Ketkä niitä autoja sutittelee halpahallin parkiksella? hommassa ei järjen häivää ja niille jotka sanoo, että tuo muka kehittää jossain mielessä :D olen ajanut jo kahdella vuosikymmenellä ja etuvetojen ja luisonestojen kanssa ei tarvitse ajautua ongelmiin.
käykää töissä ja ostakaa kunnon autot. Ps. Ei hh parkkis ole ainoa paikka missä olen nähnyt näitä suhareita.
autojen sutittlu halpahallin parkkiksella
Anonyymi
2
137
Vastaukset 2
- Anonyymi
Me ikääntyvät olemme katkeria nuorille elämän aluille ja morkkaamme heidän jokaista tekoaan samalla unohtaen, että itse olemme myöskin nuoruudessa pöljyyksiä tehneet.
- Anonyymi
No kun kerrankin on talvikeli ja Mesujen ja Bemareiden takarenkaat saa sutimaan, sallittakoon se heille. Se kun ei onnistu maan ollessa lumeton ja jäätön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1102371Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???351339- 106983
- 71952
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha634952- 48865
- 88818
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76690- 70686
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31676