Kumpi viesti saa enemmän osumia ?

Anonyymi

Kumpi viesti saa enemmän vastauksia? Kummassa viestissä on enemmän merkittäviä tunnisteita? Kummassa viestissä henkilöt on tunnistettavissa?

Viesti 1. ) Näin sinut taas kaupungilla olet niin kaunis.Ihastuin sinuun silloin kesäkuussa ensinäkemältä.Olet kaunein näkemäni nainen koskaan.Haluaisin tutustua sinuun tumma kaunotar.
T. Sinun tuleva miehesi

Viesti 2.) Näin sinut Minna tänään Hesperian puiston sporapysäkillä.Minulla on ikävä sinua Minna.
T. Petri

43

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei aina tarvita nimiä. Minä löysin hänet täältä ilman nimiä.
      Muuten kyllä 2. Viestillä löytää kaivattunsa paremmin.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Ihan mielenkiinnosta: mitä hän sanoi, jotta pystyit tunnistamaan? Oletko itse antanut hänen tunnistaa sinut vastavuoroisesti?


      • Anonyymi

        En usko. Kuvittelet vaan että löysit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko. Kuvittelet vaan että löysit

        En kuvittele. Kumpikin on tunnistanut täältä toisensa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kuvittele. Kumpikin on tunnistanut täältä toisensa.

        Mitä tapahtui sen jälkeen, kun löysitte toisenne? Siis oikeassa elämässä, tätä hömppäpalstaa en tarkoita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tapahtui sen jälkeen, kun löysitte toisenne? Siis oikeassa elämässä, tätä hömppäpalstaa en tarkoita

        Ei ole tapahtunut mitään. Tietyistä syistä, joita en tänne kerro.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole tapahtunut mitään. Tietyistä syistä, joita en tänne kerro.

        Toisin sanoen suhde ei ole edes edennyt palstoilta oikeaan elämään tunteista puhumisen asteelle molemminpuolisesti.

        Se on täällä ja luulet että varattu ja varattu käy täällä rakkaustarinaa


        Juu u onhan tuokin tapa pettää itseään 😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole tapahtunut mitään. Tietyistä syistä, joita en tänne kerro.

        Joo eli ootte perheellisiä kumpikin varmaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo eli ootte perheellisiä kumpikin varmaan?

        Joo ja se elää sitä kahden varatun mielikuvitus suhdetta pelkästään palstalla mielikuvitus tunnistuksen varassa

        Ei se ole edes keskustellut tulkintansa paikkansa pitävyydestä oikeassa elämässä kohteen kanssa

        Ei oo käyny keskustelua rakastatko mua haluutko mut oletko kaivannut minua suomi24 ikävä palstal


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisin sanoen suhde ei ole edes edennyt palstoilta oikeaan elämään tunteista puhumisen asteelle molemminpuolisesti.

        Se on täällä ja luulet että varattu ja varattu käy täällä rakkaustarinaa


        Juu u onhan tuokin tapa pettää itseään 😂😂😂

        Kuule, maailmassa tapahtuu ihmeellisempiäkin asioita, kuin että kaksi toisiaan kaipaavaa kohtaa suomi 24 palstalla.
        Enkä ole pettänyt itseäni, tiedän täysin realiteetit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuule, maailmassa tapahtuu ihmeellisempiäkin asioita, kuin että kaksi toisiaan kaipaavaa kohtaa suomi 24 palstalla.
        Enkä ole pettänyt itseäni, tiedän täysin realiteetit.

        Ei sulle ei_mia 🤣🤣🤣

        Oot pelkkä harhainen vitsi täällä!

        Sulle
        Nauraa kaikki täällä kun luulet muita kaivatulsekses ja et millään usko vaikka kohde sanoo ettemme tunne!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuule, maailmassa tapahtuu ihmeellisempiäkin asioita, kuin että kaksi toisiaan kaipaavaa kohtaa suomi 24 palstalla.
        Enkä ole pettänyt itseäni, tiedän täysin realiteetit.

