Olemme aviopari,N67v,M68v.Sairauden hoito on tehnyt minulle miehelle,potenssiongelman.Olen impotentti.Olen tavannut itseäni hieman nuoremman miehen,jonka kanssa ollaan juteltu minun seksuaalisuudesta.Hän pitää minua aisurina,runkkarina ja puhuttelee minua niin.Hän on tavannut vaimoni ,kun ollaan oltu kahvilla huoltoasemalla jutellut vaimolleni muutaman sanan.Tämä mies on todella kiinnostunut vaimostani,on sen kertonut minulle selväsanaisesti.Hän on minua "käskyttänyt" toimimaan niin että voisi luoda vaimooni suhteen.Miten edetä asiassa.Onko kellään neuvoa tälläiseen juttuun?
Avioliiton monimuotoisuus
6
50
Vastaukset
Mulla sama tilanne itselläni..
- Anonyymi
Meillä meni kaksi vuotta ilman yhdyntää jota kaipasin todella, miheni loukkaantui seljästä. Aloimme puhuu asiasta ja mieheni ehdotti vapaata suhdetta seksiin. T. Varattu vaalea
- Anonyymi
Sulla ihana mies😗
- Anonyymi
Jos tuo aisurijuttu on sinulle mieluisa näkökulma, niin sillä sitten. Itse en pitäisi siitä lainkaan, mutta vastaavassa tilanteessa voisin kuvitella ottavani "varamiehen" mukaan kuvioon niin, että itse keskittyisin hellyyden antamiseen ja "varamies" hoitaisi varsinaisen yhdynnän. Eli en olisi pelkästään katsojan roolissa vaan aktiivisesti toimimassa, hyväilemässä ja antamassa suuseksiä.
Moi,meille ruova ei halua ☹
- Anonyymi
Mitä mieltä sun vaimo on? Haluuko se yhdyntää vieraan kanssa? Ja jos haluu niin kannattaa varmaan etsii sellainen kunnon mies joka ymmärtää asian ja kunnioittaa molempia et ei mitään nöyryyttämistä sinua kohtaan,tai miksi ei jos itse tykkäät tollasesta ja kiihottaa, vaan mitä mieltä sun vaimo on? Eli onko pelissä täysin mukana😂
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä14511292Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on15710381- 278063
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1986621Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.555808- 935315
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1584503Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai314296Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas814142Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris1403698