Tosi huono fiilis tänään

Anonyymi

Tosi paljon auttaa nämä lapselliset palstasäätäjät asiaa. On vaan niin ikävä sua mies.

43

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mulla on hyvä fiilis tänään🤔

      • Anonyymi

        Hyvä. Toivottavasti hänelläkin olis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä. Toivottavasti hänelläkin olis.

        Eikö sulla sitten oo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä. Toivottavasti hänelläkin olis.

        Hiimänillä mittä täsä soffal pötköttelen ja meritaatio menos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hiimänillä mittä täsä soffal pötköttelen ja meritaatio menos.

        Maanantaina sitten raketei keiulle ostaman paukuja raketei?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö sulla sitten oo?

        No ei kun ikävä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hiimänillä mittä täsä soffal pötköttelen ja meritaatio menos.

        Kirjoitus onnistuu soffan pohjaltakin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maanantaina sitten raketei keiulle ostaman paukuja raketei?

        Paukui raketei nimeommaa ja helevetiks rahhoo taivaa tuulii .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei kun ikävä on.

        mulki :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mulki :(

        nonni! nymmä toi se julki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mulki :(

        Meitä on kaks :( kolmas puhuu jotain outa murretta, tiiä onko ikävissään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meitä on kaks :( kolmas puhuu jotain outa murretta, tiiä onko ikävissään

        Tämä ns dialogi on sun yhden miehen show, eikä ole kolmea kirjoittajaa nähnytkään...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paukui raketei nimeommaa ja helevetiks rahhoo taivaa tuulii .

        En mää kyll raaskis, mite ne mun rahat ny sinne joutaas...tili tuli ja tili meni...mokomii rakettiloihiin kokonaa ainakaa (s-)tana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ns dialogi on sun yhden miehen show, eikä ole kolmea kirjoittajaa nähnytkään...

        Mää iha sivust jok raketeikeiust puhu ku raketei ja paukui ostaman pittä!
        Voin siis todistaa että huutelin yhden viestin sivusta muiden sekaan, luulen että aloittaja, joku murre ja mä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ns dialogi on sun yhden miehen show, eikä ole kolmea kirjoittajaa nähnytkään...

        No kaksi meitä oli ainakin, sä taidat olla se kolmas. Oot sinäkin sairas. EIkä se sairaus niin mitään mutta tyhmyys, se on vaikea sulattaa. Paha ja tyhmä sitä sä oot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kaksi meitä oli ainakin, sä taidat olla se kolmas. Oot sinäkin sairas. EIkä se sairaus niin mitään mutta tyhmyys, se on vaikea sulattaa. Paha ja tyhmä sitä sä oot.

        Se kommentoija on ollut jo neljäs!


    • Anonyymi

      Todella huikea fiilis tänään, kävin eilen ajoissa nukkumaan ja nukuin sikeästi kahdeksan tuntia, nyt on jo pyykkiä pestynä, tullut kokkailtua ja opiskeltua paljon. Kohta vielä lenkille :)

      • Anonyymi

        Mitä sä opiskelet? hän ei taida ketä mä kaipaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sä opiskelet? hän ei taida ketä mä kaipaan.

        Opiskelen koko ajan jotain, tällä hetkellä leikiskelen algebra"peliä".
        Kieliä opiskelen kanssa koko ajan, nyt ranskaa. Mulle elämä on opintomatka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opiskelen koko ajan jotain, tällä hetkellä leikiskelen algebra"peliä".
        Kieliä opiskelen kanssa koko ajan, nyt ranskaa. Mulle elämä on opintomatka.

        Toivottavasti et ole hän. Ei sillä, hyvä noin sulle, mutta mun coopperit on jo juostu. Pätemisen aika meni jo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti et ole hän. Ei sillä, hyvä noin sulle, mutta mun coopperit on jo juostu. Pätemisen aika meni jo.

        Ja toivottavasti et ole hän. :) Naiseni ovat aina hyvin sivistyneitä ja älykkäitä, luoviakin.


    • Anonyymi

      Taasko meiän palstakunkkua on mieheksi syytelty vaikka toinen parhaansa tekee et naiselta vaikuttais💔

      • Anonyymi

        Pusi pusi sullekin


      • Anonyymi

        No väsyttäähän se. Tämä tyttö tekee uuden aloituksen aina kun joku vituilee. Rankkaa on:) Taas uutta..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No väsyttäähän se. Tämä tyttö tekee uuden aloituksen aina kun joku vituilee. Rankkaa on:) Taas uutta..

        Seuraavassa aloituksessako olet jo naiaena uskottavampi? Saat ehkä pari randomnaisiin ihastunutta antamaan huomiota ja sitten pari vihaajadesperaadoa jotka ei inhoa sua kuin välillisesti määkimään? Eihän sitä huomioo sulle tule henkilökohtaisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seuraavassa aloituksessako olet jo naiaena uskottavampi? Saat ehkä pari randomnaisiin ihastunutta antamaan huomiota ja sitten pari vihaajadesperaadoa jotka ei inhoa sua kuin välillisesti määkimään? Eihän sitä huomioo sulle tule henkilökohtaisesti.

        Siellä kirjoittaa muutkin. Mulla on oikeasti ikävä miestä. Yhtä miestä. Mä vaan toimin niin, että kun mua kiusataan, mä en poistu paikalta, vaan mä käännän toisen posken. Se olen minä. Minä katson kiusaajiani suoraan silmiin, enkä minä väisty kiusaajien sitä yrittäessä. On se nyt hel.etti ettei pennut sitä tajua. Täälä kirjoittelee myös aikuisia, jotka ei väistä kiusaamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seuraavassa aloituksessako olet jo naiaena uskottavampi? Saat ehkä pari randomnaisiin ihastunutta antamaan huomiota ja sitten pari vihaajadesperaadoa jotka ei inhoa sua kuin välillisesti määkimään? Eihän sitä huomioo sulle tule henkilökohtaisesti.

        Annoin tuolle naiselle ihan henkilökohtaista huomiota yhdessä ketjussa. Usko pois. Oli hän kuka tahan niin sitä sai. Alapa sä huolehtia omista asioistasi ja jätä muiden tunteet rauhaan. Ap tekee oikein kun ei poistu kiusaajista huolimatta vaan jatkaa. Toivon samaa muilta - noista palstaa pilaavista sairasmielistä ei muuten päästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Annoin tuolle naiselle ihan henkilökohtaista huomiota yhdessä ketjussa. Usko pois. Oli hän kuka tahan niin sitä sai. Alapa sä huolehtia omista asioistasi ja jätä muiden tunteet rauhaan. Ap tekee oikein kun ei poistu kiusaajista huolimatta vaan jatkaa. Toivon samaa muilta - noista palstaa pilaavista sairasmielistä ei muuten päästä.

        Kyllä tanelitonttu nämä sinun naurettavat yksinkeskustelut on suurella huvituksella huomattu,eikä tämä puheenvuoro asiaa auta, päinvastoin😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tanelitonttu nämä sinun naurettavat yksinkeskustelut on suurella huvituksella huomattu,eikä tämä puheenvuoro asiaa auta, päinvastoin😅

        Taitaa olla Tanelilla kohta vihdoin takki tyhjänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä kirjoittaa muutkin. Mulla on oikeasti ikävä miestä. Yhtä miestä. Mä vaan toimin niin, että kun mua kiusataan, mä en poistu paikalta, vaan mä käännän toisen posken. Se olen minä. Minä katson kiusaajiani suoraan silmiin, enkä minä väisty kiusaajien sitä yrittäessä. On se nyt hel.etti ettei pennut sitä tajua. Täälä kirjoittelee myös aikuisia, jotka ei väistä kiusaamista.