        Se että olet varattu ja kaipaat varattua ja luulet joka ikistä täällä omakses niin on 10 vuotta tuttu kuvio. Suutut ihan kun käsketään meneen oikeaan elämään selvittään asia

        Sitten tulee sepittelyä ettei oo numeroo, et tiedä nimee etkä oikeestaan yhtään mitään koko ihmisestä et tollot kun yritätte neuvoa kun ette tajua

        Just just


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kuvittele. Kumpikin on tunnistanut täältä toisensa.

        😏niin varmaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kuvittele. Kumpikin on tunnistanut täältä toisensa.

        Toivottavasti on myös tuo kenet olet tunnistanut. Ei se ole niin varmaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kuvittele. Kumpikin on tunnistanut täältä toisensa.

        Samaa mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko. Kuvittelet vaan että löysit

        Et sä voi sanoa noin täällä, vaikka se olisi totta. Suurin osa on erehtynyt itse ja siksi ne tulee tuosta väitteestä vihaiseksi. Miksi toi sai kun mäkään en saanu yhyy..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä.

        Oletko kenties se joka tunnisti mut täällä omakseen?

        Ja siitä eteenpäin tapellut
        Musta kuvitellen et oon joku omas?

        Raivostuttava tyyppi! Ei jessus miten suhun onkin täällä hermot mulla mennyt!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuule, maailmassa tapahtuu ihmeellisempiäkin asioita, kuin että kaksi toisiaan kaipaavaa kohtaa suomi 24 palstalla.
        Enkä ole pettänyt itseäni, tiedän täysin realiteetit.

        Niin tapahtuu. Tämä on todella erikoinen paikka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tapahtuu. Tämä on todella erikoinen paikka

        Moi adios amigos! Tässä mä sun palsta omittus nyt oon!

        Sori sori ettei sitä koiraa eikä punasta tukkaa ja varattukaan en oo mut kun oot nyt nyrkillä lyöny mua vuodesta 2014 asti kaivatuksekses niin tulin nyt sanoon et mitä äijä tietää?

        Mitäs nyt aijot?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko kenties se joka tunnisti mut täällä omakseen?

        Ja siitä eteenpäin tapellut
        Musta kuvitellen et oon joku omas?

        Raivostuttava tyyppi! Ei jessus miten suhun onkin täällä hermot mulla mennyt!

        Sinä hullu et liity tähän mitenkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä hullu et liity tähän mitenkään.

        Olenhan! Sinä hullut omit mut taukki täällä omaksesi.

        Niin olit kuolalumpurit housuissas kun kirjoitin omista tilanteistani oman kaivattuni kanssa.

        Heti luulit kumihuuli et sun S narkomaanis täällä ja susta tottakai kirjottaa.

        Vie se ässäs saunan taa lopetettvaks jos noin vammanen on et 10 vuoteen ei pääse suhteeseen kansas jos muka molemminpuolista

        Tosin epäilen suuresti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä.

        Samma häär


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samma häär

        Joo Mä oon petrin mielestä se ässå mut kun en oo. Et voi voi se siitä tunnistuksesta 🤣🤣😂😂


    • Anonyymi

      Nimillä on tunnistettavampi, mutta niin ei vastauksia saa ehkä yhtään jos henkilö
      Ei ole täällä

      Toinen tyyli kerää kaikki epmääräiset haaveilijat vastaamaan ja vastauksia tulee kaikilta narsistisilta ihmisiltä paljon ja kysellään tunnisteita lisää

    • Anonyymi

      Ei välttämättä nimiä tarvita, tunnistin hänet kyllä tunnisteiden avulla aika heti, vähän olin epävarma, kun täällä oli muitakin juttuja.

      • Anonyymi

        Tuliko tuohon loppuun kirjoitusvirhe.. tuttuja?


      • Anonyymi

        Millaisia tunnisteita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuliko tuohon loppuun kirjoitusvirhe.. tuttuja?

        Ei kun juttuja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millaisia tunnisteita?

        Hän ei kysyisi noin, koska itse tietää.


    • Anonyymi

      Yhteiset iloiset hetket, jotka muistaa lopun elämän, on parhaita.

    • Anonyymi

      Kannattaa muistaa, että kahden riittävän fiksun ihmisen tunnisteet toisilleen eivät ole muille tunnisteita. Tässä vaan pikkuvinkki noille tunnisteiden perään itkeville. Jos ei ole mielestäsi mitään tunnisteita, niin ehkä viesti ei ole silloin sinulle. Sivusta.

      • Anonyymi

        Sivusta olet pannut mua täällä
        Useasti ja minä en tiedä kuka vittu sä olet!

        Kovasti rakastat ja pökit mua täällä silti!

        Ärsyttävääää

        Menee hermooooot


      • Anonyymi

        Näinhän se menee. Eikä tarvita nimiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinhän se menee. Eikä tarvita nimiä

        Juuri näin se menee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta olet pannut mua täällä
        Useasti ja minä en tiedä kuka vittu sä olet!

        Kovasti rakastat ja pökit mua täällä silti!

        Ärsyttävääää

        Menee hermooooot

        Jos kommentissa puhutaan fiksuista ihmisistä, niin tiedät itsekin, ettei se sinuun liity.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kommentissa puhutaan fiksuista ihmisistä, niin tiedät itsekin, ettei se sinuun liity.

        Mitäs mitäs eikös adios amigossi olet kosteet pöksyissä kun en kirjoita nyt tapahtumia mun ja kaivattuni välisistä etkä pääse vetään käteen sivullisena niillä
        Fantasiolla.

        Ok paljastan et ne omitut suutelu kirjoitukset ja joissa sähköö kulki lävitse oli mun tekstejä mut ne tapahtu oikeasti mun asunnolla kahden vapaan ihmisen välillä ei känenkään narkkari ässän fantasioissa petejensä kanssa vantaan bussipysäkillä

        Jokos pöksyt kostu.. nää ois pitäny kirjottaa tunteella mut mua ei hempeilytä joku vieras joten ei nyt oikein tuu sellanen fiilis


    • Anonyymi

      No huhhuh. Tuskin siinä mitään katastrofia tapahtuu, vaikka joskus heittääkin pari tunnistetta. Kohde huomaa ne tai ei huomaa.

      • Anonyymi

        Huomaa ”kohde” vaikkei tunnisteita. Katos täällä on yks tättähäärä joka vääntää tunnisteen vaikka pisteestä!

        Mä oon saanut olla täällä yksi eniten väkisin pantu nainen joka väkisin on saanu painaa punasem peruukin päähänsä ja heilua jonain varattuna jota toi tättähäärä kaipaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomaa ”kohde” vaikkei tunnisteita. Katos täällä on yks tättähäärä joka vääntää tunnisteen vaikka pisteestä!

        Mä oon saanut olla täällä yksi eniten väkisin pantu nainen joka väkisin on saanu painaa punasem peruukin päähänsä ja heilua jonain varattuna jota toi tättähäärä kaipaa

        Sun kannattaisi nyt keskittyä omaan mielenterveyteesi ja olla hiljaa. Muu porukka taisi jo vaihtua, sä jäit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun kannattaisi nyt keskittyä omaan mielenterveyteesi ja olla hiljaa. Muu porukka taisi jo vaihtua, sä jäit.

        Oletko vihree kateudesta jo.

        Olet ominut väärin ja siinä missä sinä kirjoitit täällä fantasioita ja omit niin samaan aikaan mä ja mun ikävöimäni mies oltiin harrastamas seksiä jonka tapahtuman myöhemmin täältä luettuna omit ja löit siihen puumerkin ”T:S”

        Röyhkeää ja todella sairasta

        Mutta ei yllätä kun lukee miten syvällä harhoissa olet täällä muutenkin


    • Anonyymi

      Miksi Petri ei mennyt juttelemaan Minnalle sinne pysäkille?

      • Anonyymi

        Koska punainen sateenvarjo jokiniemi vantaan ja fazer groupin painastot juorusi ja sit oli se satu

        Vittu
        Tätä tättähäärää päihteissään mitä sekin on vuosia täällä törmäilly soheltaan vieraille kirjoittajille 😂🤦‍♀️


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5500
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3517
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1642
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      205
      1604
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1058
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      809
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe