Sehän oli selkeä viesti

Anonyymi

siitä että elä sano enää mitään joten... :(

24

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

"Elä sano" mun viestit nyt ei ainakaan ole Itä-Suomeen päinkään

• Anonyymi

Tajusin että tämä ihminen ei ole kiinnostunut. Ei niin paljon kuin luulin. Tulkitsin hänet väärin. Mutta mulle on ihan sama vaikka muille kirjoittelisi täällä.

• Anonyymi

Olin todella väsynyt jo surullinen silloin niin en ehkä ilmaissut itseäni kovin selkeästi ja hyvin, olen pahoillani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olin todella väsynyt jo surullinen silloin niin en ehkä ilmaissut itseäni kovin selkeästi ja hyvin, olen pahoillani.

Tuo mitään minulle merkitse , tiedä se.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä en ollut tuo alla oleva. Luulen vain että hän ihan oikeasti haluaa olla rauhassa. Oli piilottanut kuvansa multa toisaalla. Myönnän että olen niitä katsellut. Ei sun tarvitse olla pahoillasi. Jokainen on joskus surullinen ja epäselvä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä en ollut tuo alla oleva. Luulen vain että hän ihan oikeasti haluaa olla rauhassa. Oli piilottanut kuvansa multa toisaalla. Myönnän että olen niitä katsellut. Ei sun tarvitse olla pahoillasi. Jokainen on joskus surullinen ja epäselvä.

jokainen on joskus paskojaan selittävä homo, mitä varten on palstan vuoto, mitä ei.......
        https://www.youtube.com/watch?v=8jHXu86O01w

• Anonyymi

palstan ainoa tarkoitus on kilpailuttaa luontoa, tarkoitus on täysin epäonnistunut hanke. ainoa hyöty tänne kirjoittelusta, on kolmannen osapuolen, mikä ylläpitää, mikä valvoo, palkkansa he sun kustannuksella korijjoo, MORO
      https://www.youtube.com/watch?v=DfIcZtjAch8

t.yhteiskunta on maailman suurinb rikollisjärjestö

• Anonyymi

No, jos se on sun tahtos, niin sitte on aika vaieta.

• Anonyymi

Ei ole mun tahto, mutta mulle tuli tosi vahva tunne että hän tätä halusi joten.. Ne olivat selkeät hyvästit hänen puoleltaan 😢😢😢😢

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole mun tahto, mutta mulle tuli tosi vahva tunne että hän tätä halusi joten.. Ne olivat selkeät hyvästit hänen puoleltaan 😢😢😢😢

Tulkitsit väärin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tulkitsit väärin.

Oikein tulkitsit

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ne ollu hyvästit vaikka niin luki, kuin päinvastaiset!

• Anonyymi

Sä niinkun toimit tuntemattomien kirjoittajien viestien pohjalta ?? Äo ??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tulkitsit väärin.

Elätkö sinä tällaista elämää, onko elämässäsi ollenkaan oikeita ja aitoja ihmisiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elätkö sinä tällaista elämää, onko elämässäsi ollenkaan oikeita ja aitoja ihmisiä.

Kyllä hän elää, juuri tällaista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä hän elää, juuri tällaista.

on pumpattava leidi barbara

• Anonyymi

Siinä ei varmastikaan ollut selkeyttä tarpeeksi. Se selkiytyisi vain kahden keskisen keskustelun myötä.

• Anonyymi

Sitähän se vaatisi.

• Anonyymi

mutta tää viimeisin oli vielä selkeämpi, kiitos siitä!!

• Anonyymi

Sait siis viestin puhelimeesi hyvä.

• Anonyymi

Sanon ja paljonkin, voin kirjoittaakin. Omista kokemuksista ilman tunnisteita saa avautua.

• Anonyymi

En tarkoittanut sitä sellaiseksi. Ihan vahinko se oli! Pyydän anteeksi. Haluaisin vieläkin olla sinun kanssasi, edes kaveri jos ei muuta. Siis haluaisin olla yhdessä, mutta sinulla taitaa olla jo joku toinen....

• Anonyymi

Miksi et sitten korjaa sanomaasi jos oletat toisen ymmärtäneen väärin?

• Anonyymi

Mistä niin päättele? Ei mulla ketään ole! Sinä vain haaveissani.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      74
      1349
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      240
      1237
    3. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1051
    4. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      253
      1026
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      51
      755
    6. 64
      714
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      62
      707
    8. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      39
      678
    9. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      44
      641
    10. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      30
      597
    Aihe