        Kiusatut seurailevat yleensä taka-alalla ja lueskelevat trollien virityksiä ihmetellen niiden intoa trollata vuodesta toiseen. Jos joku on kiinnostunut kiusatun mielipiteistä, voi kysyä irl. 17:44 kirjoituskin luultavimmin trollin väsäämä sepitys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla Tanelilla kohta vihdoin takki tyhjänä.

        Ei sua pelleä kukaan jaksa. Me muu kirjoitellaan tuolla muualla. Kiusaa sä tässä vaikka itseäsi sillä aikaa. Harhainen reppana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiusatut seurailevat yleensä taka-alalla ja lueskelevat trollien virityksiä ihmetellen niiden intoa trollata vuodesta toiseen. Jos joku on kiinnostunut kiusatun mielipiteistä, voi kysyä irl. 17:44 kirjoituskin luultavimmin trollin väsäämä sepitys.

        En puhunut mistään sellaisesta, vaan tästä palstakiusaamisesta kun tuo sairas hurtta juoksee perässä ja mustamaalaa koko ajan. Luulee joksikin ihailijakseen vaikka en sitä ole hänelle. En ihastuisi tuollaisiin lehmiin ikinä. Teen siitä ilmoituksen niin ehkä blokkaavat viikoksi. Sen verran tyhmä, että tuskin mitään ip.osoitteista ymmärtää. Taitaa olla kehityshäiriöinenkin.


    • Anonyymi

      Miksi sulla avaaja on sitä miestä ikävä? Miksi et ole hänen luonaan tai hän sinun luonasi?

      • Anonyymi

        En halua vastata, koska epäilen että olet tuo kiusaajanainen. Joku muu vastaa, älä huoli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En halua vastata, koska epäilen että olet tuo kiusaajanainen. Joku muu vastaa, älä huoli.

        Mitä tarkoitat kiusaajanaisella? Kuka sinua kiusaa? Miksi teet avauksen, jossa ei oikeastaan ole mitään ideaa? Oletko itse mies vaiko nainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tarkoitat kiusaajanaisella? Kuka sinua kiusaa? Miksi teet avauksen, jossa ei oikeastaan ole mitään ideaa? Oletko itse mies vaiko nainen?

        Koska aloitus on provo ja mitään kiusaajanaista ei ole tässä yhteydessä olemassakaan.


      • Anonyymi

        Onko ap uhmaikäinen?🚜🚒.


    • Anonyymi

      Ikävä on, mutta onhan sua iloki ikävöidä.

    • Anonyymi

      En pystyisi elää etäsuhteessa, jossa pitäisi koko ajan ikävöidä. Elämä kuluisi hukkaan. :(

    • Anonyymi

      Kun lapset ovat yötä pois kota he ikävöivät äiti ja isää. Samoin vanhemmilla on ikävä lapsiaan, kun he eivät ole kotona. Aikuiset eivät ikävöi toista aikuista ruikuttamalla palstalla, vaan he tekevät jotain konkreettista, jotta ei tarvitse kaivata ja ikävöidä. He menevät tapaamaan rakastamaansa ihmistä. Jos he eivät toimi näin, he eivät myöskään ihan oikeasti ketään edes ikävöi tai he eivät ole aikuisia fyysisesti tai henkisesti.

      • Anonyymi

        Onko kiva päteä naisena esiintyvälle rollaajalle vai itsellesikö vastaat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko kiva päteä naisena esiintyvälle rollaajalle vai itsellesikö vastaat?

        En tiedä onko avaaja mies vai nainen, koska hän ei ole suostunut siihen vastaamaan. Yritin saada tähän järjettömään keskusteluun hiukan järkeä, mutta se onkin heti pätemistä. Voi voi teitä, kasvakaa aikuisiksi. Mutta jos olette jo henkisen kehityksenne huipulla, pyydän anteeksi.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      70
      6850
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4440
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2883
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      2121
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1673
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      99
      1475
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      306
      1143
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1111
    Aihe