Aihe

Tampereen terveyskeskus palvelut

Anonyymi

Olen jonkin aikaa sitten muuttanut Tampereelle ja mentyäni terveyskeskukseen varaamaan lääkärille aikaa, hoidon tarpeen arvioinnissa minulle sanottiin ettei lääkärille ole mitään mahdollista saada aikaa, jonot on ihan tukossa. Olen lehdistä lukenut kirjoituksia, että Tampereella on lääkäri pula ja ettei täällä ole koskaan toiminut terveyskeskus palvelut. Voisiko joku Tamperelainen kertoa, onko kaikilla terveysasemilla yhtä kamala tilanne, vai onko se asuinalueesta kiinni, mites esim. Hatanpään terveysasema, mites siellä hommat pelaa? Nyt tuntuu että olen täällä Tampereella ihan heitteillä, on pahoja vaivoja jotka pitää tutkia, pääsin vaivani kanssa heti päivystykseen pikana, lääkäri oli ihan ammatti taidoton, ihmetteli vaan vaivaani mikä mulla on, uskomatonta!! Lääkäri sanoi että pitää tilata kiireetön aika. Mites tilaat kun aikoja ei ole, ja yksityiselle ole ole varaa. Ahdistaa :(

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa Torpan raskausuutisesta...

Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss
        Kotimaiset julkkisjuorut
        292
        19080
      2. Stefun Sofialle tarjoamat luxuskyydit maksamatta, velkaa niistä jo yli 17 000 euroa.

Seiskan mukaan limusiinikyyteihin erikoistunut yritys hakee Stefun yritykseltä oikeusteitse yli 17 000 € maksamattomista kyydeistä. Useat ajoista ova
        Kotimaiset julkkisjuorut
        318
        5497
      3. Maisa otti raskauskirtin esille

Viimeinen oljenkorsi.... Miten "yllättävää".. .. :D
        Kotimaiset julkkisjuorut
        162
        2953
      4. Miksei työ kelpaa suomalaisille?

Rakennus-, siivous-, ja hoiva-alakin täynnä ulkomaista työvoimaa ja kotimaiset vuosis kortistossa. Mistä moinen oikein johtuu. Ovatko korvaukset liia
        Maailman menoa
        245
        2847