Mitä ihmettä?

Anonyymi

Ovatko ihmiset viisastuneet vai vippi puljut mennyeet kiinni kun Suomi24 pikavippi palstalla nykyisin niin hiljaista?

17

166

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vippifirmat ovat viisastuneet. Enää ei voi paikata luottotappioita ylisuurilla koroilla.

    • Anonyymi

      Ei vaan ollaan pienellä breikillä venttaamassa että luottotiedot palautuu.

    • Anonyymi

      Ei ne varmaan koronan aikana uskalla antaa, liikaa nääs ottajia.

    • Anonyymi

      Jotain kehitystä on tosiaan tapahtunut. Aika harvoin enää joku idiootti avaa ketjun kyselemällä typeryyksiä.

    • Anonyymi

      Persaukiset ei vissiin saa enää vippiä mistään. Siksi radiohiljaisuus.

      • Anonyymi

        Ei uskottava selitys. Luulisi että meteli olisi siinä tapauksessa viisi kertaa kauheampi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei uskottava selitys. Luulisi että meteli olisi siinä tapauksessa viisi kertaa kauheampi.

        Baarit kiinni, niin ei tartte vippailla?


    • Anonyymi

      Ennen vuoden 2013 pikavippilakia täällä oli todella vilkasta.

      Mutta sitä mukaa kun lakeja on kiristetty, pikavippien tarjonta on pienentynyt ja aiheutuneet ongelmat ovat samalla asteittain vähentyneet.

    • Anonyymi

      Osa on tauolla 10% korkokaton ajan.

    • Anonyymi

      Taisi viime vuonna romahtaa niin monen velkakorttitalot, että sen vuoksi on nyt hiljaisempaa. Lainaa ei enää saa maksuhäiriöisenä.

      • Anonyymi

        Tämähän se. Olihan se aikamoista toimintaa toi edellinen. Persaukiset pystyi hakemaan ja saamaan tuhansien eurojen vippejä useammasta paikasta samaan aikaan. Ihme ja kumma etteivät sitten pystyneet maksamaan kymmeniä tuhansia takaisin korkoineen.


      • Anonyymi

        Vivus on ainakin lopettanut kokonaan


    • Anonyymi

      Ite täs ainakin olen tauolla vippihommista ja odottelen jospa ne velat vanhentuisi 2025-2026 mennessä. Tultava heti tänne kysylemään vinkkejä paikoista jahka tiedot ajallaan puhdistuu, mutta ensin ois tarkoitus alotella kulutusluotoilla ja vipit sekä osamaksukaupat sit lopuks. Oi niitä kultaisia muistoja silloin 2010 vuoden aikoihin kun paikkoja syntyi kuin sieniä sateella. Korpela paperiltakin tuli tuolloin satku otettua ja yhdestä sun toisesta.

      • Anonyymi

        ”Tultava heti tänne kysylemään vinkkejä paikoista jahka tiedot ajallaan puhdistuu, mutta ensin ois tarkoitus alotella kulutusluotoilla ja vipit sekä osamaksukaupat sit lopuks”

        Tuskin saat enää mitään, koska olet mustalla listalla, jollaista ei virallisesti ole edes olemassa.

        Lisäksi siihen mennessä Suomeen on tullut jo positiivinen luottorekisteri. Vippfirmoilla on jo nyt Asiakastiedon ylläpitämä reaaliaikainen kuluttajaluottojen kyselyjärjestelmä, jossa nykyisin ovat mukana perinteiset pankitkin Osuuspankkia ja Nordeaa lukuunottamatta. Nordealla taitaa kuitenkin olla mukana jokin tytäryhtiö, ja sitä kautta sekin saa tietoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Tultava heti tänne kysylemään vinkkejä paikoista jahka tiedot ajallaan puhdistuu, mutta ensin ois tarkoitus alotella kulutusluotoilla ja vipit sekä osamaksukaupat sit lopuks”

        Tuskin saat enää mitään, koska olet mustalla listalla, jollaista ei virallisesti ole edes olemassa.

        Lisäksi siihen mennessä Suomeen on tullut jo positiivinen luottorekisteri. Vippfirmoilla on jo nyt Asiakastiedon ylläpitämä reaaliaikainen kuluttajaluottojen kyselyjärjestelmä, jossa nykyisin ovat mukana perinteiset pankitkin Osuuspankkia ja Nordeaa lukuunottamatta. Nordealla taitaa kuitenkin olla mukana jokin tytäryhtiö, ja sitä kautta sekin saa tietoja.

        Pyh, tuollaiset on erittäin helppo kiertää kun vaan on vähänkin hoksottimia. Ennen kuin on yhtäkään lainaa mistään , tekee hakemukset valmiiksi jokaiseen paikkaan ja kun on alustava myönteinen päätös lopulta monesta eri paikasta niin ne on siinä tietsikan näytöllä monessa eri ikkunassa valmiina odottamassa sitä viimeistä napinpainallusta "olen lukenut ehdot ja hyväksyn luoton". Muutaman sekunnin välein klik-klik-klik-klik ja louvot virtaavat tilille iloisesti. Ei tarvita mitään muuta kuin hiukan pelisilmää niin helppoa on edelleen. Kaikki ei vaan osaa.

        Ps. Älkää ikinä antako esim. Rahalaitoksen tai muun vastaavan "kilpailuttaa " lainojasi. Oikeasti ne päinvastoin kilpailuttaa luotonhakijat vippipaikoille joilta ne rahansakin saavat. Nämä jakavat tietosi joka paikkaan ja vähänkään heikommat hakijat putoavat pois pelistä jo alkuunsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyh, tuollaiset on erittäin helppo kiertää kun vaan on vähänkin hoksottimia. Ennen kuin on yhtäkään lainaa mistään , tekee hakemukset valmiiksi jokaiseen paikkaan ja kun on alustava myönteinen päätös lopulta monesta eri paikasta niin ne on siinä tietsikan näytöllä monessa eri ikkunassa valmiina odottamassa sitä viimeistä napinpainallusta "olen lukenut ehdot ja hyväksyn luoton". Muutaman sekunnin välein klik-klik-klik-klik ja louvot virtaavat tilille iloisesti. Ei tarvita mitään muuta kuin hiukan pelisilmää niin helppoa on edelleen. Kaikki ei vaan osaa.

        Ps. Älkää ikinä antako esim. Rahalaitoksen tai muun vastaavan "kilpailuttaa " lainojasi. Oikeasti ne päinvastoin kilpailuttaa luotonhakijat vippipaikoille joilta ne rahansakin saavat. Nämä jakavat tietosi joka paikkaan ja vähänkään heikommat hakijat putoavat pois pelistä jo alkuunsa.

        Tosi älykäs ei leuhki eikä paljasta mitään, taidatkin olla pikkutekijä.


    • Anonyymi

      Odotellaan että luotto tiedot taas palautuu!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      865
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe