Olen jonkin aikaa sitten muuttanut Tampereelle ja mentyäni terveyskeskukseen varaamaan lääkärille aikaa, hoidon tarpeen arvioinnissa minulle sanottiin ettei lääkärille ole mitään mahdollista saada aikaa, jonot on ihan tukossa. Olen lehdistä lukenut kirjoituksia, että Tampereella on lääkäri pula ja ettei täällä ole koskaan toiminut terveyskeskus palvelut. Voisiko joku Tamperelainen kertoa, onko kaikilla terveysasemilla yhtä kamala tilanne, vai onko se asuinalueesta kiinni, mites esim. Hatanpään terveysasema, mites siellä hommat pelaa? Nyt tuntuu että olen täällä Tampereella ihan heitteillä, on pahoja vaivoja jotka pitää tutkia, pääsin vaivani kanssa heti päivystykseen pikana, lääkäri oli ihan ammatti taidoton, ihmetteli vaan vaivaani mikä mulla on, uskomatonta!! Lääkäri sanoi että pitää tilata kiireetön aika. Mites tilaat kun aikoja ei ole, ja yksityiselle ole ole varaa. Ahdistaa :(
Tampereen terveyskeskus palvelut
Anonyymi
3
327
Vastaukset
- Anonyymi
Jotamisongelma.
Kuka sinne viitsii mennä töihin - Anonyymi
Juu, älä ainakaan Lielahden asemalle mene, eivät saa 2 tunnissa edes pika tulehdusarviota tehtyä. Viis kertaa kuudesta vuoden aikana eivät soita takas, parasta hoitoa saa kun vetää pullon kossua ja menee Akutaan oot jonon ensimmäinen...
- Anonyymi
Toimiiko sähköinen ajanvaraus Tampereella? Olisin varannut ajan Hatanpäälle mutta en löydä sivustoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1257307Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden5135470Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1513375Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2162671Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512372Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681308Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431292En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771272Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111179- 1111153