Poikakaverin sisko

Anonyymi

Ajatukset on nyt ihan sekaisin, olen pitänyt itseäni järkevänä ja siveellisenäkin nuorena hetero naisena. En ole ajatellut seksiä koskaan ennen kokoajan, nyt tuntuu että pikkuhousut on kokoajan märkänä. Mistä tämä johtuu, poikakaverini siskosta. Aattoiltana lämmitettiin rantasaunaa ja poikakaverini Niko joi itsensä sammuksiin jo ennen saunaan menoa. Nikon sisko sit sanoi, että mennään me saunaan ja jätetään Niko nukkumaan pää selväksi. Niinpä me mentiin. Saunakamarissa en voinut olla huomaamatta, mikä lihaskimppu Veera oli, kiinteät rinnat, tiukka sixpac , lihaksikkaat jalat ja hauis selvästi erottuva. Itse olen sellaine hintelä hiirulainen, ja kovin kalvakka ihminen. Löylyjä ottaessamme keskustelu vei muutaman siiderin rohkaisemana seksiasioihin ja Veera alkoi utella minun ja Nikon seksielämästä. Alkuun tuntui tungettelevalta, mutta Veera sai minut rentoutumaan ja kerroin, että Niko tulee yleensä niin nopeasti, etten ennätä itse mukaan ollenkaan ja eikä ole oman orgasminsa jälkeen enää kiinnostunut kuin nukkumisesta. Veera pyysi minua käymään alalauteelle mahalleen ja sanoi antavansa minulle rentouttavaa hierontaa. Hänen kätensä tuntuivat tosi ihanalta ja vaivuin aivan kuin pumpuliin tuossa käsittelyssä. Sitten hän käänsi minut selälleen ja suuteli minua suulle, hellästi ja vaativasti. Ensi ajatus oli, että ei ei...,mutta huomasin vastaavan suudelmaan kiihkolla, jollaista en ollut ennen kokenut. Veeran kädet liukuivat rinnoilleni ja hän hieroi nännejäni. Tämä sai minut täysin aseettomaksi vastusteluista ja kuulin oman uikutukseni ja halusin vaan avata haarani Veeralle. Sain ensimmäisen orgaaninen jo Veera suudellessa ja hieroessa rintojani. Tuntui että aika pysähtyi ja olin yhtä orgasmia kun Veera käsitteli minua suudellen, hieroen rintojani, ja löytämällä g pisteeni. En tiedä kauanko aikaa lienee mennyt, mutta sen jälkeen jalkani eivät meinanneet kantaa sitä vertaa, että jaksoin kävellä takaisin sisälle saunalta. Veera lähti joulupäivänä pois, ja olen ollut aivan sekaisin. Olen Nikolta salaa käynyt tyydyttämässä itseni useammankin kerran. Nyt kun Niko halusi seksiä juopottelun jälkeen, niin tympäisi koko homma, kun tuli käsille parin runkkausliikkeen jälkeen. Onkohan tämä positiivinen ongelma, kun tuntuu että löysin jotain ihan uutta.

3

1099

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihanaa! Nyt vain useammin Veeraa tapaamaan ❤️

    • Anonyymi

      Kyllä sinulla nyt on positiivinen ongelma. On äärimmäisen kiihottavaa, kun naiset suutelevat keskenään. Seuraavaksi voisitte hieroa pillujanne vastakkain. Kun pillunesteet sekoittuvat, orgasmi on parempi!

    • F4ntasy0fAllium

      Koititko purjolla?

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe