kuin on yhtäkään lainaa mistään , tekee hakemukset valmiiksi jokaiseen paikkaan ja kun on alustava myönteinen päätös lopulta monesta eri paikasta niin ne on siinä tietsikan näytöllä monessa eri ikkunassa valmiina odottamassa sitä viimeistä napinpainallusta "olen lukenut ehdot ja hyväksyn luoton". Muutaman sekunnin välein klik-klik-klik-klik ja louvot virtaavat tilille iloisesti. Ei tarvita mitään muuta kuin hiukan pelisilmää niin helppoa on edelleen. Kaikki ei vaan osaa.
Ps. Älkää ikinä antako esim. Rahalaitoksen tai muun vastaavan "kilpailuttaa " lainojasi. Oikeasti ne päinvastoin kilpailuttaa luotonhakijat vippipaikoille joilta ne rahansakin saavat. Nämä jakavat tietosi joka paikkaan ja vähänkään heikommat hakijat putoavat pois pelistä jo alkuunsa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyh, tuollaiset on erittäin helppo kiertää kun vaan on vähänkin hoksottimia. Ennen kuin on yhtäkään lainaa mistään , tekee hakemukset valmiiksi jokaiseen paikkaan ja kun on alustava myönteinen päätös lopulta monesta eri paikasta niin ne on siinä tietsikan näytöllä monessa eri ikkunassa valmiina odottamassa sitä viimeistä napinpainallusta "olen lukenut ehdot ja hyväksyn luoton". Muutaman sekunnin välein klik-klik-klik-klik ja louvot virtaavat tilille iloisesti. Ei tarvita mitään muuta kuin hiukan pelisilmää niin helppoa on edelleen. Kaikki ei vaan osaa.
Ps. Älkää ikinä antako esim. Rahalaitoksen tai muun vastaavan "kilpailuttaa " lainojasi. Oikeasti ne päinvastoin kilpailuttaa luotonhakijat vippipaikoille joilta ne rahansakin saavat. Nämä jakavat tietosi joka paikkaan ja vähänkään heikommat hakijat putoavat pois pelistä jo alkuunsa.Tosi älykäs ei leuhki eikä paljasta mitään, taidatkin olla pikkutekijä.
- Anonyymi
Odotellaan että luotto tiedot taas palautuu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569